Ik weet het even niet meer,elke dag zoekt mijn vriend ruzie met me,echt om niks en dan zowat elke dag ik ga bij je weg etc etc,nu net weer ruzie en dan zegt ie ja ik ben vreemdgegaan heb niks gezegd om de kinderen:x dan ben je 26 en zo kinderachtig hoe die zich gedraagd hij doet echt niks maar dan ook echt niks nou het enige is koken verder ik geef de kinderen eten ik douche ze ik doe het huis ik doe de tuin ik doe de hond noem het maar op en wil ook niet klagen ofzo maar wat zit je dan nog ruzie te maken toch of niet? ik zeg ook ga ergens anders ruzie maken ik wil een leuk leventje en zonder geruzie lekker met me kindjes... hebben jullie dit nou ook of ben ik toch wel een byzonder geval en wat doet jullie man? of is het normaal dat ik alles doe.
uhm meis, 1 advies, denk aan je zelf en de kids. Kom op wees eens trots op jezelf!! laat je niet behandelen als oud vuil meissie. Ik heb een vriendin, daar gaat het thuis ook zo. Maar ze houdt van hem en kan niet weg. Maar ondertussen worden je kids hier wel de dupe van hoor. Ik moet er niet aan denken dat ik zo'n man had, had ik allang gezegd, als het je niet bevalt, daar is de deur! Je moet voor jezelf en je kinderen kiezen, jezelf de vraag stellen of je zo nog wel door wil gaan, en of je dit nog jaren aan kan. Ook een tip, schrijf voor jezelf, alle negatieve punten van hem op, en alle positieve. Heb je uiteindelijk meer negatieve, tja dan was mijn keus makkelijk. Sterkte meis
Hoi, Ik ken dit niet, maar wil je wel zeggen dat jij geen bijzonder geval bent hoor. Jouw vriend is wel een bijzonder geval. Je klaagt over het feit dat je zoveel doet in het huishouden, maar ik denk dat je je misschien drukker moet maken over de dingen die hij tegen je zegt. (Ik weet natuurlijk niet wat jij allemaal tegen hem zegt, maar ga er nu gemakshalve maar van uit dat jij 'nette' dingen zegt..). Dat hij weinig doet in het huishouden is irritant, maar wat hij tegen je zegt is ronduit kwetsend. Hij zegt die dingen om jou pijn te doen, dat vind ik vele malen erger dan dat hij te lui is om wat in het huishouden te doen..... Ik zou nog eens goed nadenken over wat jullie bij elkaar houdt en of dat wel genoeg is... Sterkte!
pff wat lijkt me dat vermoeiend zeg!!! Heb je geen idee waar het aan kan liggen? niet lekker in zijn vel? onzeker? iets op zijn werk? Praat hij er helemaal niet over? Mijn man doet heel veel in huis.... ruimt op, wast af, kookt enz.. Allemaal uit zichzelf! (ja ze bestaan!! haha) het wisselt wel hoor.. ene keer doe ik alles, dan hij weer, dan samen.... niet echt regelmaat ofzo.... Als hij thuis is wil hij mijn dochter de fles geven, verschonen enz.. en 's avond ligt ze altijd tot de 23.00 fles bij hem te slapen haha!
Je ziet het niet vaak idd, maar idd ze bestaan nog wel Die van mij kookt ook wel eens, vouwt de was op, doet de kids in bad, brengt ze naar bed, stofzuigen etc. Dit natuurlijk niet dagelijks, maar om en om regelen we dan met mekaar. En zo hoort het ook vind ik, toch?
mijn man doet helemaal niks in het huishouden hij zet alleen de vuilnisbakken aan de weg en haalt ze weer op, maarja hij werkt de hele dag en ik ben thuis met me zoontje dus voor hij thuis is heb ik alles al gedaan. En wat jou man doet klinkt bekend zo deed me ex zwager tegen me schoonzus elke x ruzie zoeken met haar om niks geen sex meer en gewoon al raar doen bleek al maanden een ander te hebben. Hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk maar omdat hij ook zegt ik ben vreemdgegaan als hij dat meende wat doe je nog bij hem dan?
ja.. Waarom zegt hij dat hij is vreemdgegaan maar niets heeft gezegd voor de kinderen? meent hij dit? of zegt hij dit alleen maar om ruzie te maken.. naar mijn idee.. van wat jij nu verteld.. maakt hij juist ruzie met je omdat hij wilt dat het uitgaat, maar hij is te laf om het te zeggen dus doet het maar via ruzie en hoopt hij dat JIJ de knoop doorhakt.. dat is de enige reden die ik kan bedenken waarom een man z''on dingen tegen zijn vriendin zegt !! dusja.. als het mijn vriend was geweest had ik hem allang de deur uitgegooid.. een relatie met iedere dag ruzie is geen relatie...
