Hoi allemaal.... Ik ben nu 3 dagen over tijd. Ik had het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn, daarom had ik 4 dagen geleden al getest... Negatief dus. Maar omdat ik niet ongi wordt, weet ik het niet meer. Wanneer is nou mijn beste test-tijd? Alvast bedankt! Liefs, Petra
nou peet wat zit je hier nou nog achter die vierkante bril, gooi er nog een tegenaan joh...mischien was je wel veel te vroeg met testen... elke dag wordt je hcg verdubbeld en het is nu 4 dgn terug mischien met een test getest die pas vanaf je nod test ipv 4 dgn ervoor en zelfs dan is het altijd nog ff afwachten, kom op meid gooi er nog een tegenaan zal mijn duimen draaien voor je...
Goedemorgen BeetjePeetje, Je kunt in principe testen vanaf de eerste dag dat je ongie zou moeten worden, dus als je een regelmatige cyclus hebt dan zou ik zeggen: gooi er nog maar eens een testje aan! Heel veel succes!! groetjes
Bedankt allemaal.... Volgende keer graag iets intensiever duimen hoor... Het was weer negatief.... Ik denk dat ik er gewoon teveel mee bezig ben....
balen meid!! hopelijk komt je ongi dan snel door, dan kan je tenminste weer verder, of alsnog een positieve test natuurlijk