Vriend doet stom

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Linda89, 27 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda89

    Linda89 Bekend lid

    19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Mijn vriend en ik weten sinds een week dat ik zwanger ben. We zijn ongeveer 8 maand bezig geweest en super blij. Maar sinds 3 dagen doet mijn vriend in eens heel erg stom en kattig hij kan niks hebben is helemaal niet lief tegen mij en zit op alles te zeuren. Ik kan niks goeds doen. Hij neemt ontzettend een slachttoffer rol aan als hij iets zegt. Hij is onuitstaanbaar. Probeer met hem te praten maar lukt gewoon niet. Hij is gewoon gemeen. Ik voel me echt rot. En dit is niet goed voor de zwangerschap ben ik bang. Ik doe altijd alles voor hem en nu zegt hij je doet nooit iets voor mij? Wtf ik doe Alles voor hem echt met mijn mond vol tanden stond ik. Ik ga er nu ook tegen in wat het raakt mij we hebben zelden ruzie maar nu elke dag. Ik snap er niks van... Ik heb nu juist extra liefde nodig. Ik heb zin om hem een tijd niet te zien zo boos ben ik. Dat hij zo doet geen begrip toont niks. Bah
     
  2. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Allereerst; gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Is het jullie 1e kindje? Zo ja, zou het dan niet zo kunnen zijn dat tot de positieve test het idee van een kindje hem wel leuk leek, maar dat het tegelijkertijd ook nog enorm ver weg voelde?
    Dat nu de test positief is, hij misschien angstig wordt? Bang dat hij geen goede vader gaat zijn, bang dat alles anders wordt en hij niet zomaar terug kan, noem het maar. Van een wens wordt het ineens werkelijkheid nu.

    Daarnaast ook, hoe ben jij nu? Hormonen kunnen echt een bitch zijn. Misschien heb je het zelf niet echt door, maar reageer je ook anders op hem waar hij op reageert?

    Het lijkt me in ieder geval een goed idee om in gesprek te gaan. Kijken hoe jullie elkaar tegemoet kunnen komen.
     
    Linda89 vindt dit leuk.
  3. Linda89

    Linda89 Bekend lid

    19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer

    Bedankt voor je antwoord. Ik moest echt even mijn hart luchten. Hij is net zelf bij mij gekomen om te praten hij gaf aan dat hij veel stress ervaart omdat hij de badkamer nog aan wil pakken en de zolder en het hele huis zowat voordat de baby er is. En dat hij bedacht dat je helemaal geen 9 maanden zwanger bent want als je het weet ben je al een dikke Maand zwanger dus nu is het geen 9 maar 8 maand haha en hij vind het super leuk maar super spannend. Hij zei ook dat hij het ook niet leuk vinden dat we stom deden tegen elkaar en dat het hem speet. Heel fijn hopelijk op goede voet verder. Ik probeer ook minder bitchie te doen
     
    margarethd, 1991Mamavanvier en Louise11110 vinden dit leuk.
  4. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Oh zie, dan zat ik er niet eens zover naast. Die babykamer aanpakken en het hele huis, dat kon hij eerst nog wel voor zich uit schuiven tot het zover was. Nu dan tot de conclusie komen dat je de 1e maand al kwijt bent op het moment dat je positief test, heeft hem dus duidelijk spanning gegeven.

    Wat fijn dat hij bij je gekomen is om te praten. Ik denk wel dat jullie gewoon op goede voet verder kunnen als ik dit zo lees. :)
     
    Rosa Canina vindt dit leuk.
  5. Linda89

    Linda89 Bekend lid

    19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Zou je het leuk vinden om eventueel verder contact te hebben via whatsapp ofzo ik heb niemand in mijn omgeving die pril zwanger is en lijkt mij leuk om te kletsen ik weet niet hoe jij daar over denkt?
     
  6. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Je mag me wel pb doen met je nummer dan
     
    Cupcake01 en Linda89 vinden dit leuk.
  7. Olifantje92

    Olifantje92 Fanatiek lid

    16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Fijn dat het inmiddels weer goed is tussen jullie, hij zal het allemaal wel even moeten laten bezinken, desondanks moet hij dat natuurlijk niet op jou afreageren.
     
    Linda89 vindt dit leuk.
  8. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Fijn dat het weer goed is! Gefeliciteerd met de zwangerschap!
     
    Linda89 en Lisa280887 vinden dit leuk.
  9. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Gelukkig is de lucht weer geklaard! Een hele fijne zwangerschap gewenst
     

Deel Deze Pagina