hoe is dat bij jullie? wij zijn gisteren voor een eerst echo geweest... en mijn vriend is zo blij als een klein kind! Helemaal trots zat ie naar het beeldscherm te turen! en kon alleen maar zeggen; gaaf he! gaaf he! Op de foto weet hij het iederen fijnloos te vertellen wat wat is! ik heb zelfs de foto ingescant en opnieuw afgedrukt... en wat doet ie? knipt ie het kindje eruit en stopt ie het in zijn beurs, weet je wel waar altijd pas foto's zitten! gewoon voor die van mij! hihihihihihihi Ik geniet ervan dat hij er zo mee bezig is! Hij is echt helemaal trots! hihi ben ik heel blij mee! Doen jullie vntjes dat ook?
het is toch heerlijk dat hij zo reageerd, het is ook voor hem het eerste "bewijs" dat er een kleintje op komst is en ook het eerste tasbare die echo foto. Wij voelen veranderingen aan het lichaam enz. dat hebben de mannen niet. Mijn man vond het vooral wonderlijk dat er zoiets kleins in mijn lichaam kan groeien en dat er is zo'n korte tijd al zoveel ontwikkeld was bij de eerste echo. Onder tussen ook echo nr. 2 gehad en hij heeft weer op het puntje van zijn stoel gezeten!
bij ons was het zo dat hij na de echo door moest naar school... (een lesuurtje vrijgenomen haha) We hadden 2 foto's (op een velletje)... Hij heeft het in zijn agenda gestopt en meegenomen... hij moest en zou dat ding bij hebben, ikzelf mocht de foto dus niet mee naar huis nemen... Ik vroeg hem waarom, hij zei jij hebt die kleine toch al bij je en ikke niet... En nu wel was erg mooi om te zien
Heerlijk he! Die van mij is ook helemaal blij Je merkt ook echt dat het door die echo voor hem ook allemaal wat echter wordt. Hij sleurde me na de echo gelijk mee de stad in om het te vieren (appeltaart met slagroom) en dezelfde avond stonden de echo fotoos op onze eigen website (www.beebievanwijk.beebiesite.nl)...... Wat ik ook mega lief vond......mijn lief is bijna jarig en mijn ouders vroegen wat hij wilde hebben en toen zei hij: geld voor een grasmaaier (hij heeft onlangs de tuin kindvriendelijk gemaakt door de vijver te vervangen door gras) maar ook alles voor de beeb is goed!! Zelfs mijn (stief)moeder was een beetje ontroerd dat mijn mannetje beebiespullen voor zijn verjaardag vroeg......... Op die momenten weet je weer extra goed waarom je ook alweer een kindje wilde met nou net deze man!
Wij moeten nog voor onze eerste echo, maar ik kan je nu al vertellen dat er traantjes gaan komen en niet alleen bij mij 4 septemebr zijn we aan de beurt!! Spánnend! Maar nu istie er ook al heel erg mee bezig! Anders dan ik, dat wel. Ik ben nog wel eens onzekeker en bang, maar dan is hij echt mijn positieve goeroe, de schat! Jep, we kunnen blij zijn met onze kerels! Anouk
ahh wat schattig! die van mij kon niet mee. alleentoen ik een bloeding was kon hij erbij zijn, hij was dan ook helemaal stil toen onze uk in beeld kwam en alles gelukkig goed was
mijn vriend greep meteen naar mijn hand toen de beeb in beeld was, heeft een half uur lang erin geknepen en tot nu toe is die enorme grijns nog steeds niet van zijn gezicht af te vegen!!! geweldig om te zien hoe hij ermee bezig is, ben zo enorm trots op hem!
nou lekker toch meis! fijn dat je vriend er zo mee om gaat en er bewust van is dat jullie wonder in je (mooie) buikje groeit. geniet er maar lekker van!
oh mijn ventje kroop de eerste keer zowat in t beeldscherm hahahahahaha en heeft een echo van de beeb in z'n kluis op t werk hangen en hij loopt er constant mee te showen hihihihi hij is zo beren trots liefs mieke
Wij hebben op 6 september onze eerste echo. Ik ben heel benieuwd hoe mijn mannetje gaat reageren, hij heeft namelijk al een zoontje. Ben benieuwd of het voor hem toch anders is omdat het voor hem niet de eerste keer is.