vriend geeft tegenstrijdige sinialen af

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kleinmonster, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    je hebt wel eens dat je je verhaal kwijt wil aan iemand of ergens maar je niet weet tegen wie of waar. Dus vandaar even mn verhaal

Wij hebben een zoontje van inmiddels 1 jaar, het afgelopen jaar is niet helemaal van ene leie dakje gegaan. Vroeg geboorte met longonsteking, onrijpe longen en een klaplong, verder bleek na 6 maanden dat hij een auto imum probleem heeft, bijna altijd verhoging en inmiddels al 4 maanden erg hoesten wat ze nu weer willen gaat uitzoeken.

Maar nu:
    het begint erg te jeuken naar een 2e inmiddels ben ik met de pil gestopt omdat ik last van bijwerkingen had, en heb netjes condooms in huis gehaald deze werden tot vandaag netjes gebruikt en net vond vl het niet nodig ( hij is niet in me gekomen). Als ik dan begin over een 2e zegt hij nee nog even niet, hij heeft net een eigen zaak en vind het nog eng financieel, en de gezondheid van ons zoontje is nog niet zo als het hoort.

Maar zo geeft hij wel tegenstrijdige berichten af.

sorry ik wilde gewoon even mn verhaal kwijt.

2. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Erg vervelend dat je vriend tegenstrijdige signalen afgeeft.
    Het is goed van je dat je condooms in huis hebt gehaald, dan heeft hij het idee dat je hem niet dwingt om het zonder te doen.

Raar is het wel dat hij het vervolgens zonder wilt doen, en inprincipe "voor het zingen de kerk uit gaat", dat is de meest slechtste vorm van ac.

Misschien is hij gewoon bang dat het weer niet van een leie dakje afgaat en wilt hij de hele situatie niet weer opnieuw meemaken. Dat speel vaak wel een grote rol. Het beste is om veel te praten met je vriend. En hem absoluut niet proberen om te praten, dat werkt alleen maar averechts.

3. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ik heb gewoon een rare vriend haha.

hij vind het met dit soort dingen moeilijk om de keus te maken, bij ons mannetje is het ook raar gelopen.

Ik kreeg antibiotica voor bijna 2 maanden waarbij de pil niet betrouwbaar was, ik voelde me toen ik stopte met de pil veel lekkerder en heb toen gezegt als jij geen kind wil dan heb je hier een pak condooms een maand later was ik zwanger :D.

Het zou me niets verbazen als het nu weer zo gaat ik denk dat hij het eng vind om uit te spreken. Maar als hij echt niet zo willen had hij wel naar die condoom gegrepen.

4. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Wel appart hoor zo.. kan me voorstellen dat t verwarrend is zo.

Wat ac betreft? Heb je ooit aan de Nuvaring gedacht??
    Ik kon na twee miskramen niet meer tegen mijn oude pil, en ik had al een andere ivm slechte reactie op hormonen. Maar nuva ring is een van de lichste die je kan krijgen en je laat m 3 weken zitten.
    Geen pieken dus ook geen schommelingen in je hormoonspiegel.

En ik was ook direct zwanger toen ik er mee stopte.

T is uiteraard maar een idee, want ik snap dat je ook nog wel een tweede wil ;)

5. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    nuviring gehad maar vond het echt verschrikkelijk. Nu slikte ik de minipil en was erg moe, weinig zin in sex, gewoon een beetje bblbgg haha. Week na het dat ik gestopt was voelde ik me een stuk beter.

na 2e wil ik wel naar iets anders kijken want willen (nog) geen 3e. Heb het al overgehad om bij vl de schaar er in te laten zetten maar dat wil hij niet.

6. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ooh ja... das heel vervelend.
    Mijn zin kwa s.ex had in mijn geval ook te maken met de miskramen.

Maar ik ken het gevoel... balen is dat zeg.
    Koperspiraal zeker ook niet? (ik kreeg er mega buikpijn van)

Ik hoop dat je vriend wel duidelijkheid gaat geven, en tjah, als hij t zo gaat doen, moet ie straks niet gaan klagen ;)

7. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    @Miracles: dat vind ik ook en hij was er dan toch echt zelf bij.

ik heb prikpil ooit geprobeerd en was 3 maanden ongesteld
    nuviring maar we voelde hem zitten met vrije
    de pil en nu de minipil,van de gewone pil had ik eerder niet zo veel last maar voordat ik stopte vaak hoofdpijn en daarna niet meer, minipil al vrij snel klachten maar staat ook bij de klachten die ik had dat 1 op de 4! er last van heeft.

vriend kent meerdere vrouwen ( hij heeft hem niet versleten met plassen hahaha) die last hebben gehad van hun spiraaltjes. Dus dat wordt het waarschijnlijk ook niet.
    Hoef me er nu nog niet druk om te maken:D

8. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn man deed precies hetzelfde. Hij wist in het begin niet of hij het al wilde, maar toch deden we het onveilig... Toen heb ik héél duidelijk aangegeven dat hij wel een keus moet maken... Of gewoon veilig doen, of niet. Maar niet de ene x wel en de andere X niet. Daar wordt je gek van! Gewoon vragen om duidelijkheid! Succes!

Deel Deze Pagina