vriend bij de bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bar, 11 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    idem ;)

2. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    We hebben wel allemaal erg dezelfde mening he :)

dito hier hoor.
    Ik vind de bevalling vreselijk ( herinner me nog heel goed die van 11 jaar geleden )

Voor mijn vriend is het de eerste keer straks en hij ziet er ontzettend tegenop, maar beseft ook dat ie niet moet zeuren, hij hoeft er alleen bij te zijn en mij te steunen ( ik bied hem ook geregeld aan om te ruilen :) )

3. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

Heeft ie pech!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou voorgaande niet allemaal gelezen hoor pfff.....

maar mijn idee?
    Mijn vriend kan ook NIET tegen BLOED...
    ziet ook tegen de bevalling OP....
    Gaat ook echt NIET richting "MUS" kijken....
    Maar kom op zeg hij heeft mij volgedouwd... hij krijgt het ook te zien als het eruit komt!
    IK DE RAMPTOERIST heb zelfs hiero een spiegel, ik wil kijken! maar die zal ik alleen vragen als ik het wil zien en hij hoeft echt niet te kijken....
    IK was graag IN BAD bevalling maar dit vond me vriend geen goed idee... HIJ wilde in het ZIEKENHUIS maar now way!
    Dus we doen het mooi thuis!
    MOEDERS WIL IS WET!
    Kom op patrick; toen een vent dan een vent!
    Al gaat ie maar in en stoel zitten en je hand vasthouden... das meer dan voldoende! en hij hoeft het "bebloede kind" :) ook niet vast te pakken hoor!

Hihi HIJ ziet wel OP tegen "het kleine" van de baby, hij is bang dat het kan breken... maar kom kop zeg!

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

Helemaal mee eens!

mijn man kijkt er na 3 keer ook zeker nog niet naar uit, maar dat is zijn probleem..

6. Niet meer actief

hahahaha :D:D:D:D:D

Grootste understatement uit dit TOPIC :D:D:D
    Zo droog zo kort zo recht voor zijn raap...
    Lag te stuiteren hier :) :D:D

Dikke knuf voor Nancy74....
    Mannetje van Heidiii

(Die anonieme naam bevalt me wel...)

7. Niet meer actief

Dames,

Kleine aanvulling mijnerzijds....
    Sommige van de dames maken mij hier vreselijk bang met hun opmerkingen! Om "Hij mij volgedouwd dan zal ie er bij zijn ook" maar als voorbeeld te gebruiken.
    Zie jullie bijna als DOMINATRIXEN met sub mannetjes.... ieuwww staart tussen me benen zoek ik me schuilplekkie... Hoop niet dat Heidiii teveel hiervan opdoet!

Mannetje van Heidiii

8. Sanny

Sanny Niet meer actief

Als hij slim is reageert hij niet ;)
    Maar denk natuurlijk gelijk hoe ik zou reageren als mijn vriend niet bij de bevalling zou willen zijn en ik zou hem afmaken, letterlijk ;)
    Hij heeft gewoon geen keus. Ik zie zelf enorm op tegen de bevalling, maar ik heb het er voor over. Betekent niet dat ik niet doodsbang ben. Maar hij hoeft alleen maar te kijken. Hij voelt geen weeen, scheurt niet uit enz. En wil gewoon dat mijn vriend erbij is zodat ik z'n hand fijn kan knijpen.
    Zwanger zijn en bevallen is zwaar genoeg en t enige wat de man hoeft te doen is handje vasthouden(ruilen?)
    Dus Patrick denk aan wat Bar moet meemaken, je hoeft er alleen maar te zijn voor haar meer niet, dat is toch niet teveel gevraagd?
    Dus ff op z'n rotterdams gezegd, stel je niet aan, wees een vent en steun je vriendin tijdens de bevalling!

