Ineens slecht zien, duizelig worden, hoofdpijn, Tintelingen krijgen in hand,arm en gezicht, Het idee hebben dat je tong dikker word, Niet meer normaal kunnen praten wel weten wat je moet zeggen maar het niet kunnen uitspreken. Dus woorden uitbrengen die helemaal niet bestaan en die je ook niet bedoelt. Daarna erg moe zijn. Heb 3 weken geleden ook al zn aanval gehad toen na het ziekenhuis geweest, daar hebben ze alles nagekeken maar kwam alleen uit dat mijn bloedsuikerspiegel te laag was geweest. Heb toen een paar dagen later van de huisarts een apparaatje mee gehad om mijn suiker te priken (kreeg ik mee voor 1 dag en toen was alles goed) Nu heb ik gisteravond/nacht weer zn aanval gehad en weet gewoon niet wat het is! En vooral hoe ik het kan voorkomen! Had gister gewoon goed gegeten. Toen ik het aanvoelde komen gelijk met mijn hoofd tussen mijn benen gaan zitten en intotaal 6 dexto enegy's op. Toch kreeg ik de aanval alsnog. Voor mijn zwangerschap had ik dit nog nooit gehad en nu voor de 2de keer in 3 weken. Ik vraag me echt af wat het is! herkend dit iemand? Liefs
wat jij omschrijft heb ik wanneer ik mn migraine medicijnen inneem (nu natuurlijk niet) en volgends mij zorgen die pillen voor het verwijden of vernauwen van de bloedvaten in je boveste helft van je lichaam en daardoor krijg je zuurstof gebrek... maar weet even niet zeker of het nu verwijden of vernauwen is...heb je het niet benauwd ofzo?
of je hebt gewoon migraine dat kan ook...sommige mensen hebben dan deze klachten die jij omschrijft en onder invloed van hormonen kan dat goed...
kan migraine zijn (ineens slecht zien en hoofdpijn), maar de duizelingen, tintelingen en gevoel van onwerkelijkheid herken ik van paniekaanvallen al dan niet gevolgd door hyperventilatie. Ben geen dokter dus kan je helaas niet zeggen wat het is. Bel je dokter nog eens want dit klinkt niet best hoor. Sterkte.
Behalve het tong en spraak gedeelte herken ik de rest, bij mij lag het aan een te lage bloeddruk tijdens de eerste zwangerschap. Eng hoor, brrr. Sterkte
Ik herken het wel.. bij mij waren het paniekaanvallen. Je krijgt 1 symptoom.. bijvoorbeeld slecht zien, gaat je druk maken dat het iets ergs is en vervolgens krijg je meer symptomen - maak je nog drukker.. en kom je er niet meer uit. Zeg niet dat dit bij jou het geval is, maar zou goed kunnen. Sterkte in ieder geval!