vriend geeft huisdier zelfde naam als onze baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beertje13, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    De hond van n kennis van mij heeft dezelfde als de naam die ik in mijn hoofd heb voor een jongetje.
    Ik vind het een leuke naam (kwam het in Italië tegen) en het maakt mij niet uit of iemand anders zijn huisdier ook zo heet.

Als jij er echt aan stoort dan moet je of een andere naam gaan zoeken of het aan die vriend voorleggen ;)

2. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ik zit me nu dus pas te bedenken dat de naam die wij in gedachten hebben voor onze uk ook eigenlijk prima bij een hond past haha :D ik zou het lekker zo laten. Als jullie het een mooie naam vinden dan lekker doen.

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Heb alleen de eerste pagina gelezen maareh... L.evi voor een hond? Dat vind ik gekker dan dat jullie je baby zo willen noemen...

Ennuh...tis toch een mooie naam??? ( hint hint zie handtekening, kuch)

4. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Hahah klopt ik vind levi ook geen honden naam.
    Max of tara eerder.

Is meer dat ik straks ook denk dat ze zeggen. Oooo zo heet hun hond ook :/

5. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Wij horen graag 'Freya' voor een meisje, maar mijn neefje zijn kat noemt ook zo...

6. Ik zou er meer moeite mee hebben dat het een organisatie is voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen :) En, volgens mij, ook nog een lingeriemerk..

7. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad ook lingerie

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou me er ook niet erg druk om maken geloof ik.

Alhoewel: Hoe vaak kom je die vriend&hond tegen?
    Als je er nou over 3 jaar dagelijks in de speeltuin tegenkomt, en de hond elke keer in de war zou raken als jij je zoontje roept.. Misschien dat ik dan wel zou twijfelen..
    Maar nog wel doen denk ik. Vind het ook een leuke naam!

9. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Heb hetzelfde gehad. Mijn collega/vriendin schafte een hondje aan tijdens mijn zwangerschap. Toen een andere collega vroeg hoe de hond heet, zei ze j.ayden. Ik dacht echt neeeeeeee. Zegt die andere collega ook nog tegen mij, oh dat vind ik nou echt een naam voor jou. Maar het heeft mij niet tegen gehouden. Het is wel is verwarrend als we bij haar zijn. Als hondje j.ayden iets stouts doet dan roepen zij heel streng j.ayden. Dan kijkt mijn zoon verschrikt op van, ik doe toch niks.

Deel Deze Pagina