maak me zorgen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur76, 19 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur76

Fleur76 Actief lid

15 apr 2007
    167
    0
    0
    secretaresse
    Zuid Holland
    pfff maak me zorgen,.

Net naar de wc vanwege grote boodschap. Had grote boodschap nog niet gedaan, wel al geperst toen veegde ik me muts af en had ik beetje bloed.
    durf nu niet meer grote boodschap te doen.

ben morgen 10 weken, ben bang. Woensdag echo

2. heb je ook last van erge buikkrampen? en was t helderrood bloed?
    als je het niet vertrouwt gewoon ff de vk bellen.
    maar kan gewoon een innestelbloeding zijn..

3. Fleur76

Fleur76 Actief lid

15 apr 2007
    167
    0
    0
    secretaresse
    Zuid Holland
    ik heb een klein beetje gespannen buik.
    nee het was niet helderrood.

ik loop nog niet bij de vk, nog bij de gyn.

Heb met 8 weken echo gehad en hartje klopte.

4. Konijn

Konijn Niet meer actief

Het kan goed hoor, dat je heel licht roodverlies hebt. Er zijn meer vrouwen die dat in het begin hebben en er hoeft helemaal niets te zijn. Zo lang het niet doorzet en echt helder rood wordt, hoef je je geen zorgen te maken (makkelijker gezegd dan gedaan... ;))

Het kan door zoveel dingen komen... zelfs door het naar de wc gaan, omdat het allemaal heel goed doorbloed is daar. Je kunt zelfs een soort 'bloedneus' van onderen krijgen als je niest ofzo.

Ik had ook rond die tijd. Je kunt alleen maar afwachten... dat is heel moeilijk, maar meestal is er echt niets aan de hand.

Sterkte ermee!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat bloed kan ook van je kontgat (sorry) komen he....Had ik ook in het begin, omdat ik zo'n last had met de grote boodschap kwam er zo'n druk op te staan dat er een adertje sprong wat bloedde.

Ga maar eens zitten en ga gewoon je gang, daarna ALLEEN over je achterste heen met het papiertje, zal je zien dat het bloed daarvandaan komt en niet uit je vagina. Anders pak je een tampon en deze breng je in en trek je er daarna weer uit, dan zal je zien dat er geen bloed aan zit waarschijnlijk.

Als je het hartje hebt horen/zien kloppen is het voor 85% zeker dat het goed gaat.

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ook in je baarmoedermond of placenta kan een adertje knappen. Gebeurt wel vaker en is geen probleem. Ik weet dat het moeilijk is hoor, zorgen maak je je toch wel. maar ik hoop dat je een beetje gerust gesteld bent.

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi
    ik had dat ook vorige week! En vk gebeld en die zei dat als je perst er adertjes knappen in je baarmoeder omdat die daar heel dun zijn en het heel goed doorbloed is. Dus als je geen krampen hebt en geen helderrood bloed verlies.. is er weinig aan de hand.. Eng he! ;)

Liefs Danielle

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    ik heb ook een spoortje bloed gehad, kan helemaal geen kwaad hoor! paar wel proberen te poepen hoor, anders krijg je buikpijn! Gewoon er eens lekker voor gaan zitten!:):)
    (ik weet hoe je je voelde, ik was helemaal in paniek! )

Succes!

9. Konijn

Konijn Niet meer actief

Hé Taliaa ben je zwanger?! Dat had ik helemaal nog niet gezien. Gefeliciteerd!

10. Fleur76

Fleur76 Actief lid

15 apr 2007
    167
    0
    0
    secretaresse
    Zuid Holland
    bedankt allemaal voor jullie fijne woorden.

De rest van de avond gelukig niks meer gezien.

*Devilchase het kwam wel degelijk uit me vagina.

Deel Deze Pagina