Ervaringen Mutsearts Trans4mer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Racebabe, 21 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Dag dames,

Ik heb een vraagje over een kinderwagen, de Mutsearts Trans4mer (3wielen).
    Ik kan deze overnemen voor 130 euro, in het grijs en
    compleet met reiswieg, buggyinzet, adapters voor maxi cosi, matrasje, dekentje boodschappenmand en voetenzak.
    Allereerst een bezoekje natuurlijk (of ie wel netjes en schoon is ;) ),
    maar heeft iemand hier ervaringen met dit type en kan me vertellen waar ik op moet letten?
    Dit leek mij een nette prijs voor de wagen :)

Racebabe

2. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Nou, we zijn wezen kijken (bleek 2 straten verder te zijn :) )
    en hij zag er netjes uit: 1,5 jaar oud en voor 1 kindje gebruikt.
    Ook wel makkelijk, een verstelbare stang en reiswieg/bak is eenvoudig eraf te halen.
    Vind hm echt stoer joh, zo'n 3 wieler met bredere banden :D
    Vanavond halen we hm op, ze moesten nog wat spulletjes verzamelen.
    Ik zal proberen foto in album te plaatsen :)

Racebabe

3. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    De wagen staat inmiddels in het album (net als maxi cosi) :D
    Maar nu hebben we er 2 beugels/adapters bij gekregen die naar zeggen dienen voor bevestiging van de maxi cosi op de wagen.
    Na lang prutsen kwamen we erachter dat de maxi cosi gewoon op de beugels van de reiswieg past.
    Nu vragen we ons dus af waar die andere beugels dan voor zijn, we zien nl. ook geen mogelijkheid om ze aan het frame/steunpunten vast te maken. Ze zijn niet op de normale punten te bevestigen en hebben een wat ongewone vorm.
    Misschien voor de fiets ofzo? ik heb geen flauw idee.. :(

Wie helpt ?!

Racebabe

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    kun je niet terug naar die mensen? Zij hebben hem gebruikt, dus weten ze vast waar ze voor dienen,

:p

5. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ze hebben die adapters zelf nooit gebruikt en weten niet beter dan dat ze voor de maxi cosi zijn. Meer kunnen ze me niet vertellen....
    Dat tekentje van maxi cosi staat er ook op, maar heb geen benul hoe ik ze aan de wagen vast maak (als ze al aan de wagen vast moeten komen )
    Vandaar dat ik de ervaringsdeskundigen hier raadpleeg :D:D

Racebabe

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb de mutsaerts transaction (met 4 wielen) en daar zitten ook twee sets adapters bij. De ene is idd voor de kinderwagenbak en de andere voor de maxi cosi. Bij onze kinderwagen is het zo dat je de adapters voor de kinderwagenbak eraf kunt halen door de rode knop, naar buiten te duwen en dan schuif je de adapters omhoog eraf. De adapters voor de maxi cosi schuif je nu in de vrijgekomen gleuven, et voila.

Hoop dat je hier wat aan hebt en dat het uberhaupt hetzelfde systeem is, duidelijker kan ik het niet uitleggen!

7. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    @Setteke,

Ik begrijp zeer zeker wat je bedoeld, maar deze andere set adapters hebben niet van die gleuven dat is het 'm nou juist! :(
    Bij foto's van andere Trans4mers die op Marktplaats stonden, heb ik indd die adapters gezien waar jij het over hebt,
    die hebben hetzelfde patroon zeg maar als de beugels voor de reiswieg. Onze lijken daar totaal niet op.
    ik heb inmiddels een foto in het album geplaatst, misschien dat dat mn vraag wat duidelijker maakt...

Racebabe

Deel Deze Pagina