kies getrokken ... paar vraagjes...

Discussie in 'De lounge' gestart door sepherine, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sepherine

sepherine Niet meer actief

Hoi dames
    Titel zegt het al .
    Vandaag is mijn kies getrokken eindelijk na maanden pijn en last ...

Hoelang kan dat nabloeden ? Wat is normaal ?
    En hoelang kan er na pijn zijn ?

Jullie ervaringen hiermee ?
    Tandarts zei . Dat het wel even kon nabloeden is een enorm gat . Heb nogal sterke en grooooote wortels .
    En de na pijn kon een paar dagen zijn daarvoor mocht ik pcm nemen .

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Geen idee mar wel sterkte en beterschap! :)

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Het nabloeden duurde bij mij nooit langer dan een uurtje of drie denk ik in totaal en dan echt maar kleine beetje bij het uitspugen dus geen golf bloed ofzo
    Dag erna kan soms voelen alsof je een tik op je gezicht heb gehad maar na een dag of drie is dat minder

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ligt er nogal aan welke kies...

Nabloeden een uurtje of 3, geen golven bloed natuurlijk, maar gewoon bloeden mag, èn is goed voor het herstel!
    Napijn kan best een tijdje duren...een weekje....mijn laatste kies ging door niet nabloeden helemaal mis en heb toen nog 3,5 week plezier van de napijn gehad!

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    bij mij duurde het nabloeden al met al denk drie kwartier, pijn heb ik nooit gehad maar ja ik had dan ook al maanden pijn aan die kies, de opluchtig was groot toen hij eruit was (zooooooooo bang voor de tandarts:))

6. Metire

Metire Niet meer actief

Ligt eraan hoeveel het nabloed. Wanneer je het niet vertrouwd gewoon even bellen, er heeft altijd wel een tandarts spoeddienst. Maar vooral niet gaan spoelen! Er zit nu een bloedprop in en die mag je er niet uit spoelen.

Brufen bruis helpt beter tegen napijn dan pcm mocht je er erg last van hebben.

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik weet niet meer hoe lang het nabloeden duurde, maar de pijn was er nog wel even! vooral het gevoel dat ze enorm aan je kaak hebben gerobt! (niet zo gek want dat doen ze ook....) tips die ik kreeg en hielpen, meteen 2 paracetamol nemen en ff mee doorgaan, mond spoelen met bocasan omdat je slecht kunt poetsen door de pijn en dan kans op ontsteking hebt. hopelijk is het snel beter!

8. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    3 maanden geleden een kies laten trekken. Bleef de hele dag een beetje nabloeden maar lijkt ook meer omdat het met speeksel vermengt.
    Inderdaad niet spoelen en ook niet teveel spugen.

Bij mij is het niet gehecht en bleef best wel lang een gat. Nu nog steeds niet helemaal dicht. Maar wel een "dood" gevoel.

Voor de meeste napijn is pcm voldoende. Kijk uit met eten aan die kant en als je rookt even een paar dagen niet doen ivm infectie gevaar.

Succes ermee!

9. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    Paar uurtjes bloeden is normaal.. had sowieso een dag bloed smaak in m'n mond..
    Ik heb ook erg diepe wortels e.d.
    Duurde even voor de kaakchirurg hem had, eerst gebroken en dan in stukken eruit (wat een naaaar geluid is dat!!)
    Maare was nogal heftig dus en heb zeker 2 weken pcm gebruikt wat echt nodig was!!
    Sterkte!!

10. sepherine

sepherine Niet meer actief

Het bloed eigenlijk niet echt meer alleen als ik buk ofzo een klein stipje.
    Na pijn begint nu te komen grrr heb een dafalgan genomen dus zou wel moeten beteren .
    Ik mag vandaag niet spoelen . Maar moet morgen en overmorgen spoelen met een speciale ontsmeting 3 maal daags .
    Ik spuug niet en drink de eerste dagen alleen water
    Behalve s ochtends dan men kopje koffie ;)
    Ze hebben de kies met 2 man moeten trekken . Ene trekkeb andere men kaak vast houden mijn tandrn zooo slecht maar men wortels zooo sterk . Deze kies had trouwens net al bijna elke kies ook een dubbele wortel die opkruld bovenaan .
    Eten is niet gelukt . Heb dus net een potje verse pudding gegeten maarheb toch nog honger hoor haha .

Ben wel blij dat die stomme kies eriut is . Het is trouwens de derde kies van vanachter te tellen bovenaan links

Deel Deze Pagina