He Platliggertje Ik ben blij dat je voor je kindje zo sterk bent! Ik zal aan je denken en voor je duimen. Hou je taai, grz
Ik moet vanavond naar de gynae, en , dit raad je nooit: Hij heeft deze ochtend gebeld dat hij mee gaat! Nu snap ik er helemaal niets meer van
Wouw goed hoor! Misschien had hij gewoon een gevalletje van Cold Feet? Wat het ook was ik hoop dat het niet meer gebeurd en dat hij nu bijdraait in positieve zin! Dat mag dan wel een heel positieve zin zijn om die paniek van dit weekend goed te maken suc6 bij de gyn vanavond
Ik denk dat deze man last heeft van de hormoontjes Zijn woorden zijn niet goed te praten maar je vriendin zwanger zien van een ander lijkt me niet eenvoudig, hij had natuurlijk liever gehad dat het van hem was, begrijpelijk ook wel. Een kind is naar mijn idee een klein wonder, en daar vecht je voor. Je kind gaat voor op jou en op je relatie. Geniet vandaag van het feit dat hij je toch steunt omdat hij meegaat naar de gyn, maar spreek het wel uit met elkaar. Dan weten jullie beiden waar jullie aan toe zijn. En krijg je geen verassingen als het kindje er eenmaal is. suc6 vanmiddag!
heey meisje het is misschien heel makkelijk gezegd maar je vriend geeft jou nu een beetje het gevoel dat je moet kiezen ofzo.. als mijn vriend dat zou doen zou ik hem de deur wijzen.. hij heeft gekozen voor jou en dus ook alles wat er bij jou hoort.. ik vind het echt niet kunnen wat hij heeft gezegd.. en anders zou ik hem voor de keus stellen want dit heb jij echt niet nodig jij hebt iemand nodig die achter je staat en die ook voor jou kindjes wil zorgen.. hoewel ik wel van hem begrijp dat ie het moeilijk vind dat het zijn kindje niet is.. maar dan nog had hij dat nooit mogen zeggen.. hoop dat je er wat aan hebt en zeg hem wat je er zelf van vind meis!
okay had nog niet gelezen dat ie mee gaat sorry en dan betekend dat ie weer een beetje bijdraait ik hoop dat het dan ook zo blijft voor je meis
Wat klinkt me dit toch allemaal bekend in de oren Ik had met precies dezelfde dingen te maken als jij , zwanger geraakt door de pil heen ( dus niet gepland ) , verlaten door de verwekker ( meneer vond zn carriere belangerijker dan zijn kindje ) onbegrip van familie en vrienden ( constant commentaar en rotopmerkingen ) en een ex waar het weer mee goedkwam maar die niet kon accepteren dat die kleine eraan kwam ( met tot gevolg dat er niet over haar gepraat werd als hij er was ) Maar er is hoop hoor Nu word ze aanbeden door alles en iedereen om me heen dus die roze wolk komt alsnog hoor meid alleen een beetje later dan normaal,,, heel veel succes en geniet van je kleintje dat heeft die kleine schat hard nodig
@ Nicole: De vader heeft me laten zitten omdat hij zichzelf te jong vond... Hij is potjandorie 39 jaar! Ach ja, beter af zonder die kwakkel die z'n kind niet wil, dan ermee opgescheept te zitten. Vind hem trouwens niet meer terug, hij is naar z'n vaderland Frankrijk vertrokken en heeft z'n mobiel nummer veranderd. Ik verhuis tegen december, dus hij vind me niet meer, en heb ook m'n mobiel nr veranderd. Ik heb nogal op vriend ingepraat en de reden van z'n woorden eruit gekregen: hij is bang dat de kleine later tegen hem gaat zeggen "je bent m'n vader niet" en ik heb vlakaf gezegd dat de kleine niet eens papa tegen hem mag zeggen van me. Ook heb ik hem gezegd dat hij te kiezen had: bijdraaien en praten als er iets scheelt, of afbollen. Als hij mij neemt, moet hij m'n kids er ook bijnemen, is niet zo simpel voor hem, en dat versta ik, maar voor mij is het nu eenmaal zo. Hij heeft zitten huilen (schrok ik wel van) en dan gevraagd of hij mee mocht naar de gynae vanavond. Hij houdt zoveel van me, dat hij er alles wil aan doen om dit gezin gewoon te worden, zei hij. Zullen zien Hij heeft me wel moeten zweren dat hij die akelige woorden nooit meer uitspreekt!
ZO! lekker krachtige woorden! Daar hebben jullie tenminste allebei wat aan! Nu weten jullie waar je staat. Gelukkig houd hij wel heel erg van je, als je maar genoeg van elkaar houd komt het allemaal goed! Veel plezier bij de gyn vanavond grz Han
Fijn dat hij bijgedraaid is, misschien heeft hij spijt dat hij je met zijn woorden zoveel stress heeft aangejaagd? Maar goed, nu jij weet wat voor angsten hij heeft kunnen jullie daar misschien samen een weg in vinden. Ik denk dat jullie hier sterker dan tevoren uitkomen als je er goed over kunt blijven praten nu. Veel sterkte en succes bij de gyn vanavond! Groetjes, Wendy
Vriend is dus meegegaan naar de gynae en hij was zooooooo verliefd op de kleine uk! Hij had tranen in z'n ogen mooi om zien (en bij mij dus ook tranen...) Aan jullie om het geslacht te ontdekken, staat als eerste foto in m'n album
euhhh...zou het een jongetje zijn? Kan er eigenlijk ook niets anders van maken...zo ziet die van mij er ook ongeveer uit haha (bij m'n echo dan bedoel ik he ) Lekker van genieten meid....blijft toch altijd weer zo mooi om te zien *zwijmel...zucht*
Zo, jij bent gerustgesteld! Mooi dat alles zo goed was! En het is duidelijk een Joranneke En die poeptiedoeptie van jou had gewoon ff schrik voor wat komen gaat denk ik meis... lief eigenwijs manneke hoor!