hey hey, allereerst wil ik zeggen dat ik me kan voorstellen hoe rot jij je voelt en hoe onzeker je dit maakt....maar meis ook al ken ik je niet kom voor jezelf op...en als ik nu heel eerlijk mijn gevoel mag neerzetten...denk ik toch echt als er niet echt een gegronde reden is waarom hij ruzie maakt...en hij zegt tegen je dat hij is vreemd gegaan maar dit niet heeft gezegt ivb met de kids...denk ik dat er daadwerkelijk iets is waar die erg mee in zijn maag zit zoals vreemdgaan/of iets anders dus...want vaak gaan mensen dan de hele tijd dingen zoeken om ruzie te maken zodat het voor zijn gevoel niet aan hem ligt en hij zich dus door die ruzie wat lekkerder in zijn vel voelt zitten...snap je hem nog?? maar goed dit is wat ik denk..ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en meid onthoud denk aan jezelf en de kids.... groetjes van anita
Wat klote dat hij zo doet. Ben het met Fairylaughs eens. Waarom nog je tijd en energie in zo'n kerel steken. Lijkt me erg vermoeiend. Als mijn kerel zou zeggen het is uit, dan kan hij ook per direct opdonderen. Mijn man en ik zijn nu bijna 6 jaar samen en hebben 2x keer ruzie gehad. Verder echt nooit, als ik me irriteer of hij dan praten we er gelijk over, scheelt een hoop irritaties. Sterkte
ik zou zeggen "dan ga je toch, als je zo graag wilt?!" Kijken wat ie doet. Als ie echt elke dag ruzie om niets zoekt en jou niet waardeert dan ben je toch beter af zonder hem
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Zou hem zelf geloof ik al lang 3x de deur uit gezet hebben als hij iedere dag ruzie met me maakt. ( zeker als het om niets is ) . En doet hij dit ook als de kinderen erbij zijn ? Want die krijgen altijd meer mee als we soms denken.
Wat een situatie zeg, als mijn vriend ''om ruzie te maken'' zou zeggen dat hij is vreemdgegaan kon ie van mij ook al vertrekken. Je moet in een relatie ook een beetje respect voor elkaar hebben en dan zeg je zulke dingen zoiezo niet als het niet waar is
nou lekker laten gaan dan je bent geen hond!! en zeker als je alles doet tis nemen en geven en je hoeft je niet als oud vuil te laten behandelen! dan gewoon move en als tie loopt te roepen dat tie vreemdgegaan is nou dan helemaal move!
Als mijn man zou zeggen dat ie vreemd gaat, dan zal dat me heel veel doen denk ik. Ik zou me helemaal verdrietig voelen.... Maar ik vind het niet normaal zoals hij jou behandeld en ik zou er maar goed over na denken of je beter af bent met hem of zonder hem. Sterkte!
zo hoort het dus echt niet. mijn vriend heeft een eigen winkel, werkt hartstikke veel.. ik ben thuis met 2 kids, en toch gaat hij er meestal uit snachts, ruimt veel op en helpt me met alles!!! kom op hoor! aan jezelf denken... laat je niet zo verlagen door hem alleen omdat jullie samen kinderen hebben... je kids krijgen hier meer van mee dan jij misschien beseft.. laat hem maar even voelen dat jij het prima zonder heb red. jij doet tenslotte toch al alles alleen. Als jij een x weg gaat, bv naar je moeder..... dan staat hij ineens overal alleen voor! misschien beseft hij dan een keer hoe blij hij met jou mag zijn!! heleboel sterkte! liefs Muis
Ik heb even nagedacht wat voor antwoord ik je zou geven. Mijn eerste gedachte schop hem eruit en kies voor jezelf!! Maar goed als jij op wat voor manier toch van hem houd en bij hem wil blijven zal alle adviezen hier langs je heengaan. Wat ik je wil voorstellen en wat misschien een eyeopener voor je is: Pak je kids onder je arm en ga een tijdje ergens logeren. Zolang jij met hem in een huis verblijft zal hij je nooit kunnen missen. Het is voor hem nu vanzelfsprekend dat je er bent, dus dit patroon zul je moeten doorbreken. In het ergste scenario wil hij nu van je af, door ruzie uit te lokken etc..... Als je hiervan het vermoeden hebt zul je hem eruit moeten schoppen. Als hij naar het werk gaat koop je andere sloten voor in je deur, hoeft niet duur te zijn. Zorg dat je hem belt en de situatie uitlegt. Vervolgens breng je de kids even een nachtje uit logeren als hij dan thuiskomt (voor een gesloten deur) kun je nog een gesprek met hem aan dat het je menes is. Ruzie hoeven de kids dan niet meer mee te maken.
normaal is het in ieder geval niet. ik zou ook zeggen hij spoort niet echt. het kan ook zijn dat hem wat dwars zit. probeer er over te praten wil het niet dan idd eens het bovengenoemde advies uitproberen en ff ertussenuit met de kids. kijken hoe dat gaat. hier doet mijn vent ook neit veel in het gewone huushouden hoor maar jah ik ben ook thuismama dus dit is mijn werk. maar als ik hem wat vraag doet ie het wel en hij klust konstant thuis als ie er is. hij gaat echt niet op zat bijv de hele tijd maar op de ban kzitten terwijl ik druk bezig ben. dis is van ons samen dus doen we er smane ook wat aan.
ik ben blij dat ik van mijn ex af ben ook continu ruzie zoeken niks uitvoeren, uiteindelijk heb ik gekozen voor mezelf en vooral voor m'n kleine meid......en ik kan je zeggen dat ik de beste keuze wat ik hebh kunne maken.....heel veel succes en sterkte...
ik ben het ook met iedereen eens. Laat hem maar voelen, waarom ruzie maken als er geen ruzie gemaakt hoeft te worden. Weet niet meer wie het schreef maar die gedachte van dat hij ergens mee in zijn maag zit en wil dat het uitgaat maar zelf niet de boeman wil zijn zeg maar was precies de gedachte die ik ook had toen ik je verhaal las. Meid kies voor jezelf, dit verdien je niet! Ga een tijdje met de kids ergens anders wonen, bij je ouders desnoods. Laat hem maar voelen...