Hallo dames, Wie herkent dit? Mijn vriend is bang dat hij mij pijn doet. Zoals met knuffelen, sex, buik voelen etc. We hebben er wel over gepraat, maar echt helpen doet het niet. Ik heb aangegeven dat ik wel aangeef of iets pijn doet of niet. Ook andere "standjes" geprobeerd zeg maar. En knuffelen gaat nog prima. In bed knuffel ik hem i.p.v hij mij. Nou ja, hij gaat dan op zijn zij liggen met zijn rug naar mij toe en ik omhels hem dan zeg maar. Wie van de mannen heeft hier ook last van? Vind het eigenlijk best vervelend. Mis de intimiteit best wel Wil ook gewoon dat hij me knuffelt, niet bang is om mij pijn te doen, sex te hebben zonder dat HIJ nadenkt "ow, als ik haar maar geen pijn doet". En weet je, nu ik dit zo op schrijf, rollen, heel raar, de tranen over mijn wangen...
Hier is het ook maar alleen tijdens de sex. Dus er word gewoon bijna niet gesext Erg jammer idd heb ook gezegd dat er niks kan gebeuren niet met mij maar ook niet met de kleine enzo. Maarja schiet er niks mee op. Maar dat het ook bij buikvoelen is enzo dat is wel er jammer natuurlijk. Bahhh hoop dat hij het nog in gaat zien dat zoiets jou geen pijn kan doen. maar hoe het nu gaat wel *knuff*
Vervelend dat het zo gaat en helemaal dat je je er zo over voelt. Je zegt dat je erover gepraat hebt, maar heb je ook echt laten zien wat het met je doet? Dat het je zo verdrietig maakt? Mijn man heeft wel geleerd dat niet alles gelijk pijn doet. Maar de seks is niet meer geweldig. Ook omdat ik het niet meer hetzelfde vind voelen. Dat staat dus op een heeeeel laag pitje. We hebben daarover gesproken en we hebben allebei zoiets van: het is maar even zo. Komt straks wel weer terug. Ik hoop dat jullie er een weg in kunnen vinden: praten is en blijft belangrijk..! Succes meid!
Wat vervelend! Hier knuffelt mn man gelukkig heel graag, meestal komt hij tegen mn rug aan liggen want ik kan alleen op mn rechter ij liggen en hij slaapt aan de linker kant. ( En ik verdwaal als we van plekje ruilen, dan rol ik 's nachts aan de verkeerde kant uit bed ) Met vrijen kan hij nog wel bovenop maar dat is voor mij heel erg beperkend, dus liefste ga ik bovenop en dan kan je ook zelf bepalen wanneer je even rustiger aan moet doen. Bovendien weet je dan zeker dat hij niet op je buik ploft. Hoewel mn man wel een periode heeft gehad dat ie bang was de kleine pijn te doen, maar ik heb 'm gelukkig kunnen verzekeren dat dat echt niet zo is. En toen kreeg hij het ineens in zn hoofd dat veel vrijen de bevalling op kan wekken en nu wil hij weer elke dag ( Joepie! )
Bij ons staat de boel ook op een laag pitje, maar meer omdat ik het zelf niet zo prettig vind. Gelukkig zijn we wel op andere manieren intiem en mag manlief niet klagen haha. Hij vroeg laatst ook of ik het niet miste, toen heb ik ook gewoon gezegd dat ik er nu niet zo van geniet, omdat het niet prettig voelt. We liggen nu gewoon heel fijn bij elkaar. Gewoon heel eerlijk zeggen wat je wensen zijn is het beste. We genieten nu gewoon even op een andere manier van elkaar.
knuffelen doen wij wel nog, maar wel anders dan anders, manlief is ook heel voorzichtig! (vind het eigenlijk wel schattig) we hebben een sex verbod gehad vanaf 26 weken, ivm premature contracties.. nu ben ik vandaag 37 weken en we mogen officieel weer! vannacht geprobeerd manlief te verleiden maar ook hij is bang mij pijn te doen... heb erg last van mijn bekken en een spier gescheurd in mijn bovenbuik... zal ook niet geheel prettig zijn om te vrijen, maar ik wil best proberen!! sta al zolang droog hihi.. en idd evt een bijkomstigheid zou zijn dat de bevalling zou beginnen.. maar ook dat is voor manlief erg angstig.. hij meent dat we dan te laat in het ziekenhuis gaan komen en dat er dan geen keizersnede meer gedaan kan worden.... woensdag gaan we naar de gyn om de keizersnede te bespreken, manlief heeft beloofd het zelf te vragen hihi