Wat zegt hij als jij hem duidelijk maakt dat jij het wel heel erg graag zou willen of nodig hebt dat hij er bij is?
Mijn vriend kan ook niet tegen bloed.. (druppeltje bloed en hij gaat al van zn benen ) Maar we hebben het er nooit over gehad of hij er bij zou zijn of niet Het is toch vanzelfsprekend dat je vriend/man erbij is? Kom op, niet tegen medische termen kunnen etc.. straks gaat hij nog zeggen dat ie nooit een luier wil verschonen omdat ie niet tegen poepluiers kan etc etc etc.. Indd zoals iemand al eerder zei.. samen uit samen thuis!
dat hij er niet tegen kan. Niet tegen bloed enzo en niet tegen de termen en gewoon tegen alles wat er gebeurt. daar word hij niet goed van zegt ie
Ha, dat heb ik jaaaaaaaren geleden eens op tv gezien. Een man die letterlijk kokhalzend zijn dochter aan het verschonen was. Ik heb wat dat betreft geluk met mijn man, we doen alles fifty/fifty.
nou, ik denk eigenlijk dat ie daar nog helemaal niets over kan zeggen! Dat is misschien een gedurfde uitspraak, maar hoe vaak ik dit wel niet gehoord heb of gedacht van mannen (incl de mijne).. Maar als het eigen is, dan is het toch anders. Ik zou zeggen, hij probeert het maar! Het ergste wat hem kan overkomen is dat ie zelf onderuit gaat! Nou ja, dan vegen ze hem ook wel weer op hoor..
Laat het hem maar bewijzen! En als het dan echt niet gaat, kan hij altijd nog weg! Nee echt meid, ik zou hem verplichten om erbij te zijn als jij dat zou willen.
oow nou met poepluiers heeft ie geen probleem. maar wel weer met spugen.. dan moet hij zelf ook zowat.. ja misschien krijg ik hem nog zo ver dat ie er wel bij is..
Ik ook bij anderen, behalve als het man en kind is. 8) Ik denk dat hij wat meer vertrouwen in zichzelf moet krijgen en het grootste deel van de tijd is bevallen trouwens afwachten, is mijn ervaring.
hmm ja misschien wel.. ik heb het ook niet zo op bloed, maar ik kijk er echt helemaal niet tegenop ofzo.. maar ja.. misschien kan die er wel tegen omdat het eigen is.. Of misschien niet.. dat zullen we moeten afwachten. Hij zal de kleine toch echt wel een keer zien spugen..
Ik heb zelf echt helemaal niks gezien van bloed! En mijn kind kwam er schoon uit, niks bloed op het koppie, zelfs geen smeer... Oveirgens kun je gewoon een laken over je heen trekken hoor en als ze komen kijken bij je, dan richt hij zijn ogen op jou! En die termen.. nou dat valt ook wel mee hoor. Je kunt ook vragen hier discreet mee om te gaan, maar waarschijnlijk wil hij het gewoon weten op het moment zelf. Misschien vraagt ie er wel naar... TIP: Misschien moet je gewoon niet van dat soort programma's kijken.
Amen... Die mannen moeten niet zeuren ze hebben er zelf aan mee gewerkt dat het kindje in je buik is gekomen dus vind dat ze er gewoon bij moeten zijn ....
En dat is echt zo! Van de 4 dagen die ik bezig ben geweest, is er alleen wat te zien geweest (waar hij niet tegen zou kunnen) tijdens het laatste uurtje. Mijn man heeft er alleen maar bij gezeten. Oersaai, volgens eigen zeggen. Verveelde zich te pletter, had niets te doen. Er gebeurde ook niet veel, was niets te zien. Maar ik heb er zoveel steun uit gehaald, puur omdat hij erbij was!
hihi ik kan wel tegen die programma's hoor, maar hij zat er nu toevallig bij. hij heeft hem ook gelijk op een ander net gezet en heeft 10 minuten moeilijk zitten zuchten omdat hij er helemaal niet goed van werd... Misschien als ik eenmaal daar lig dat hij wel bij me blijft.. Dat hoop ik dan maar.. mijn moeder is er zoiezo ook bij dus daar ben ik wel blij om.. maar ja. mijn moeder is niet mijn vriend... maar ja, misschien valt het allemaal mee en is hij er toch bij. Alleen hij zegt nu bij voorbaat van niet. Hij zegt plaats het maar op het forum, ik denk datik echt niet de enige ben die er niet bij is.. hij zal er ook wel bij zijn.. zoiezo tot het moment van dat er geperst zal moeten worden.. maar ik denk dat hij dan toch even weg gaat..
Nou ja mijn man kan er ook niet (goed) tegen. Als hij aangeeft dat t m teveel word hóeft ie er van mij op t moment supreme niet bij te zijn hoor, als ie er voor de rest van zn leven maar bij is, dat vind ik veeeeeel belangrijker.
haha.. nou ehm.. dat gaat niet altijd op hoor. Want ik kon niks verdragen op mijn lijf, dus ik lag poedeltje naakt en liep soms rond met draadjes uit mijn muts voor de hartslag en zo.. Mijn matje was ook niet altijd even fris.. En eenmaal goed bezig heeft man nauwelijks de kand gehad om een hap van zijn boterham te nemen. Daar ik zeker 6 van de 7 uur lang alleen maar weeën had om de 1 á 2 minuten..
Hoi Bar, wat jammer dat hij denkt dat hij niet tegen al die dingen kan. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het op tv nou ook niet geweldig vind om te zien hoor. Mijn vriend vind het vanzelfsprekend dat hij erbij is als de kleine geboren wordt. Ik denk dat je vriend er zo'n spijt van gaat krijgen als hij het niet doet. En met medische termen zal het denk ik heus wel meevallen hoor...je kunt een bevalling nou eenmaal echt niet alleen doen hoor (of met je moeder erbij). Hij hoeft niet eens het werk te doen, alleen maar jou steunen!
Bij mij was het inderdaad ook voornamelijk wachten en weeen wegpuffen. Dan ga je op een gegeven moment persen en is er eigenlijk nog niet veel aan de hand, tot je bijvoorbeeld geknipt moet worden, of de baby wordt geboren. Maar dit is natuurlijk wel een moment waarvan de meeste mensen zeggen, dat het het mooiste moment van hun leven was. Ik denk dat je vriend heel wat mist, als hij niet bij dit mooiste moment aanwezig is.
Absoluut 100% zeker! Ik wil er bij zijn, ook al ben ik met bloed en dat soort dingen een held op sokken... Het is toch 1 van de mooiste momenten uit je leven en daar wil ik dan ook helemaal bij zijn. Daarnaast wil ik dus ook zelf de navelstreng doorknippen. Gelukkig denkt pol er net zo over, dus het is een kwestie van blijven ademen en niet flauwvallen. Iets wat net zo zwaar klinkt voor mij als bevallen voor een vrouw