nouja zeg,dat hij drinkt zegt toch verder niks over zijn karakter!! Weet jij veel of hij als er kids zijn wel of niet zijn drank gebruik aanpast!! vind het een beetje kort door de bocht!
Ik ben het eens met Sofie - als het echt om "zuipen om te zuipen" gaat, zou ik het ook niet toestaan. Ik zie maar al te vaak mensen in mijn vriendenkring uiteen gaan omdat de man zijn oude levensstijl blijft aanhouden en de vrouw maar voor de kids moet zorgen. Nu gaat het hier over iemand die alleen op zuipvakantie gaat, maar ik ken ook voorbeelden van mannen die veel sporten bijvoorbeeld, of ook na de geboorte van hun kinderen intensief blijven doorgaan met hun hobbies. Dat zijn dan meestal ook mannen die dat VOOR er kids waren deden. Kan dus geen kwaad onze mannen te zeggen dat hun levensstijl ZAL veranderen. Tenzij jij natuurlijk zelf alle zorgen van de kinderen op jou wil nemen... Het wordt nu wel een beetje een morele discussie, maar ik wil je gewoon helpen om later rotzooi te vermijden...
maar je kan toch niet alle mannen over 1 kam scheren aan de hand van een paar "voorbeelden" die toevallig wel zo zijn (gebleven)
en waar de vraag van roze over ging was eigenlijk toch ofdat het slecht was wat betreft de kwaliteit van zn zaad, niet over zn levensstijl en karakter
Ja, uiteraard kan je niks voorspellen en ook niet iedereen over dezelfde kam scheren. Ik hield alleen mijn hart vast omdat ik het al zo vaak op deze manier heb zien foutlopen. Bekijk het niet als een waarschuwend vingertje, eerder als een vriendelijke waarschuwing. En nu back on topic!
Back on topic graag ja, want ik zit niet echt te wachten op een oordeel over onze levenstijl hoor... Bedankt Nicci83 en Pientje... Tja, ik vroeg me inderdaad alleen af wat het met zijn zaad doet, verder hebben we onze zaakjes prima op orde, we houden allebei van een stevige borrel en zijn ons er zeer van bewust dat er dingen gaan veranderen, maar elkaar willen en gaan we niet veranderen. Ik vind dat ieder op zijn tijd moet doen waar hij zin in heeft, hij heeft dat met zijn maatjes en ik met mijn vriendinnen. Ik ken ook legio voorbeelden waarbij het wel goed gaat. Zo ook binnen onze vriendengroep. Ik denk dat kinderen een aanvulling op je leven moeten zijn en dat het best te regelen valt dat je allebei nog genoeg lol kunt hebben. Waarom zou je er anders aan willen beginnen als je door kinderen alleen maar aan huis gekluisterd zit? Hoop niet dat ik nou als een bitch overkom hoor, maar ik kan het niet zo goed anders formuleren...
Hihi, nou 't is me duidelijk, we gaan dus lekker sexen, en is het raak, dan is het raak en zo niet, dan hebben we toch lekker gesext. Punt. En bedankt allemaal voor jullie reacties!!! (en neem er lekker een glas appelsap op...)