als het niks voorstelt moet hij het niet doen, want dan is het de moeite van je relatie op het spel zetten niet waard. Ik vind 'het stelt niks voor" aaltijd zo'n non argument! Ik snap dat je vreselijk over de zeik bent en gekwetst! De elende is altijd dat alleen iemand waarvan je houdt je zo kan kwetsen. Ik zou vandaag toch het gesprek met hem aangaan. Maar voor jezelf moet je je kunnen afvragen a) wil ik voor ons verder dan dit punt/ b) kan ik hem ooit weer vertrouwen Dat jullie eventueel vandaag een gesprek aangaan hoeft niet te betekenen dat hij gelijk mag blijven. het betekent dat je een gesrek gaat hebben. Verder denk ik dat nu de bal bij hem ligt (hij heeft te lijmen wat gebroken is) en dat jij de touwtjes in handen hebt (hij heeft nu maar te luisteren) Sterkte ts. Dit lijkt me vreselijk!
Zo denk ik er ook over. Gatver het idee alleen al dat hij fantaseert over andere vrouwen en zit te g****n op foto's van een ander.
Einde relatie vind ik wat makkelijk gezeg door sommige. Je hebt toch samen een kindje. Dat je hem nu even niet wil zien snap ik, en dat het stoom je uit de oren komt snap ik ook. Ik zou ook heel veel moeite hebben met vertrouwen maar jij moet diep in je hart kijken of je hiermee kunt leven of dat het inderdaad einde relatie zou zijn. Voor mezelf zou ik nl echt niet weten wat ik zou doen als mijn man naaktfoto's met een andere vrouw uitwisseld. Ik denk dat ik heel erg zou hopen dat het daarbij gebleven zou zijn en ondanks dat het pijnlijk is zou ik de emails lezen om te kijken of hij niks afgesproken heeft. Maar voor nu denk ik dat je er juist aan doet dat je zegt dat hij maar even elders moet eten en slapen zodat je er over na kan denken en dat hoort hij te respecteren.
Denk dat het inderdaad heel anders is als het jezelf overkomt, succes en sterkte ts met je beslissingen!
Even er van uitgaande dat die site wel echt is en jou man dus echt doelbewust een andere vrouw probeert te strikken voor een date, dat is voor jou niet voldoende om te stoppen? Heel jammer dan dat we samen kinderen zouden hebben maar bij mij is het dan echt einde relatie. Je moet niet bij elkaar blijven omdat je kinderen hebt, je blijft bij elkaar omdat je om elkaar geeft en elkaar vertrouwd, als mijn vertrouwen op zo'n manier word geschaad dan is het gewoon end of story, ik zou niet samen willen zijn met het idee dat je weet dat hij fantaseert over andere vrouwen en het liefst nog met ze afspreekt.
Dat is precies de bedoeling van zulke sites Maar het is bijna allemaal nep! En geloof me dat is echt zo.. Die berichten worden verwerkt bij een berichtencentrale waar gewoon allerlei mensen ze beantwoorden... Lekker vanuit huis en niemand die je ziet.. Dus hij praat eigenlijk met iemand heel anders..
Maar de site kan toch niet nep zijn? Ts herkent toch het naakte lichaam van haar man wel? Vreselijk ts, ik hoop dat jullie er samen uitkomen.
Omdat jij als klant ( dus TS dr man ) daar gewoon een profiel aan kan maken, de mensen die op zijn profiel reageren zijn meerendeels fake.
het is niet "" makkelijk"" gezegd maar dit zou voor mij echt einde relatie zijn met kind of zonder kind. alle exen van mijn man zijn vreemd geweest bij hem (dus hij weet hoe het voelt) en als hij dit mij aan zou doen ja dan mag ie gaan. als je iets fantaseert in je hoofd vind ik altijd nog anders dan dat je er daadwerkelijk wat mee doet.
ok, ik heb er verder geen verstand van. Maar het feit dat hij daar toch een profiel heeft aangemaakt met zijn naakte lichaam erop, lijkt me al vreselijk.. Tenminste... ik begrijp dat hij ook met zijn naakte lichaam erop staat, zonder hoofd.
Dat is echt niet altijd zo hoor! Ik ken iemand bij wie het wel echt was, er ook daadwerkelijk met vrouwen afgesproken had en met ze het bed in is gedoken. Hij onderhield via die chatbox zelfs een relatie met een collega van hem. Hoe dan ook is het not done! Of het nou echt is of nep, de man van TS beschouwde het als echt want anders stuurt hij geen naakte foto's op.
Klopt, zo bedoelde ik het ook niet, iemand vroeg hoe dat zit van die site dus ik denk ik leg het ff uit.
Ik kan me voorstellen dat je helemaal van de kaart en van de kook bent! Als jij er aan toe bent moet je wel een gesprek met hem aan, maar alleen wanneer jij daar aan toe bent. Dat geklets over 'het betekent niet, jullie zijn alles voor me' is kul, want als het niets betekent, waarom doet hij het dan? Ik zou het echter niet direct afkappen, jullie hebben ten slotte ook een kindje samen. Als hij zegt dat jullie zijn alles zijn moet hij dat maar bewijzen. Ik zou samen met een proffesional gaan praten. Waarom is hij dit gaan doen? Wat ontbreekt er en wat is er nodig om jullie relatie weer te repareren? Is die nog te repareren? Kun jij hier overheen komen? Dat zijn allemaal dingen waar je m.i. niet met zijn tweetjes uitkomt maar gewoon een onafhankelijke derde (bv een relatietherapeut) bij nodig hebt. Maar jullie zijn wel een gezin, en je hebt een relatie, en ik vind altijd dat je het recht moet verdienen om met een relatie te stoppen en niet gewoon de handdoek in de ring moet gooien. Dat kan altijd nog, en wanneer je zo boos bent en gekwetst en verraden is het nooit het beste moment om levensveranderende beslissingen te nemen. Heel veel succes.
wat maakt hetnou uit hoe die man erop staat, naakt metof zonde hoofd, met of zonder piel. met of zonder stropdas. en of de site nep of echt is. feit is dat hij dingen doet die niet door de beugel kunnen en dat hij verkeerd bezig is. maak het niet spannender dan het al is zeg
Precies. Voor mij zou het ook niets uitmaken of dat mens aan de andere kant nu echt of fake is, hier zou het meteen over zijn.
Over en uit, zou ik niet zo makkelijk zeggen. Ik zou wel heel goed met mijn man willen praten, waarom hij dit nu doet. Komt hij iets te kort in zijn relatie en hoe kunnen we dit samen een halt toeroepen.
Nep of niet, dit vind ik toch echt te ver gaan. Voor altijd over en uit vind ik meteen wel drastisch, maar ik zou het zeker overwegen en hij kon dan ook eerst een tijd ergens anders bivakkeren. TS: neem je tijd, denk goed na en veel sterkte en kracht gewenst!