ik heb zo vaak mensen hier geholpen en vanaf nu is dit afgelopen!!! ik ben het zat om steeds in de zeik genomen te worden, ik ben er klaar mee. laatste aankoop voor hier om iemand te helpen ben ik voor ongeveer 35,- het schip in gegaan :x ik voel mij genaaid en bedrogen :x :x :x
Jee wat ben je boos. Wat is er gebeurt? Kan me voorstellen dat je je genaaid voelt als je iemand probeert te helpen en daar zelf de dupe van wordt.
Bummer! Zou de namen hier neerzetten om ze een lesje te leren en anderen te waarschuwen! En melden bij beheer!
Snap dat je boos bent. Maar een ding moet je niet vergeten. Wie het hart op de juist plaats heeft. Zal toch uit eindelijk steeds mensen willen helpen. En dat ze je bedonderen is hun verlies. Jouw winst is dat je om mensen geeft en andere altijd zal willen blijven helpen. Dat andere een instelling hebben die niet klopt zegt niet als jou als persoon. Wat er is gebeurt weet ik natuurlijk niet. Maar wie goed doet zal altijd ook goed terug ontmoeten. Op welke manier dan ook. Knuffel. Er zijn ook nog genoeg mensen die wel eerlijk zullen zijn put daar je kracht uit.
Wat voel je je dan genaaid he? Ik zou daar ook bois van worden...Maar diegene komt zichzelf nog wel tegen en jij kan jezelf recht in de spiegel blijven aankijken!
Dat is nou een van de redenen waarom ik dat niet doe (niet vlug in elk geval) en zeker niet als ik diegene niet ken. Ook te vaak het schip in gegaan op die manier. Maar goed, jij weet dat je het goed wou doen en die ander moet zich nu maar de ogen uit de kop gaan schamen!
Hoi, Ik weet niet wat er is gebeurt maar vind het wel rot voor je. Helaas waarderen mensen het niet als ze hulp krijgen en maken ze tegenwoordig idd misbruik van de aangeboden hulp. Ik heb het zelf ook iets te vaak meegemaakt. En snap je houding op dit moment. Ik heb toen besloten om alleen nog familie en echte vrienden te helpen. Dat gaf mij rust. Kop op en laat je mooie karakter niet verpesten door die losers.
Ik snap dat je boos bent en dat mag natuurlijk ook. Maar besef je wel dat door zo te reageren ze je meer af pakken dan die 35 euro. Als je een andere houding aan gaat nemen, dan pakken ze je je persoonlijkheid ook nog af en laat dat niet toe. Wees misschien iets meer op je hoede en zorg dat je je zo goed mogelijk voorziet van informatie voordat je nog iemand helpt, maar blijf doen waar je je goed bij voelt, zelfs als je er zo nu en dan een "rotte appel" tussen treft.
Ik weet niet wat er gebeurd is maar snap dat je je rot voelt. Sterkte en misschien een berichtje richting het beheer?
Sneeuwpop wat vervelend voor je! "Helaas" voor mij ook herkenbaar. Heb helaas tussen "" omdat ik trots ben op mijn goede hart! Heel vervelend dat er misbruik van gemaakt wordt(vaak ook best pijnlijk), maar dat zegt heel veel over die persoon en vaak ook de situatie waar die persoon in zit. Het siert je dat je mensen wilt helpen, dat moet je door niemand af laten pakken. Dikke knuffel!
karma is a b*tch! hier had mijn man een aantal maanden geleden 1000 euro geleend aan een "vriend" en we zouden het een maand later terug krijgen. toen is die "vriend" vertrokken naar het buitenland en wij kregen de boodschap dat we konden fluiten naar ons geld:x. je wilt niet weten hoe boos we zijn geweest en mijn man vertrouwt nu niemand meer behalve dichte famillie. nu hoorde we een week geleden dat deze "vriend" alles heeft verkocht waaronder zijn huis/ goud van vrouw en 100.000 euro heeft geinvesteerd en hij is alles kwijt!! nou sorry hoor maar heb er alleen maar om gelachen.
@MamaZeyad: Ja dat is wel echt karma zeg, wel erg van jullie geld. Is niet een heel klein bedrag ofzo.. Ik ben ook echt heel vaak genept door mensen die ik wilde helpen, maar één keer is het zo geweldig uitgepakt, dat is echt de reden dat ik het blijf doen.
Sluit ik me bij aan! Heb het zelf ook zo vaak meegemaakt ook door zgn zeer goede vriendinnen. JE helpt ze uit de brand zet je zelf opzij en je krijgt een trap op ej hart en wordt vervolgens bedondert. Maar jij kan jezelf recht aan kijken zij niet
Ik zal echt niet gauw dingen voor mensen die ik niet echt ken gaan voorschieten. Dat is puur omdat ik hier bang voor ben. Hopelijk kan beheer wat voor je betekenen.