Vriend in ziekenhuis, ik ben radeloos

Discussie in 'De lounge' gestart door Kameleonn, 25 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

    meintje Fanatiek lid

    9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Het veel sterkte, ik vind het echt vreselijk voor je een hoop dat heel gauw de zijn voor je mag gaan schijnen. Je bent ontzettend dapper en sterk!
     
  2. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Lieve kameleon,

    Bedankt voor de update.
    Maar jeetje was is deze naar.....:(
    Het besef dat deze nare update jouw werkelijke leven is op dit moment, is bijna niet te bevatten.

    Bij het lezen voel ik naast de eenzaamheid, het verdriet, de shock en de onzekerheid ook een hele sterke en krachtige vrouw. Hoogstwaarschijnlijk is dat helemaal niet hoe jezelf op dit moment zal omschrijven, maar jeetje wat ben je sterk.
    Open over je gevoel, open over je gedachten, professionele hulp en elke dag wordt je weer wakker. Ook al zou je soms liever niet meer wakker worden, je vindt toch ergens de kracht om wel wakker te worden en wel door te blijven leven.

    Wat hoop ik dat er een keer punt gaat komen die je niets anders dan geluk gaat brengen.
    Want wat verdien jij dat!

    Een hele dikke knuffel.
    Ik denk aan jullie!
     
  3. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Veel sterkte in deze moeilijke tijden!
     
  4. Didi1980

    Didi1980 Actief lid

    13 apr 2020
    480
    502
    93
    Vrouw
    Wat een verdrietig bericht.. Ongelooflijk veel sterkte gewenst en ik hoop echt dat er een keerpunt zal komen waarin jouw geluk centraal gaat staan. Hele dikke knuffel ♡
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  5. NiVa0230

    NiVa0230 Fanatiek lid

    14 dec 2018
    1.554
    3.594
    113
    Veel lieve reacties hierboven mij die mijn gedachten beschrijven. Sinds ik gisteren je update las, probeer ik iets te vinden om te zeggen tegen waar je misschien wat kracht uit kunt putten. Het wil me niet lukken maar weet dat je oprecht in mijn gedachten bent en wens ik voor je dat uiteindelijk ook voor jou/jullie ooit de zon weer mag gaan schijnen.

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
     
  6. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.849
    1.663
    113
    Vrouw
    Er is al veel gezegd en ik heb er weinig woorden aan toe te voegen.
    Enorm veel sterkte in deze zware tijd die al veel te lang voor je duurt!
    Ik hoop dat de zon weer langzaam mag gaan schijnen.
     
  7. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.451
    10.654
    113
    Ach meid toch. Heftig hoor. En natuurlijk voel je je leeg en op. En mis je je partner. Dikke knuffel voor jou!
     
  8. dolley

    dolley Bekend lid

    24 sep 2013
    582
    96
    28
    NULL
    NULL
    Jeetje zeg, wat jij doormaakt is echt niet te bevatten. Hele dikke knuffel en wees sterk! (maar dat ben je al) Het lichtpuntje zal er echt komen.
     
  9. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Veel kracht gewenst om dit allemaal te kunnen doorstaan...
     
  10. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.156
    2.051
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Kameleonn
    Hoe anders hadden we het voor je gehoopt hier... wat zit je in een ongelooflijk moeilijke en verdrietige situatie. Wens je heel veel sterkte om hierin verder te kunnen gaan. Ook al lijkt het nu niet zo, er zullen weer mooie dingen op je pad gaan komen. Geef jezelf tijd en ruimte om te rouwen.
    Dikke knuffel voor jou.
     
  11. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Wat heftig allemaal. Heel veel sterkte en liefde voor jou
     

Deel Deze Pagina