hallo mijn persona heeft gisteren en eersgisteren mijn ei aan gegeven,,gisteen had ik heel erg veel buikpijn na mijn avonddienst,,, thuis op de wc..moest er iets uit mijn vagina komen maar het wilde niet,,dus ging ik met toiletpapier erover om het eruit te halen het leek een soort velletje met kleine balletjes erin/op het was ook een erg sterk vel... mijn erge buikpijn was wel weg..vanmorgen op mijn tanpon vond ik hetzelfde,,en als ik mijn vagina af veeg komen er ook harde stukjes mee kan iemand me vertellen wat het kan zijn ben een beetje bang
Sorry, klinkt niet bekend...ik zou de huisarts even bellen als je het niet vertrouwt. Heb je verder geen klachten?
Als je zeker weet dat je je ei hebt gehad dan is het iig geen miskraam. Misschien een vroege ongi dan.
misschien nog wat leftovers van de vorige ongi? Maar nogmaals meid, als jij zo onzeker er door wordt, ga dan naar de HA! Als jij net je ei hebt gehad, is het iig geen MK! Want dat kan niet voor de innesteling. Misschien wat oudere afscheiding? Grtjs, Taliaa
ik zit op dag 17 van mijn cyclus ik weet dat ik de 15 en 16 dag mijn ei had omdat ik de persona ovu test gebruik 4 maanden nu lijkt me stug dat het ongi is want dan geeft de persona geen ei aan,,ik begon te bloeden toen ik mijn ei had en dezelfde avond die velletjes ,,,
ik denk dat het gewoon je eisprong is geweest met veel of misschien wat vreemde afscheiding.. heb ik ook wel eens, afscheiding dat ik denk: wat is dat nu weer.. zou gewoon even afwachten.. als je er echt niet gerust op bent gewoon de HA even bellen suc6! liefs marieke
dank je ,,ja ik schrok best wel..mischien vies maar heb het goed bekeken ,en het was echt een sterk soort vliesje met leek net eitjes erin,,heel apart nu zijn het nog enkel lose stukjes ook zo hard
Contact opnemen met je huisarts hoor. Misschien is het niks bijzonders, maar het is fijner om te weten wat het was, toch?