Vriend en alcohol drinken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vinorosso, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B3ngel

B3ngel Actief lid

2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Vervelend dat hij vaak drinkt tot aangeschoten en je dat ook aan zijn gedrag merkt. Was dit voor de zwangerschap ook al zo (en viel het toen niet zo op omdat je gezellig mee kon doen)? Zo ja, dan zou ik de irritatie toeschrijven aan je hormonen, je kunt je aan de gekste dingen gaan irriteren (arme mannen...). Maar als het iets is van de laatste weken kun je hem er zeker wel op aanspreken dat hij gerust een biertje mag drinken maar jij het niet fijn vindt dat hij tegenwoordig elk weekend aangeschoten is. En misschien inderdaad wel goed om alvast afspraken te maken dat hij vanaf een bepaalde week niet meer drinkt ivm mogelijk naar het ziekenhuis moeten etc.

2. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    Ben dus niet de enige met die frustratie idd ook t geld joh wat er in gaat zitten en ook de schuur is hier een bekend zinnetje ga daar maar lekker wonen :)

3. Pheebs1982

19 dec 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik zwanger was zouden we beide stoppen met roken. Ik ben direct gestopt. Vriend rookt nog en inmiddels 33 weken zwanger ☺️ Baal er wel van. Maar ja. Kan hem moeilijk dwingen.... Verder heeft hij iedere vrijdagavond darten met bier en drinkt ook een biertje thuis. Vind het vooral lastig omdat ik zelf ook graag een wijntje drink ☺️

Deel Deze Pagina