Hoezo scheelt het geld? Moet jij betalen voor het ziekenhuis dan? Tsja.. je moet hierin ook weer doen wat JIJ dus het prettigst vind. Ik persoonlijk moet er niet aan denken om thuis te bevallen.
ja vroeg ik me ook al af gupsie het is zo als je gewoon verzekerd bent dan moet je een x bedrag zelf betalen zal zo rond de 300,- zijn iets minder maar als je extra aanvullend bent dan betaald je zieknfonds dat uit dat potje en hoef je toch niks te betalen? zo was het mij uitgelegd bij het VGZ
Gewoon lekker in het ziekenhuis. Voor het geval dat, en idd, laat de troep maar daar, ik neem mijn mooie pakketje naar huis. Ik moet ook betalen als ik in het ziekenhuis wil bevallen (als het niet perse nodig is). Ik betaal 250 euro. Maar aan geld is het laatste waar ik aan denk op dat moment. Ik wil me gewoon goed voelen als ik moet bevallen.
Sorry verkeerd geantwoord. Heee : Hoe kan dat nouwww Nou dit hoor iig ergens anders.. He er was toch een topic, bevallen in het ziekenhuis of thuis. Nou ik ben even de weg kwijt
ik vind het eigelijk heel jammer voor jou dat je zo een kerel hebt. of jij het dadelijk niet moeilijk hebt bij de bevalling wat zeker weten pijn gaat doen. maar ja jij hebt geen keus ik vind dat jou man zich niet moet aanstellen . soms MOETEN dingen in het leven succes kimberly
ja net zoals verjaardagen waar je niet heenwilt, begravenissen waar je verdrietig van word maar wel iemand mee steunt, soms MOETEN dingen inderdaad, niet voor jezelf maar voor iemand anders. Dat is een beetje sociaal zijn den kik dan maar. Zo MOET ik aardig doen tegen mijn schoonmoeder die van mij dood neer kan vallen maar doe het voor mijn vriend
Nou mijn man heeft wel aangekondigd dat hij niet aanwezig wil zijn als het ooit een KS zou worden, voor de rest ga ik nog steeds uit van een thuis bevalling en hij moet een durven me alleen te laten.
mn vriend heeft bij de eerste op een afstand gekeken bij de daadwerkelijke bevalling! Tijdens de weeen heef thij veel afgewassen omdat hij niet wist wat hij moest doen! Mijn moeder en mijn zus waren er ook bij, voor hem prettig! Ook voor mij trouwens!
Mijn man heeft niets te kiezen, we zijn getrouwd door dik en dun hebben we elkaar beloofd! Die ene keer bijt hij ook maar een beetje op zijn tanden of kijkt hij op het moment supreme maar ff naar mn gezicht hoor. Uiteindelijk hoeft hij het alleen maar te zien, wij vrouwen moeten het nog steeds doen hoor. Stelletje sissi´s die "mannen" van tegenwoordig
mijn vriend wil er juist heel graag bij zijn en als ik heel eerlijk ben, vind ik dat ie dat ook wel moet. Denk je dat ik het soms leuk vind? Lijkt me ook niet een van mijn favoriete tijdsbestedingen, maar het hoort erbij. En je doet het toch zeker samen? vind het bijzonder jammer dat je kerel er zo instaat, vind ik niet echt een normale reactie, eerder wat ouderwets. suus
mijn vriend wil er juist heel graag bij zijn en als ik heel eerlijk ben, vind ik dat ie dat ook wel moet. Denk je dat ik het soms leuk vind? Lijkt me ook niet een van mijn favoriete tijdsbestedingen, maar het hoort erbij. En je doet het toch zeker samen? vind het bijzonder jammer dat je kerel er zo instaat, vind ik niet echt een normale reactie, eerder wat ouderwets. suus
Sorry maar ook ik vind het maar vreemd dat je partner niet bij je bevalling aanwezig zou willen zijn...hij is er toch ook om jou te ondersteunen? Wij vrouwen moeten al al het zware werk doen en daar hebben we toch ook niet een keus in? Mijn vriend wil gelukkig ook niets liever dan er bij zijn.
Nou, ik weet niet of dat nou zo persé waar is hoor. Want ik moet eerlijk zijn, het lijkt mij behoorlijk slopend als je ziet dat je geliefde pijn heeft en je kan niets doen!
Gupsie schreef Ik wil graag ruilen hoor, zou hem graag pijn willen zien lijden en ik ernaast zitten heb ik geen problemen mee hoor 8)
is zeker ook zwaar voor de mannen die daar moeten kijken hoe jij daar pijn ligt te lijden. maar met deze tijd vind ik een man echt een eikel als hij het je helemaal alleen laat doen zonder hem terwijl jullie het wel samen gemaakt hebben... wel de lusten maar niet de lasten. hij zou ja zo kunnen zitten dat hij met de rug naar de gebeurtenis zit maar wel voor jou daar is. ook hij mag best een traantje ofzo wegpinken maar hij moet er wel voor je zijn
Als man zijnde kan je je best machteloos voelen en het zal best slopend zijn je geliefde pijn te zien lijden. Maar hoe machteloos voel je je als vrouw als na uren weeen het kind er nog niet uit is? Hoe je het went of keert die vrouwen zijn degene die het het moeilijkst hebben, een man voelt er niks van. Je maakt samen een beslissing om voor een kindje te gaan en een vrouw kan ook niet zeggen ik zie de bevalling niet zitten laat maar ik doe het niet, dus vindt dat een man daarin ook geen keus heeft. Je gaat er samen voor en dan moet je als man je vrouw tijdens de bevalling steunen.
Wel de lusten niet de lasten vind ik wel een beetje een gemeen antwoord. Zij kunnen er ook niets aan doen dat zij niet zwanger kunnen worden en ik ken mannen zat die echt wel last hebben van de zwangerschapsperiode... En jij hebt er toch ook van genoten? Het spreekwoord : 'waar 2 vechten hebben er 2 schuld kan' kan een beetje verbogen ook hiervoor gelden. 8) Neemt niet weg dat ik denk dat de man inderdaad bij de bevalling hoort, ookal is het gewoon als steun. Ik verwacht als het eenmaal zo ver is dat 99% van de mannen niet van hun liefjes zijde afwijken. (Ook natuurlijk instinct!?)