vriend fles vergeten

Discussion in 'Flesvoeding' started by juffie roos, Feb 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juffie roos

juffie roos Bekend lid

Oct 8, 2010
    959
    1
    18
    Vandaag had mijn vriend papa-dag.
    Ik had een heel lijstje gemaakt, maar hij is per ongeluk een fles vergeten te geven.
    De fles van 8.00 en 11.00 heeft hij gehad en toen om 17.00 een groentehap (potje 4 maanden) en om 18.30 dus nog een fles.

De fles van 14.30 is hij dus vergeten... Hij wilde graag weg met de kleine en toen die wakker werd, is hij gelijk gegaan.
    Hij was behoorlijk hongerig om 17.00 en toen ik de fles van 18.30 ging maken, zag ik dus dat er een potje poeder over was...

We geven nu dus om 22.00 nog een fles (de 4e dus) omdat hij anders maar 3 flessen krijgt.
    Sinds een paar dagen krijgt hij 4 flessen (dus die van 22.00 niet meer) maar nu moet het dus nog een keer.

Ik weet dat hij 's nachts ook lange tijd zonder fles zit, maar dat is 's nachts en dan gebruikt hij ook weinig energie.
    Is het erg dat hij zo'n lange tijd geen fles had gehad? (dus van 11.00 tot 18.30)

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Nee joh, 1 keer maakt toch niet uit! Wij voeden op verzoek en soms kan ik hoog en laag springen maar eet Simone een hele middag niet. Hij is bijna 6 maanden dus hij houdt er echt niks aan over hoor!

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Nee hoor, kan geen kwaad. Kan gebeuren.

4. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee maakt echt niet uit hoor. wij voeden op verzoek en er zit hier soms ook zo lang tussen. geeft niks!

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je zoon het er echt niet mee eens geweest was dan had hij heus de boel wel bij elkaar geschreeuwd tot hij een fles gekregen had!

6. juffie roos

juffie roos Bekend lid

Oct 8, 2010
    959
    1
    18

ja, hij was wel een beetje aan t zeuren, mopperen, maar het verbaasde me dat hij het niet op een svhreeuwen zette; zal toch te maken hebben met de 8 kilo die hij weegt:D

Share This Page