Duphaston

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mamavanmitchell, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goede morgen,

Ik zit met een vraag ik zit nu op dag 6 na de Duphaston en er is nog geen ongi te bekenen na hoe veel dagen werden jullie ongi
    in de bijsluiter staat na 3 tot 7 dagen zit morgen pas op dag 7
    waar wat raden jullie me aan gyn belen of toch nog even wachten

ik hoop dat iemand goede raad voor me heeft

2. Niet meer actief

hoi meid
    ik heb altijd provera gekregen voor de ongi op te wekken
    ik zou anders nog even wachten en over een paar dagen de gyn eens bellen
    kijken wat die er van zegt
    succes meid ;)

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi,

ik werd helemaal niet ongesteld naar Duphaston. Deze pillen waren achteraf te licht voor mij. Er zit niet erg veel progestoron in, was je menstr. in gang moet zetten. Omdat mijn progesteron heel laag is, was dit niet voldoende om ongesteld te worden. Ik kreeg daarna Primolut, deze sloeg wel aan.

4. Bedankt voor de antwoorden

maar kan ik ook zwanger zijn of kan dat gewoon niet

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

tuurlijk kan dat! misschien eens testen?

6. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi

ik kreeg voor 10 dagen duphaston en moest 2 x daags 1 tabletje en werd de 10de dag ongie begon met bruin en later brak het door misshien ff afwachten nog.

Succes

Liefs wolly

7. afrika

afrika Lid

22 mei 2007
    84
    0
    0
    ik gebruik ook Duphaston en 1 keer werd ik ook niet ongesteld. helaas was ik toen niet zwanger maar bleek ik een cyste te hebben door de Clomid.

ben nu gestopt met de Clomid en moet alleen nog Duphaston nemen, tot nu toe word ik rond dag 28/29/30 ongesteld.

je zou zwanger kunnen zijn ja, er is maar 1 manier om daar achter te komen!

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb 1 keer duphaston gehad. Ik werd 4 dagen na de laatste tablet ongie. Ik heb daarvoor 2 keer provera gehad. Eerste keer werd ik al ongie toen ik de laatste tablet nog moest slikken. De 2de keer werd ik het na 7 dagen pas en heel weinig. Het hoeft niet steeds hetzelfde uit te pakken.

Ik zou het nog gewoon even aankijken.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik had een 10 daagse kuur van duphaston ik was wosndags klaar met de kuur en werd zaterdags ongi .

de gyn had tegen mij gezegd je moet binnen 1 week ongi zijn anders moet je maar terug komen!

L.sybje

10. Bedankt voor de antwoorde ik heb maandag een telefonich afspraak met gyn en dan kijken wat ze zegt

Liefs

11. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi hoi

Vervelend voor je ik hoop dat de ongie toch nog in het weekend door gaat zetten.

Heb je ook geen klachten wat er op wijst dat je ongie er aan komt.

Alvast veel succes met je gesprek maandag.

Liefs wolly :)

12. Wolly ik heb totaal geen klachten wat op
    een ongi wijst
    ik hoop ook dat het er van het weekend is maar daar ga ik maar niet van
    uit

Liefs

13. ik hoef niet tewachten op ongi want
    die komt nu ook niet meer denkt ze
    ik ga morgen beginnen met puregon te spuiten
    vind nu best eng worden

14. wolly

wolly Niet meer actief

Heyhey

vervelend voor je dat je niet ongie bent geworden, ik kan me voorstellen dat je het een beetje eng vind allemaal.
    Hopelijk komt het allemaal goed ik ga voor je duimen.

Ik wens je veel succes.

Liefs wolly

15. Ik ben woensdag begonen met spuiten wat niet helemaal vlekeloos
    verliep heb 3 keer de naald in me buik gehad terwijk hij het niet deed :(
    maar uiteindelijk deed hij het wel hij gaat een beetje stroef
    maar wat is er nu gister avond gebeurd ik ben ongi geworden :confused:
    dus ik ga straks maar even het ziekenhuis bellen weet iemand wat er
    nu gaat gebeuren zou ik moeten stopen of niet :(:

Liefs

16. wolly

wolly Niet meer actief

Hallo

Ik heb afgelopen zondag ochtend voor de 2de keer getest negatief en nog steeds geen ongie te bekennen, zit nu al op dag 39 vandaag.
    Ik temp ook nog maar het gaat van hoog naar laag en weer hoog tussen door blijft de temp een paar dagen hetzelfde en dan begint het liedje weer opnieuw dus ik kan er niks uit opmaken dat de ongie er aan komt. Ik ga vrijdag ochtend toch maar langs de huisarts vragen hoe het zit. weten jullie miss wat er dan eventueel gaat gebeuren, ik weet alleen dat de huisarts toen tegen me zei van als je niet ongie bent/wordt en niet zwanger blijkt te zijn moest ik terug komen want dan kijken we verder ik weet ook niet wat ik kan verwachten, miss dat jullie een idee hebben?

Heb duphaston gehad ben daarna ongie geworden en ben nu aan het wachten op de volgende ongie of die uit zich zelf komt, ik weet ook niet of ik een eisprong heb volgens de temp niet.

Hopelijk kunnen jullie mij advies geven.

Liefs wolly

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wolly ik heb ook duphaston geslikt , ik ben toen ongi geworden en moest gelijk met de clomid beginnen want ik had geen eisprong .
    zonder medicatie werd ik absoluut niet ongi !
    geen eisprong geen ongi .
    loop je bij de ha of bij de gyn ?
    anders moet je eens vragen of je doorverwezen kan worden naar de gyn want dit schiet niet op !

L.sybje

18. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi sybje

Ik loop bij de huisarts en hij zei ook van probeer het eerst maar is 3 maanden om zwanger te raken (moest daarbij ook tempen) lukt het dan niet kom dan ff terug. Maar ja ik krijg dus geen spontane ongie, wel 1 ongie van de duphaston maar daarna niet meer, en daarom ga ik er vrijdag al heen, ik heb ook nog een trage schildklier (waardes waren nu stabiel) maar miss dat hij me gelijk wel door wilt sturen maar ik vroeg me dan ook af wat ik dan allemaal kan verwachten. Ik maak me daar best wel zenuwachtig over.

Liefs wolly

19. wolly

wolly Niet meer actief

Hey sybje

Was er trouwens bij jou nog meer bekend voor dat je duphaston gebruikte of was het net als bij mij dat je gewoon niet ongie werd dus heeeeel onregelmatig.

Liefs wolly

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @wolly : mijn ha heeft me na 4 maanden zelf aanmodderen gelijk door gestuurd toen had ik nog een cyclus van 37 a 40 dagen , dat werd eigenlijk alleen maar langer , de gyn heeft ook niet direct iets gegeven die vond dat ik eerst maar eens af moest vallen .....was 10 kg kwijt en er gebeurde nog niks , had op een gegeven moment een cyclus die langer was dan 80 dagen .
    toen vond de gyn het wel tijd voor ongi opwekkers.
    de laatste 2 fm /echo bleek toch dat ik waarschijnlijk pco heb .

succes meis je hoeft niet zenuwachtig te zijn als je eenmaal goed behandeld word door ha of gyn vind je ook een stuk rust , tenminste dat was mijn ervaring !

L.sybje

Deel Deze Pagina