Dank je wel inspecteur Waardevol Ik denk dat het verhaal wel echt is alléén laat ze zich wel vreemd behandelen....
Dank je waardevol, tja ik ga niet ieder zijn post na, maar dit soort spannende verhalen zijn vaak (maar zeker niet altijd) wel een tikkeltje fake
bedankt voor het reageren iedereen,was eigenlijk een beetje vergeten dat ik het geschreven had,heb 2 kleintjes 1 en 3maanden dus snel weggaan zou ik niet doen omdat mijn ouders zelf ook gescheiden zijn,dat vreemgaan verhaal is puur om mij boos te maken zegt ie en het gaat wat beter ineens alsof ie t gelezen zou hebben leuke dingen gedaan met ze alle en als ie ruzie maakt of begint zeg ik niks,hij zei alleen zeg niet dat je telkens alles doet dat ben zat dan kan je gaan af en toe een vreemd figuur zeg maar!
om even op je te reaGEREN IK DENK DAT HET AL EEN BEETJE EEN GEWOONTE IS MET DINGEN ZEGGEN EN DOEN VANDAAR DAT IK ER NIET VAN SCHRIK! ALS IK OOK TEGEN M ZEG DAN ZEGT IE JE KENT ME TOCH VANDAAR
beetje apart dat je het vergeten bent maar goed. het hele verhaal komt me een beetje dommig over, ook van jouw kant. hoe weet je zo zeker dat hij dat zegt om je boos te maken? wie weet is het wel waar. anders zou het zeer kinderachtig van hem zijn en natuurlijk nergens op slaan. denk je dat je kinderen er veel aan hebben, ouders die elkaar "boos willen maken"? ik vraag me ook af of je vent al zo was voor je besloot kinderen met elkaar te willen. heel veel sterkte ermee iig, en ik hoop van harte dat je kindjes hier niet de dupe van worden.
Ik ben ook kind van gescheiden ouders en ik zeg: Beter gescheiden en gelukkig dan samen ongelukkig. Kom op je laat je toch niet zo misbruiken. Of hij het nu wel of niet meent zo spreek je niet tegen elkaar. Waar is de gelijkheid in jullie relatie? Volgens mij walst hij dwars over je (Grenzen) heen. Bah ik heb een hekel aan zulke mannen die menen dat ze alles kunnen zeggen en denken dat zij zelf het belangrijkste op de wereld zijn.
Merkwaardig verhaal zo hoop dat alles goedkomt voor je kids!! En hopelijk dat ze dit niet als voorbeeld gaan nemen voor later dat ze alles kunnen roepen en geen respect hebben voor de partner.
@aylins Deze man is jou emotioneel aan het chanteren. Jij loopt op eieren om hem niet boos te maken. Een relatie moet gelijkwaardig zijn. Pas op dat je dingen niet goed gaat praten voor hem. Als jij niet voor jezelf opkomt doet niemand het. Bescherm in ieder geval je kinderen tegen deze negatieve energie, want zij mogen er niet de dupe van worden.
Zulke mannen weten vaak precies waar ze mee bezig zijn, en zo te lezen heeft hij jou aardig in zijn macht. En dat is waar hij op uit is, hij weet waar hij jou hebben moet! En jij bent zo stom om ermee door te gaan, en dat weet hij! Ik zou zeggen, moven bij die vent......serieus!! Plank voor je hoofd of niet.