Ja als je relatie niet tegen een beetje gescheld bestand is dan heb je ook geen goede relatie lijkt mij (de liefde zit blijkbaar niet diep dan) Ja in sommige landen is het inderdaad niet gebruikelijk, maar ik vind dat je een kind samen krijgt en niet alleen het is zoiets speciaals dat wil je toch ook niet missen? Dat hoor je de rest van je leven (en heb je ook spijt van) al die verhalen nooit kunnen vertellen of aan je kindje uitleggen laten dat je niet weet hoe het is geboren omdat je te WATJE was om erbij te zijn, gewoon lekker flauwvallen, overgeven whatever it takes dat doen wij "wijven" ook...
dreigen dat je in sexstaking gaat na de bevalling (als alles weer heel is natuurlijk) wedden dat ie er wel bij wel zijn........
indd haha die van mij kan ook niet tegen bloed en naalden maar hij was er wel bij hoor zelfs toen het toch een keizersnede werd na een dag bevalling (ok dan zie je niets) en heb ontzettend veel steun aan hem gehad
Mijn mannetje had eerst ook zoiets kan ik dit wel aan hahaha maar hij wou er zeker wel bij zijn. Ik had heel veel aan hem ook al wist hij dat niet hihi maar toen het hoofdje kwam zat hij vol trots te kijken en Kiek dan kiek dan te roepen whahahha.
Bar, waar ben je? Hoe sta je er nu tegenover? Ik hoop niet dat je geschrokken bent van onze reacties....
Mijn vriend is erbij. Ik zou het ook absoluut niet alleen willen en kunnen. We hebben eigenlijk vanaf het begin allebei zoiets gehad van "je gaat er samen voor en het is ons kind". Liefs, Duveldraakje
Mijn zus heeft haar (nu ex)man weggestuurd. Ze kon hem niet zien of luchten tijdens de bevalling. En nu ik erover nadenk.. Als mijn man niet tijdig was gestopt met het maken van die irritant, onzinnige en hoogst IRRITANTE (dubbel ik weet het, maar het was echt irritant) grapjes, dan had ik hem een schop onder zijn kont gegeven! Opsauten zeg...
hihihi Gupsie! Ik moet zeggen dat ik blij was dat hij erbij was.... Maar wat wel lief bedoelt was van hem, maar mij enorm irriteerde, tijdens een super heftige wee ff zn arm om mn schouder ofzo... dat kon ik echt niet hebben, moest me echt concentreren en geen geleur aan mn lijf hahaha
Inderdaad als ik geen sex krijg, kan hij absoluut mijn credticard vergeten. pfff weet dat het een geintje is maar krijg toch rare ideeën erbij. Blijkbaar ben je zo slecht in bed dat Heidi goed zonder kan, en dat compenseer je door veel geld te hebben ( sorry male chauvinistic pig opmerking op een vrouwenforum, dan kan je hem verwachten he ) enneh Moesje begon , ik weet het, je reageerde alleen maar.
die van mij is er ook gwoon bij, hij heeft wel de kriebels maar dat heb ik ook wel gwoon proberen, hij zei zelf ook ik hoef toch niet speciaal te kijken ik kijk naar jou hihihi maar wie weet wil ie t toch wel zien als t zo ver is!
najaa geen sex geen creditcard LEKKER OUDERWETS, ik verdien meer als mijn vriend haha dus misschien is het wel andersom Ik heb mijn vriend gevraagd en hij kan zich wel voorstellen dat je bang bent en het eng vind (hij vind het al vreselijk als ik me niet lekker voel) maar wil het voor geen goud missen behalve als ik me aan hem irriteer (alles voor mij dus haha)
hahaha wat een leuke reacties ertussen van sommige.. Ik heb zowat dubbel gelegen hier maargoed.. sommige reageren ook niet al te aardig als ik het even zo mag zeggen wel moet ik zeggen, jullie hebben aardig wat gepraat hier met zijn allen. Ik heb het mijn vriend laten lezen gister en heeft aandachtig alles gelezen. Hij heeft er eigenlijk niks op gezegd.ik zei tegen hem je blijft maar gewoon bij me zitten en mijn hand vasthouden. En dan kijk je maar de andere kant op. Nou toen ging die een beetje lachen.. Dus ik denk dat hij misschien toch wel gewoon probeerd om erbij te gaan zijn. Zeker ook na al jullie reacties. Wel zitten we nu te twijfelen om toch thuis te bevallen.. Daar hebben we het gister over gehad.. En dan zijn we ook allebei in onze eigen omgeving... Maar ik twijfel nog steeds. Ik heb het bed toch al staan hier thuis en het scheelt een hoop geld..
oja ik was gisteren op kraamvisite en haar vriend zei dat ie geen spatje bloed had gezien want hij zat aan het hoofdeind bij haar en vond er eerlijk gezegd niets aan, hij vond het alleen rot om te zien dat zijn meisje pijn had.