Wie weet wat ik bedoel? Ik heb het tijdens de zwangerschap voor het eerst gehad. Een geur die uit je lichaam komt, het zat meestal aan mn handen. Het vreemde is dat ik die geur nu ook aan mn handen heb. Mn man rook het ook en hij noemt het knoflookgeur haha. Alleen ik heb echt geen knoflook gegeten of gebruikt of wat dan ook. Waardoor zou dit nog meer kunnen komen? Ik weet wel zeker dat ik niet zwanger kan zijn.
Als het van uien is, kun je die geur wegkrijgen door je handen met zout in de wrijven en dan te wassen (ik weet alleen niet zeker of het ook helpt als je dit een dag later doet)
Ik heb af en toe dat ik een boterham smeer met boter en iets van beleg en dan heb ik proef ik knoflook. Heel raar.. En zwanger of niet heb ik dat.
Nee ik heb het ook niet altijd even sterk. Denk wel dat dat het is. Maar met een zeep wassen met citroengeur helpt ook.
Als ik uien snij dan blijft die geur ook een paar dagen een mijn handen zitten, ookal kan ik ze nog net zo vaak wassen..echt irritant. Als je een keer geen uigeur aan je handen had, dan was die ui waarschijnlijk wat minder sterk.. Ik heb als tip gekregen, als je uien gaat snijden, even je handen insmeren met olijfolie en als je klaar bent met snijden, was je de olijfolie eraf en dan komt die uigeur ook niet aan je handen.. Bij mij helpt het iig