Hallo, Ik heb even wat vraagjes....ik heb op dit moment een gezonde zoon van 2 jaar en heb 4 maanden geleden een miskraam gehad met 5 weken. Nou ben ik weer 5 weken zwanger en moet zeggen dat deze wel anders aan voelt dan die met de miskraam. Nu heb ik al wat kwaaltjes...zoals beetje draaierig zere borsten, maar ook een erg opgezwollen buik.Ik kan mijn eigen broeken nu al niet meer aan. En het lijkt dan ook al wel dat ik veel langer zwanger ben...maar dat is echt onmogelijk.Is dat wel goed....meteen met 5 weken? Ik heb vandaag voor het eerst maar weer mijn zwangerschap kleren tevoorschijn gehaald, maar ben toch bang ,toch blijf je wel wat onzeker omdat het de vorige keer ook niet goed ging he!Moet wel zeggen dat ik toen niet echt kwaaltjes had, mischien heeft dat er ook wel mee te maken gehad...ja je weet het niet he! Ook heb ik elke keer een kriebeltje over mijn buik.Ik kan me dat nog wel herrinneren van de eerste maar toen was ik al veel verder zwanger.Is dat nu al zwangerschaps juik? Hopelijk heeft iemand een reaktie!
Hoi simone, Gefelciteerd! Het zal spannend voor je blijven tot de eerste echo! Je ziet vaak dat bij een meerdere zwangerschap de buik wat sneller uitzet. Dit hoeft niet zozeer met de grote van jebaarmoeder te maken te hebben maar meer met je darmen die op de zwangerschap reageren. Maak maar gauw een afspraak voor een echo! dan krijg je wat meer zekerheid. Imke