Dag allemaal! Ik hoop dat iemand zich herkent in mijn verhaal en me kan helpen. Sinds afgelopen vrijdag weet ik dat ik zwanger ben, de clearblue test zegt 2 tot 3 weken. Echter heb ik in die weken 10 dagen achtereen een bloeding gehad: licht (met inlegkruisje te doen) helderrood zonder klontjes (precies zoals mijn menstruatie is na het stoppen van de anticonceptie). Even voor de duidelijkheid: 12 juni eerste dag laatste menstruatie 3-5 juli ovulatie 11-21 juli bloeding Sinds het stoppen met de pil ben ik elke maand 3 weken ongesteld en 1 week niet en dan begint de cyclus opnieuw.. dat is al enigzins bijzonder natuurlijk. Vandaag de VK gebeld en ik mag 17 augustus komen voor een echo. Dat duurt nog zó ontzettend lang en ik maak mezelf helemaal gek. Zijn er vrouwen die zich hierin herkennen? En zo ja, had je een miskraam? Of was het psuedomenstruatie is het goed gekomen? Alvast bedankt!
Je bent zoals je schrijft al bekend met veel weken bloedverlies. Dat kan dan ook bijna niet alleen puur menstruatie zijn? Dus misschien is bij jou een bloeding tijdens zwangerschap dan ook gerelateerde aan wat dan ook dat die lange bloedingen veroorzaakt in je cyclus. Ik zou met streepjes testen oploop in de gaten houden, of over een week nog zo'n CB doen. Of eventueel de huisarts vragen om hCG te prikken, met uitleg van jouw situatie.
Bedankt voor je reactie. Hcg prikken had ik nog niet aan gedacht. Heb gelijk de huisarts gebeld en kan vanmiddag terugbellen.