Vriend heeft moeite met klaarkomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DeborahBaby, 10 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Mijn vriend heeft dit ook. Erg vervelend. Als hij het zelf doet lukt het hem wel.
    Na veel moeite is het toch gelukt om een kindje te krijgen. Maar leuk was het niet. Het duurde heel lang en hij was helemaal uitgeput. Hijs ook besneden en zegt dat het niet aan mij ligt.
    Dus tja ik weet het ook niet zo goed.

2. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Dat over besnijden is echt niet altijd zo gelukkig. Ik heb een islamitische man en een orgasme is echt totaal geen probleem, ook geen ongevoeligheid of wat dan ook.

Bij mannen die om een medische reden zijn besneden (als kind of als volwassene) kan er wel een onderliggend probleem zijn wat ook kan zorgen voor problemen bij klaarkomen. Dan is t niet perse het besneden zijn, maar is het een lichamelijk iets. Een uroloog kan daar naar kijken. Als er lichamelijk geen oorzaak is, zou ik naar een seksuoloog gaan. Mijn moeder was dat (inmiddels gepensioneerd) en dit soort problemen komen vaker voor en kunnen ook een psychische oorzaak hebben (soort faalangst die steeds erger wordt als t weer niet lukt).

3. joycemaan

joycemaan Lid

24 okt 2019
    7
    2
    1
    Vrouw
    #23 joycemaan, 29 okt 2019
    Laatst bewerkt: 29 okt 2019
    Onlangs toch ook nog een artikel over gelezen dat er een link kan zijn met een besnijdenis, ik probeer het even terug te vinden.

Edit: teruggevonden intussen, het artikel verwijst naar een studie van Kim & Myung Geol Pang met als titel "The Effect of Male Circumcision on Sexuality". Een stukje uit de conclusie:
    Dat zijn toch getallen waar je van gaat duizelen?

Mannen worden gewoon minder gevoelig omdat er een soort eeltlaag op de eikel groeit na een besnijdenis. Hierdoor wordt klaarkomen moeilijker. Iemand die als kind is besneden kan natuurlijk niet vergelijken en heeft ook nooit anders gekend, misschien is het daarom veel lastiger als mannen op latere leeftijd worden besneden.

Ik zou ook even langslopen bij een seksuoloog, al geloof ik niet dat er echt veel aan kan worden gedaan eerlijk gezegd.

Deel Deze Pagina