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi mannetje van heidi
    ik ben ook een dominante muts hihi
    sorry he :oops:

maaruh het klopt toch?
    hij had toch ook de voorpret? hihi nou hij mag genieten van
    de napret ook hoor! :)

maaruh sorry he.... hihi wilde jou niet aan het schrikken maken! 8)
    was misschien een beetje té plat limburgs uitgedrukt! hahaha

gr Anniek

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik denk dat dit wel een logische reactie is op een man die bij voorbaat wil wegrennen voor de bevalling. Ze zeggen weleens dat vrouwen die aan het bevallen zijn echte kenau's worden. Dus als een vrouw ligt te bevallen en dr kerel loopt weg zie ik haar echt wel schreeuwen. TERUGKOMEN wel mij voldouwen maar dit niet durven WATJE!

hahaha maargoed moraal blijft gewoon dat de man (lees mede aanstichter) erbij moet zijn, al is het maar om te doien alsof hij zijn vrouw steunt.

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi netjes verwoord angel eyes.....

amen....

12. Angel Eyes

Ow mijn mannetje wil er ook wat over zeggen

mannetje van Angel zegt:
    Mannen moeten niet mieten, je bent toch wel wat gewend tegenwoordig wat is dit voor mieten gedrag.
    Je kijkt toch ook naar harde actiefilms waar ook het bloed rondspatterd.
    wees een kerel en steun je vrouw, dat is het enige wat jij hoeft te doen. jouw vrouw heeft pijn jij niet!

13. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    ik vindt ook dat hij er bij moet zijn. voor ons is het ook geen pretje en wij moeten al het werk doen. wij hebben geen keus. dus hun ook niet vindt ik dan.

14. lianne1984

13 nov 2006
    98
    0
    0
    mijn vriend zou het voor geen goud willen missen de bevalling, hij kan mischien ook niet zo goed tegen bloed maar dat komt wel goed.
    groetjes :D

15. Niet meer actief

Das wat anders, das ketchup! ;)

Mannetje van Heidiii

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

:)

17. Angel Eyes

hahaha ja dan doet hij maar alsof er een harde actiefilm opgenomen wordt in de verloskamer
    mijn mannetje is net de deur uit dus praat nu even namens hem ;)

18. Niet meer actief

Hoihioi, Heidiii zelf hier.

Wel grappig om even aan te halen:

Afgelopen zomer waren wij beide op bezoek in Rusland bij Russische vrienden waar we heel goed mee overweg kunnen. Ook van onze leeftijd en volop bezig met gezinntjes stichten.

Daar hebben we deze discussie ook gehad. Zij vielen zowat van hun stoel om te horen dat wij behalve thuis bevallen, dit ook in aanwezigheid van onze ega's doen. (de meeste van ons, dan...) Mijn Russische vriendinnen moesten er stuk voor stuk er niet aan denken om hun 'nutteloze' kerels erbij te hebben! Ze vreesden dat ze hem dan dusdanig verrot zouden schelden dat dan het huwlijk in een klap voorbij zou zijn...

Dus toch cultuur-bepaald iets?

19. polman

polman Actief lid

14 jan 2007
    138
    0
    0
    Mag je als vrouw met pijn je hart niet effe luchten dan?
    Scheld maar verrot, als je als man kan helpen om dat langs je heen te laten gaan, dan is dat toch een kleine moeite :p
    Daar moet een relatie tegen bestand zijn lijkt me... :)
    Als je pijn hebt roep je denk ik wel vaker van alles warvan je achteraf zeg dat je het niet meende :p

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn vriend moet er niks van hebben. hij kan apsoluut niet tegen een bevalling als ik dit kijk op tv en draait telkens zijn hoofd weg.

maar hij moet en zal er bij zijn hoor, hij heeft er niks over te zeggen. al valt ie flauw langs het bed of houdt hij zijn ogen dicht dat maakt niet uit. maar ik moet al het zware werk doen dus hij mag blij zijn dat ie er alleen maar bij hoeft te staan. we hebben samen besloten een kind te maken dus krijgen doen we hem ook samen

Deel Deze Pagina