Ik mag dan misschien de enige zijn hier op het forum maar ik val toch een beetje over wat je hier verteld. Dit is een openbaar forum en je hebt misschien het idee dat je anoniem hier kan schrijven, maar dat is natuurlijk niet zo. Ik vind het haast storend dat je op deze manier hier schrijft over je stiefdochter en de moeder van het kind. Waar gaat het je nu werkelijk om? De belangen van het kind? Want dan zou je ook moeten weten dat een goede band tussen moeder en kind heel belangrijk is. Steek daar dan ook positieve energie in in plaats van alleen maar afgeven op alle dingen die de moeder in jouw ogen fout doet. Bij een scheiding zitten er altijd twee kanten aan het verhaal. Nu leest men hier alleen jouw kijk op het verhaal en heeft moeder niets eens kans voor zichzelf op te komen. Niet eerlijk als je het mij vraagt.
Hrlemaal eens met novaa. Ik denk dat het voor de dochter van je vriend en zijn ex het belangrijkste is om een band te hebben met haar moeder, en dat jij dat ook steunt. Ze heeft tenslotte maar een moeder.