vriend en forum

Discussion in 'Zwanger worden' started by 8samantha8, May 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

Apr 13, 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey lintje dat is wel een goed teken maar als je zwanger wilt worden dan duurt het meschien wat langer omdat je er zoveel mee bezig bent toch

groetjes samantha

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    gan zien.. mijn vruchtbare tijud ligt nu precies als we op vakantie zijn.. wegaan vrijdag voor 12 dagen... en laat nou net ergens tussen vrijdag en dinsdag de week erop mijn eisprong zitten :)

4. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

Apr 13, 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey christel vel pelzier op vakantie en als je op vakantie bent denk je er ook zoiezo minder aan
    we horen het wel :)

groetjes samantha

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    wie slikken er hier trouwens al vitamine en folium zuur? mijn gyn heeft dat aangeraden.. ben het nu al 10 dagen aan het slikken

6. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

Apr 13, 2007
    768
    0
    0
    stein
    ik slik zelf zink en me man ook maar weet niet of het bij een vrouw helpt, bij ene man wel heb ik gelezen dat maakt de zaad activer.

nog een vraagje he hij drinkt nu eiwitten elkedag is dat slecht of niet voor de zaadcellen , of juist goed?
    groetjes samantha

7. Rossi

Rossi Actief lid

Jun 6, 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    mijn mannetje vindt het wel best als ik hier op het forum zit, we hebben er ook al veel van opgestoken :)

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    uhm eiwitten geen idee eigenlijk.. ik weet wel roken en drinken beinvloed het wel ...

9. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Mijn man vind het ook OK, zolang ik er niet daardoor teveel mee bezig ben.
    Ik steek veel hier op en daar hebben we samen wat aan natuurlijk. En je hebt nu eenmaal van die 'vrouwendingen' die je graag met vrouwen bespreekt omdat mannen dat toch niet snappen! :p Nee flauw, maar wel ervaringen die je uit kunt wisselen, wat niet zo goed met je mannetje kan, omdat hij die ervaringen niet kent.

Share This Page