Ervaring Jysk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lagertha, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lagertha

Lagertha Lid

26 mei 2018
    22
    19
    3
    Vrouw
    Ik ben op zoek naar een betaalbaar eetkamerset en evt dressoir,
    Toen kwam ik jysk tegen
    En deze is wel erg goedkoop en het ziet er allemaal leuk uit maarja

Dan vraag ik me af of het ook goed materiaal is?
    Iemand toevallig ervaring?:)

2. Manque

Manque Niet meer actief

We hebben daar een hele stevige en mooie salontafel gehaald en een tuinset, waarvan 1 stoel kapot gegaan is, maar we meteen een nieuwe voor in de plaats kregen. We hebben ook een parasol en een parasolvoet bij Jysk gehaald en die heeft al menig zomerstorm doorstaan. Ik vind het prima spul.

3. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Welke? Wij hebben onze meubelset van Jysk. Prima tegelijk spul, Ikea kwaliteit :)

4. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    Wij hebben onze buffetkast daar gekocht en onze rolgordijnen. Dikke prima !

5. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Wij vinden het een vreselijke winkel met een lagere kwaliteit dan de ikea! Wij zijn er absoluut geen fan van!

dds vindt dit leuk.
  6. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Wij hebben een dressoir en rolgordijnen van de Jysk. Ik ben er erg tevreden over!

7. tuc

tuc Niet meer actief

Hier een tuinset ervan. Super tevreden over.

8. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Niks over te klagen! We hebben er veel van. Oa twee ligstoelen voor buiten die intussen al zeker 7-8 jaar oud zijn. Van hout en dus geen plastic ofzo. Nog steeds als nieuw!
    Helemaal niet verwacht wetende dat ze echt drie keer niks kostten.

9. Lunarosa

Lunarosa Actief lid

24 jul 2017
    183
    135
    43
    Vrouw
    Mijn kledingkast komt bij Jysk vandaan, ben er erg blij mee. Is ook al eens uit elkaar gehaald en verhuisd maar ziet er nog steeds als nieuw uit.

10. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Voor de prijs is het prima.
    Béétje vergelijkbaar met Otto en Ikea.

11. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb er een boxspring gekocht,nu na 2 jaar is deze al hard aan vervanging toe...ik lig echt in een kuil en kom slecht mijn bed uit.

12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij hebben er ooit eens rolgordijnen weggehaald voor boven. Overal zaten gaatjes in. Eens en nooit weer voor ons, zijn er nooit weer geweest.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Redelijk.

Net iets minder dan Ikea. Beetje Leenbakker kwaliteit.

Wij hebben van die lijstenhouders voor aan de muur daar vandaan. Erg goedkoop. Maar het hoeft ook niks meer te doen. Als het hangt is het goed.

Ooit ook een schaduwdoek daar vandaan. ook prijs en kwaliteit in verhouding. Na 2 jaar wel op.

14. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wij hebben er een lounge tuinset van. Ik vind van Jysk zo'n beetje alles lelijk maar die set vond ik erg leuk en kwalitatief ook erg goed! In weer en wind blijft die set supermooi!
    Heel soms hebben er dus best leuk/goed spul tussen.

15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wij hebben hier rolgordijnen en die zijn perfect. Begin van deze zomer ook een tuinset gekocht maar die ging na 1 maand al kapot, we baalden als een stekker maar wat een top service hebben ze daar zeg, daar kunnen heel wat winkels een voorbeeld aan nemen. Niets was teveel, ze kwamen de oude set zonder pardon ophalen en we konden of in de winkel komen kijken of online een nieuwe set kopen. Eigenlijk wilde we die zelfde set gewoon weer maar die hadden ze niet in het assortiment, in eerste instantie afgesproken dat ik dan bij het nieuwe tuin seizoen ( volgend jaar dus ) de set gewoon om mocht ruilen maar we konden ook een andere set uitzoeken. Mochten we niets kunnen vinden dan hadden we ook zonder enige moeite ons geld terug kunnen krijgen. We hebben op ons gemak een nieuwe set uitgezocht en ze nog een tweede kans gegeven vanwege de top service. De nieuwe set is heel mooi en ziet er nu na een paar maanden gewoon nog netjes uit. Hoe die er volgend jaar uit ziet? Geen idee maar de service is gewoon top.

Ow ja, we hebben er ook een twee persoon trekkers tentje gekocht een x aantal jaar geleden, daar maken wij nu nog iedere zomer gebruik van.

Dus ja, ik zou echt weer een volgende keer wat bij de Jysk bestellen.

16. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wie weet dit keer meer geluk. Die van ons staat nu een paar jaar en lijkt nog als nieuw!

17. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Hier net zo. Ooit 4 tuinstoelen gehaald en in de auto laten zetten. Thuis aangekomen er uit gehaald, zijn ze echt alle 4 beschadigd. Beddengoed wat compleet scheef genaaid was. Wij komen er niet meer. Ikea is 10x beter :)

18. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.332
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik heb een eettafel en stoelen van de Jysk. Al 5 jaar heb ik ze en ze zien er nog heel erg mooi uit! :)

19. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Zelfde ervaring! Bank die enorm gammel werd. Tuinset van hardhout wat echt van slechte kwaliteit was. Wat ik er wel bij moet zeggen, is dat dit ruim 10 jaar terug is. Ik koop er wel m'n hoofdkussens haha die vind ik dan wel weer heerlij

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wat zeiden ze dan toen je er mee terug kwam?

Deel Deze Pagina