Vriend dwingt tot abortus

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by Ikke123, Mar 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

hoe is het nu met je?

2. soesje1986

soesje1986 Actief lid

Apr 17, 2009
    309
    0
    0
    Ik heb ook de keuze moeten maken. Of het kindje houden en het alleen doen of abortus.
    Hij was al niet van plan bij mij te blijven en ik voelde me gelijk verbonden met mijn kindje. Ik heb er voor gekozen mijn kleintje te laten komen. Nog elke dag ben ik heel blij met mijn keuze en ook al loop ik soms tegen dingen aan ik hou nu al ontzettend van dat levende hummeltje in me buik.
    Echt laat je niet dwingen tot een abortus. Maak een keuze met je hart en niet met je hoofd.

JE kan het je bent een Kanjer ook al ben je nog jong je kunt de juiste keuze maken en met de concequenties omgaan.

Heel veel sterkte en Liefs Soesje

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Bah, wat lees ik hier veel over nare chantage-mannen!! Wat een eikels! Dumpen die hap, en doen wat je zelf wil. Of dat nu een kindje houden betekent of toch een abortus, hoe pijnlijk ook, het is dan wel JE EIGEN KEUZE!!

4. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey meid,

Laat je aub niet verplichten tot een abortus... Doe waar jij je het beste bij voelt. Ik ben zeker dat je het zal kunnen, de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk, daar doe je alles voor. En met de steun van de mensen om je heen!
    Je neemt het kinje gewoon op jou naam en dan heeft hij er niets mee te maken.

Ik hoop dat het goed met je gaat, dikke knuffels meid!
    x

5. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ben ook benieuwd hoe het nu is!

6. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    Mijn moeder heeft dit ook gehad bij mijn vader. Mijn vader wilde mij niet hebben en had mijn moeder zo onder de duim dat mijn moeder de afspraak al had staan voor abortus. Ze stond er zelf niet achter, en gelukkig heeft familie haar gesteund. Godzijdank want want een spijt krijg je daar van zeg. En natuurlijk was ik hier niet op deze wereld.

Ik ben zelf niet voor abortus (be niet gelovig oid) maar meestal krijg je er altijd spijt van. Ik zou er voor gaan want echt meid je blijft eraan denken en dat gevoel blijft je achtervolgen. Het zal een moeilijke periode worden misschien maar daar kom je wel doorheen uiteindelijk. Mijn moeder heeft ook alleen voor mij gezorgd uiteindelijk en ben er zeker niet slechter op geworden.

7. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Wegwezen meissie.
    Ik zou hem verlaten zodat hij niet de kans krijgt jou te verlaten. Wat een l*l zeg.
    Wat moet je met zo'n onverantwoordelijke onvalwassen persoon.
    Wat is. Eigenlijk de reden van zijn ommeslag.
    Hij is dan wel de vader, maar hij heeft niks te beslissen over jou lichaam en jou kind in je buik. Dat is echt zo.
    Meid ik zou zeggen kies voor je kind. Daar krijg je geen spijt van.
    Feit dat hij het kind nu niet wil, wil hij het in de toekomst waarschijnlijk ook niet.

8. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,430
    0
    0
    hoi,

inderdaad weg gaan. een man die zegt het niet te willen veranderd niet meer van idee lijkt het mij. mijn ex was twee weken later al bij iem anders moeten ze wete he.

ik heb al kindjes verloren en eerlijk hou het kindje, mss krijg je anders ook last van de vraag wat als

iem die verantwoordelijk is neemt dat direct op, mijn broer wou geen tweede, zij is stiekem met de pil gestopt, mijn broer zegt nu gewoon ja ok ze is zwanger dan ist zo dat kindje krijgen we ook wel groot. ook al staat hij er niet (of stond) helemaal achter als je seks hebt weet je wat de gevolgen kunnen zijn, en daar had je vriend dan ook maar aan moete denkne

gr succes en proficiat

9. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Jente 2010, is ze stiekem met de pil gestopt?
    Dat vind ik echt not done hoor:$, maar klasse dat je broer het zo oppakt! Das tenminste een echte vent! Terwijl hij dit toch niet had hoeven pikken! Ik heb hier echt respect voor

En wat ik dan ook wil zeggen Ikke123, is dat wat (bijna) iedereen hier al zegt; lieve meid, het is duidelijk dat jij dat kleine wondertje in je buik wil houden, dus écht, ga er voor!! Hier ook een alleenstaande mama, en jah, ik ontken niet dat het zwaar is -ook omdat ik heel veel migraine heb- Maar je krijgt er zoveel voor terug!
    Een lach, een ondeugende blik, een knuffel en je kan de wereld weer aan! En dan weet je weer waar je het voro hebt gedaan! Voor dat kleine mini-mensje wat alles waard is!

Die kerel, die verwekker, (laten we eerlijk zijn, de titel "vader" verdiend hij niet eens, wat een @#$%^& )
    Die is zo waardeloos dat hij deze "discussie" nie eens waard is eigenlijk!!!

En kijk es naar het verhaal van Jente, er zijn wel lieve mannen, dus ik weet zeker, sterk en stoer als je bent, dat jij een hele lieve papa gaat vinden/krijgen voor jou kleine wondertje, en daarmee alsnog een ontzettend gelukkig gezinnetje gaat vormen....
    Kortom; als JIJ dat ukkiej wilt houden! Als je weet dat je bij je ouders terecht kan en op hun steun kan rekenen, als je je opleiding zelfs nog af kan maken en strax je diploma op zak hebt! Wat houd je tegen! JIJ krijgt het wel voor mekaar!
    Er zijn instanties genoeg die alleenstaande moeders (financieel) helpen dus ook dat komt allemaal goed!!

Ga d'r voor!!

Dikke knuffel ennuh, laat je even weten hoe het met je gaat nu?
    Ookal heb je een andere beslissing genomen?

Je weet dat je hier op 't forum altijd terecht kan heh!

Liefssss

10. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Ikke123 is al sinds 25 maart niet online geweest (onder dit account).

11. Soda Pop

Ow gussiej, was het een andere naam dan? Heb ik mijn bericht aan de verkeerde gericht, zal het even uitzoeken!!

Edit: nee dat is het niet, ze heet wel ikke..
    Hmm, hoe zal het met haar zijn dan?

12. 4days

4days Niet meer actief

Ze is maar 1 dag online geweest, en dat was dezelfde dag dan dat ze zich heeft aangemeld. Dus ik verwacht niet dat ze nog eens terug komt... ;)

13. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,430
    0
    0
    ja ze was stiekem gestopt nu ja as je echt nog een tweede wilt ja dan stopt da gevoel zomaar niet. is het mooi of niet mijn kindje heeft dan toch al een speelkameraadje :) en mijn broer ziet te graag kids om te zeggen laat wegdoen ofzo.

gr

14. Soda Pop

Ik begrijp dat wel hoor, dat die wens heel groot kan zijn... Maar pfoeh, om het nouw zo op te lossen....
    Maar ik wilde je niet kwetsen hoor!
    En wat leuk indd voor jou kindje, een neefje/nichtje om mee te spelen!!!

15. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,430
    0
    0
    ben niet gekwets hoor en vragen staat vrij :)

Share This Page