Vriend heeft jeukende hoofdhuid

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hermiena

Hermiena Lid

9 mei 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voor gel gebruikt ie? Mijn vent had namelijk precies hetzelfde, hij gebruikte van die spotgoedkope gele gel, dat was bij hem de oorzaak...

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Mijn vriend gebruikt inderdaad die hele goedkope gel maar doet dit al tientallen jaren en nu sinds 4 dagen jeuk..

3. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry, maar roos is wel degelijk een ziekte. Je zegt het zelf al, een huid die te snel vernieuwd. Als je het alleen hebt op je hoofd, spreekt men van roos, maar ik weet zeker dat een dermatoloog hier anders over denkt. Ikzelf heb psoriasis 'roos' over mijn hele lichaam.

4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb ook wel eens last van een jeukende hoofdhuid. Na 1 of 2 keer wassen met Head & Shoulders is het vaak over.

5. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Psoriasis is wat anders dan hoofdroos m.i.

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

dat heb ik ook gehad afgelopen maandag, gelijk speciale shampoo gekocht bij de apotheek

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

klopt dat hielp bij mij heb nu sinds gebruik nergens last van!! dit moet je proberen TS

8. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Psoriasis roos is iets anders dan de gewone roos ;)

OT: niet iedere dag de haren wassen, irriteert de hoofdhuid alleen maar meer.
    Kijk even of hij het om de dag kan wassen, en ander heb je volgens mij van Andrelon shampoo puur natuur, deze vind ik zelf erg fijn in gebruik.

9. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Geen groene zeep, antiroos shampoo of iets dergelijks gebruiken als de hoofdhuid al droog is!! Hier werd het bij alleen maar erger van.

Milde shampoo gebruiken en niet dagelijks wassen.

Vraag de apotheek anders om advies.

10. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb er iedere winter last van. Ik probeer niet dagelijks te wassen. De olijfolie tip ga ik eens proberen.
    Verder geen agressieve troep gebruiken.

Deel Deze Pagina