Wie zegt uberhaupt dat je 3 jarige gaat huilen? Wat een kul allemaal. Maar goed, de 3 jarige mag toch al komen en jij werkt toch nog niet. Nog zat tijd om te wennen. Hier hebben geen van mn kinderen gehuild of geschreeuwd trouwens,
Zo te lezen zoekt jouw vriend vooral uitwegen om niet voor de kinderen te hoevenzorgen. Hij komt op mij erg lui en gemakzuchtig over . En so what als de kinderen huilen krijgt hij daar wat van ?? Kom op zeg wees een vent neem je verantwoordelijkheid. Waarom pik je dat toch ? Mijn man zou echt zijn spullen kunnen pakken want ten eerste zorgt hij niet voor de kinderen maar financieel draagt hij ook niks bij.
Wat is nou precies het probleem? Ik weet de oplossing wel: schat ik werk per 1 januari; jij zorgt voor de kinderen en als dat niet lukt dan regelt jij (hij dus) oppas. (Als de psz mooi aansluit op je werktijd lijkt mij het niet heel raar als jij de oudste naar de peuterspeelzaal brengt. Doet mijn man ook vaak op zijn werk dag/mijn vrije dag.
Dit is echt iets waar jullie samen uit moeten komen. Je kunt 's ochtends ook tegen hem zeggen, dat kind 1 om zo-en-zo laat daar-en-daar moet zijn en dan elf de deur uitlopen. Wat zou er dan gebeuren? Je kunt ook tips vragen bij het CB of bij Homestart.
ik heb nog niet alle reacties gelezen mijn vriend heeft ook in een soortgelijke periode gezeten . ik heb er met hem een "goed gesprek"over gehad dat ik 1 maar handen heb en hij er ook 2 heeft en 2 hij anders een goede advocaat kan gaan zoeken... we zijn nog steeds samen en meneer maakt sinds kort het bed op
Je vertelde dat je bijna 2 jaar werkloos bent geweest, ik neem aan dat jullie nu dan van de bijstand leven. Is hij dan niet heel blij dat jullie het nu beter gaan hebben?? Financieel dan. Maar een creche kost echt veel geld. Mijn dochter ging 4 dagen en ik betaalde 1000,-, gelukkig kreeg ik wel kinderopvang toeslag. Naast dat, wat gaat hij dan de hele tijd thuis doen? Ik zou eerst proberen om het samen op te lossen, maar als hij zo blijft doen zou ik verder niks doen. Gewoon in januari de wekker zetten, opstaan en naar je werk gaan.
Misschien was hij liever zelf eerst aan het werk gegaan? Had hij er geen rekening mee gehouden dat hij voor de kinderen zou gaan zorgen? 1 januari duurt nog even. Geef aan wat je van hem verwacht en geef hem dan wat tijd om aan het idee te wennen. En als hij dan uitspreekt echt niets te gaan doen zou ik hem in zijn ondergoed op straat zetten.
Denk dat je gelukkiger alleen bent. heb zelf de stap gemaakt alleen verder te gaan. Het voelde echt als een opluchting. Vraaggesprek aan bij gemeente sociale dienst, ik dacht dat ik afhankelijk as van man maar dat is niet zo.
De psz of opvang? De psz is hier vanaf 2,5 jaar dus niet voor een 1 jarige. Waarom zou hij/zij naar de opvang moeten als jou vriend werkeloos thuis zit? Ik zou dit echt niet pikken, hij heeft zoals de rest al heeft gezegd een schop onder zijn hol nodig.