Vriend gaat binnenkort met vliegtuig voor werk..

Discussie in 'De lounge' gestart door Delta, 26 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik ben altijd angstig als ik een vliegtuig instap. Ik heb ook teveel vliegtuig crash programma's gezien (erg dom). De laatste keer zat ik bibberend in een vliegtuig toen er turbulentie was. Maar er vliegen er zoveel in de lucht. Probeer te relativeren. Maar ik snap heel goed dat je dit nu niet kan.

2. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik begrijp je gevoel... Mijn mannentje is afgelopen week vertrokken met t vliegtuig, duurde onwijs Lang voordat ik wat van hem hoorde (dat hij veilig was aangekomen) kon de hele dag wel janken van onzekerheid...
    En ik weet dat er meer ongelukken gebeuren in het verkeer maar dat veranderd niets aan mijn gevoel... Hoop dat hij snel weer veilig thuis is.

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Nou hier precies hetzelfde alleen mijn man vliegt vandaag:( hij is net de deur uit en tranen gaan over mijn wangen. Ik vind het vreselijk!!!
    Hij gaat naar taiwan, ik kan niet wachten tot ik telefoontje krijg dat hij veilig geland is.
    Normaal vind ik het ook niet leuk maar gaat het wel, maar met 3 rampen in 1 week... Pffff
    Dus ja ik snap je zeker weten :)

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dankjewel! Hier een berichtje gehad dat hij veilig geland is en dat hij terug gaat met de boot en de auto :D Dus geen gevlieg meer. Nog wel meer dan een week wachten totdat hij terug is, maar toch...

Hopelijk gaan de weken voor jou ook snel voorbij. Ik vind altijd het ertegenop zien vervelender dan als het eenmaal zover is.
    Sterkte!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    die van mij stapt over 7,5uur in Sao Paolo op na 3 weken Brazillie. Ik kan de klok wel naar 14:00 morgenmiddag kijken! Liefst nog naar 17:00 als hij hier thuis aan tafel schuift!

6. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Snap je gevoel wel. Wij gaan straks in september vliegen en eigenlijk vind ik het ontzettend eng na alles wat er is gebeurd...

7. Delta

Delta Niet meer actief

Brigit; Sterkte ook!! Gaat goed komen.. Het moet! Wel fijn, beetje steun hier zoeken.

marb; Dat is super fijn nieuws! Helemaal top. De terug reis gaat vast en zeker ook gewoon goed! Dat kan niet anders. En het is waar, het er tegenop zien is vaak vervelender dan het moment daar.

mams136; ook sterkte, veel mannen van jullie vliegen allemaal! gelukkig gaat alles goed m.b.t vliegen

kabouter24; ik snap je gevoel! maar door deze berichtjes te lezen kan ik het beter relativeren, erg fijn.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hij hangt nu in de lucht...Vertrok iets eerder dan ik dacht en is dus hopelijk ook eerder thuis<3

Ik volg zijn vlucht met de flightaware app.

9. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Mijn man vliegt elke maand voor zijn werk. Ik denk er inmiddels niet eens meer over na, hij zit vaker in het vliegtuig dan op de snelweg. In het begin keek ik steeds op mijn telefoon of ik al een bericht had dat hij geland was, maar inmiddels niet meer. Dat doe ik tenslotte ook niet als hij op de fiets naar zijn werk gaat, wat in verhouding gevaarlijker is dan vliegen. Alleen vorige week direct na de ramp vond ik het niet zo leuk dat hij moest vliegen. Maar huilen doe ik er nooit om ;)

10. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Manlief is alweer onderweg naar huis gelukkig. Met flightaware kan je de vlucht volgen echt heel fijn. Zo te zien is hij er al bijna. We gaan hem zo op halen. Gisteren lekker vroeg gaan slapen, hihi nu helaas ook vroeg wakker.
    Maar eerst was ik bang dat er iets ging gebeuren met het vliegtuig nee zeg zijn er in het land waar hij zit ineens gasexplosies met veel doden en gewonden. Ik kreeg hem niet te pakken toen ik het nieuws las dus ongelooflijk in zenuwen gezeten. Pff belt ie half uur later ja stond gewoon onder de douche. Ppfffff. Wat duurt zo'n half uur ongelooflijk lang dan zeg.
    Ik ga mij maar vast aankleden :)

11. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    Ik moet 19 augustus gaan vliegen en tuurlijk schoot het wel effe door mn hoofd maar bang... nee totaal niet. het beste kun je relativeren en rustig blijven.succes

Deel Deze Pagina