vriend heeft gevoelt dat hij me zwanger maakte

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door angel86, 29 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier ruim een jaar gedaan over zwanger worden .. De ronde dat het raak was heeft mijn man op de dag van mijn ovulatie na de daad gezegd en nu is het raak hij vertelde dat hij een gevoel van geluk kreeg .. jaja dacht ik nog maar echt waar 13 dagen na de daad een positieve test!

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Er wordt door angel86 ook niet gezegd dat haar vriend letterlijk het zwanger worden voelt. Het is een gevoel wat je hebt.
    Sommige mensen voelen bepaalde dingen meer.
    Bij ons in de familie hebben we iemand die voelt het ook aan. Toen ik deze ronde zwanger was wist ik het net een weekje. En kwam hem tegen bij visite zegt tegen mij hè gefeliciteerd. ??? Waarmee... nou met je zwangerschap??? Ook een gevoel..

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik had het gevoel echt maanden lang, maar juist toen ik het gevoel niet had, bleek ik zwanger :D

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Denk ook dat TS dit bedoeld hoor. Ik bedoel maar, hij moet alleen zijn zaakje lozen. De rest moet de vrouw doen. Hij kan niet voelen dat het eitje bevrucht gaat worden.
    Hij heeft het gewoon aangevoeld. Dat is hetzelfde als dus iemand voelt dat er iets leuks of naars staat te gebeuren en dat gebeurt dan vervolgens ook.

Ik heb beide zwangerschappen niet aan voelen komen. Ik dacht telkens dat het niet raak was na de behandelingen.

5. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Wij wisten ook dat het weer raak zou zijn deze keer, maar dat komt alleen omdat ik alle keren in ronde 1 meteen zwanger ben. Maar zoals jij denkt dat kan echt niet.

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dit valt voor mij in dezelfde categorie als mensen die beweren te kunnen 'zien' of je een jongen of een meisje krijgt. 50% kans.

Ik ben zelf sterk intuïtief en sensitief, en heb meerdere keren gedacht dat ik nu toch echt zwanger moest zijn. De wens was de vader van de gedachte want bleek niet zo. Alle keren dat ik zwanger was had ik dat totaal niet gedacht en ging er die keren zelfs gewoon van uit dat ik ongesteld zou worden.

7. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Mijn man zei bij de eerste na de vrijpartij ook, dit is hem.
    En inderdaad na 2 weken bleek ik zwanger te zijn.
    Dus die had ook sterk het gevoel.

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Dat kan..
    ben van mezelf heel nuchter maar de nacht voor de geslachtsbepaling gedroomd dat het een meisje werd en ja het was een meid ..
    De nacht voor de geslac htsbepaling van mijn nicht idem. . Ik denkt dat je het dus onbewust wel kunt voelen

9. angel86

angel86 Actief lid

12 apr 2010
    179
    1
    0
    Ja dat had mijn vriend ook voelde andrs het ging dieper ofz

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

We gaan allemaal masaal aan de pendel en ik heb tig pm'en gehad van vrouwen die mijn berekening wilde (overigens gebaseerd op wetenschap) en dan kan dit ineens niet? Ik ben helemaal niet zweverig, maar bij mijn oudste zoon voelde ik meteen dat hij er was. Na de daad ging ik liggen en kon me levendig voorstellen hoe de zaadjes naar mijn ei zwommen. Ik was ervan overtuigd dat ik van die ene keer seks ik zwanger was geworden. Verder geen seks gehad zonder condoom ;) Et voila, het resultaat ligt boven te slapen. Ook voelde ik het geslacht altijd goed aan.

11. angel86

angel86 Actief lid

12 apr 2010
    179
    1
    0
    zoiets kan geen toeval zijn nee na jaar tijd. Gefeliciteerd

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Dank je :)

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Hahahaha sorry vind hem goed.

14. angel86

angel86 Actief lid

12 apr 2010
    179
    1
    0
    al di domme reacties hier zeg dan niks en zoals je leest ben ik niet de enigste ;)

15. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113

16. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

eens

17. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

haha briljant verwoord!