Jaloers? Neee, niks voor mij, toch?!

Discussie in 'De lounge' gestart door MissT, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Tsja wat de titel al zegt... nooit last gehad van jaloezie, maar nu pff weet niet wat er met mij aan de hand is.
    Zat vandaag even achter de hyves van mijn vriend om een lieve blog voor hem te typen, zie ik ineens een bericht binnenkomen van een meisje (privé nog wel), dus ja dan kan ik mijn nieuwsgierigheid natuurlijk niet bedwingen...
    Ze vroeg aan hem hoe het ging, en dat het net uit was met haar vriend etc etc...
    Nou ja fijn dacht ik nog, what the fuck kan hem het schelen?
    Eind van de middag toch maar stiekem even kijken of hij wat terug had gestuurd ;)... en jahoor.. maar het gekke is gewoon dat hij alles gelijk wist :( dus heb hem daar even op aangesproken maar het had niets te betekenen ofzo.. maar ik vraag me dan gelijk af, waarom sturen ze in godsnaam privé berichtjes en niet gewoon krabbels.. hebben ze iets te verbergen.. weet dat mijn vriend niet zo is hoor hij gaat 10000% voor mij.. maar dit is voor het eerst dat ik zó jaloers ben.. :)

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ..nou ben ook niet echt jaloers aangelegd, maar als ik dit toch onder ogen kreeg zou ik ook wel ff slikken en denken van wat is dit!!?
    Maar als er verder niks aan de hand is, gelijk uit je hoofd zetten, anders blijf je eraan denken en dat maakt je straks ook nog eens onzeker.;)

3. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Hihi! Ken het probleem! Uit je hoofd proberen te zetten en als jouw vriend zegt dat het niets is, geloven! Anders wordt je onzeker en op den duurt maakt het je gek;)!

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Poeh, moeilijk... Ik denk dat ik ook wel even achter mijn oortjes zou krabbelen... Ben ook niet snel jaloers maar dit soort dingen kan ik ook niet goed tegen... Misschien toch even duidelijk maken aan je vriend dat je je er niet echt prettig onder voelt en dat je er heel erg onzeker van wordt. Misschien had hij het op die manier bekeken?

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik vind het toch wel héél raar dat je vriend dat doet!En dat meisje zou ik helemaal niet vertrouwen!Het is net uit met haar vriend,en gaat nu privé berichtjes sturen met jou vriend?
    Ik weet niet waarom,maar is een gevoel been there done that!!!

6. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Maar hij had dus wel weer een berichtje naar haar terug gestuurd?
    Maar waar ging dat over dan?Ook over die relatie?
    Of gewoon antwoord op haar vragen?

Hier zou ik toch ook echt niet tegen kunnen!
    Goed dat ie contact heeft met andere meiden, maar dat hoeft ten eerste niet prive lijkt mij, en ten tweede zou ik het vreemd vinden als het hem wat doet dat een ander dr relatie is beeindigd....Als het een goede vriendin van ons is vind ik het een ander iets

7. MissT

MissT Niet meer actief

Ja hé, ik vind het ook wel heel erg vreemd!!
    Maar ik hou het zeker in de gaten ;)... had haar eigenlijk iets willen sturen, maar ja dan kom ik meteen over als een jaloers kreng natuurlijk.. maar ja aan de andere kant, waarom stuurt ze mijn vriend een berichtje.. grrrrr.

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    maar aan de andere kant als jij in zijn mail kan kijken, waarom zou hij dan iets flikken, dan weet jij het toch ook gelijk?

9. MissT

MissT Niet meer actief

Ja hij heeft verteld dat hij samen woont en dat we bezig zijn voor een kleintje, dus ja dan moet er wel een belletje bij haar gaan rinkelen lijkt mij?!
    Ze kent hem van 'vroeger', en had hem nu heeel toevallig opgezocht op hyves.
    Maar ja je hebt altijd mensen die alles kapot willen maken bij mensen, en ik zal nu wel helemaal overdrijven hoor, maar je weet maar nooit.
    Ik hou mijn ogen open in elk geval.. en mijn vriend zegt dat er niets aan de hand is, dus ik vertrouw hem.
    Maar gewoon even dat gevoel van binnen pffoee....

10. MissT

MissT Niet meer actief

Dat is waar, maar hij wist het wel gelijk hé... dus dat was ook wel apart..
    Misschien was hij wel bang voor mijn reactie... i dont know :(

11. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Aan je vriend zijn reactie te lezen zou ik me om hem geen zorgen maken!
    Klinkt goed toch! Als hij anders zou willen zou die echt niet melden dat jullie voor een kleintje gaan!

Maar die meid zou ik idd maar in de gaten houden voor hoever je dat in de gaten kunt houde.
    Je hebt er rare snuiters bij, die het heerlijk vinden een ander zn relatie kapot te maken.

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zou het sowieso al wat raar vinden als mijn vriend naar een vreemd meisje wat ik niet ken berichten stuurt. zou ik toch weleens willen weten wie dat is en es goed vragen . niet zozeer uit jaloezie maar meer wie dat grietje is en waarvan hij haar kent. werk? sportclub en waarom zij dat aan hemkwijt wil allemaal.

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey missT, wat ik niet snap is dat je moet inloggen op zijn hyves om een lief berichtje te typen?
    Dan moet je toch juist op je eigen hyves inloggen en dan naar hem sturen?

Vertrouwde je hem al niet dat je hebt ingelogd op zijn hyves?

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    vind het raar dat ie het berichtje meteen wist! dat zou ik echt niet vertrouwen :D maar nou ben ik sowieso nogal achterdochtig hoor :p

15. MissT

MissT Niet meer actief

Neee, ik wilde een blog schrijven op zijn pagina, snapje ?!

16. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik ben dus wel jaloers aangelegd en zou het dus maar niets vinden. Beetje naar '' oude bekende'' meiden berichtjes sturen, en zeker als die gaan over dat een relatie net beindigd is, nee. Had toch mijn lief wel duidelijk gemaakt dat het contact eenmalig is;) Maarja ben dan ook een jaloerse evil bitch:p:D

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik vind het ook wel vreemd eerlijk gezegd.
    Maar misschien heeft je vriend iets teveel privé informatie aan haar verteld ofzo? Dat ie daarom zijn berichten gewist heeft.

Dat kwam ook in me op in ieder geval.

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Oh dat had ik niet begrepen missT.
    Ach, hij zal toch niets te verbergen hebben als ie weet dat jij weleens een blogje tikt op zijn hyves?

Misschien zocht zij wel toenadering en heeft hij alles gewist omdat hij niet wilde dat jij je onnodig zorgen zou maken?

19. Female

Female Niet meer actief

Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor,
    Hij mag toch gerust eens een berichtje krijgen of sturen naar een oude bekende/ vriendin? Ik doe dat ook wel eens hoor.
    En helemaal als hij zelf zegt samen te wonen en voor een kindje bezig te zijn!
    Relax ;)

20. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik weet niet of zijn profiel op prive staat, maar als dat zo is en ze zijn geen hyves-vrienden, dan moet ze wel een prive-bericht sturen, krabbelen gaat dan nl niet....

Deel Deze Pagina