Hoi meiden! Ben een groentje in het zwanger willen worden. Heb een prachtig zoontje van 1,5 die dmv een geplande ks is geboren. Daardoor een jaar de pil geslikt. Na dat jaar een aantal maanden ander voorzorgsmaatregelen genomen en nu net de 1e ronde achter de rug. Ik heb altijd (voor zwangerschap, na zwangerschap, en ook na zwangerschap en na gebruik pil) een zeer regelmatige cyclus. Eigenlijk altijd 28 dagen. Soms 1 dag meer of minder, maar that's it. Nu dus 2 dagen over tijd. Ik had donderdag mijn NOD, maar die is niet gekomen. Vanmorgenvroeg dus getest.... witter dan wit!!! Het was een test van 'Predictor', nu heb ik hier wel eens gelezen dat die niet betrouwbaar zijn? Ondertussen is de dag al bijna voorbij en nog steeds geen ongi en ook geen krampen of andere dingen aanwezig. Ik zit met enorme vraagtekens want ik ben nooit 'zo lang' overtijd... zou dat nu komen doordat ik het onbewust tegen hou ofzo?? Of denken jullie dat ik een andere test moet doen (over een aantal dagen..)?
Je zegt dat je wel eens 1 dag overtijd bent, dus dan cyclus van 29 dagen, nu zit je op 30 dagen. Helaas kan het, misschien onbewust door stress o.i.d. er is vanalles wat ermee te maken kan hebben dat je een paar dagen later ongi bent. Ik zou morgen naar de kruidvat en daar de kv 2voor5 halen. en dan zondag nog een keer testen. Succes
Het is goed mogelijk dat je lichaam dit keer er wat langer over doet. Niet dat het alles zegt; maar heb je verder klachten die op een zwangerschap kunnen wijzen? Ik zou inderdaad nog een aantal dagen wachten en een kruidvat 2voor5 testje doen.
Die kruidvattesten die Lorreke noemt, zijn inderdaad prima en volgens mij best gevoelig. Ik ben inmiddels al ruim twee jaar bezig met zwanger worden, vanaf het begin dat ik begon, hield ik mijn cyclus in de gaten. Ik ben behoorlijk regelmatig, maar ik had ook af en toe dat mijn cyclus met 1, 2 of enkele keren drie dagen langer was. Eveneens met witte testen. Mijn eisprong was die keren ook later, dus vandaar. Misschien is dat bij jou ook zo.
Dank je meiden. Heb jullie advies opgevolgd, maar het is niet meer nodig om morgen te testen. Vandaag is het begonnen. Jammer! Maar op naar ronde 2 !!!!!