Ik maak mezelf echt gek...pff...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MrsMG, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsMG

MrsMG Niet meer actief

Ik heb door temperaturen ontdekt dat ik een lf van 12 dagen heb en op dag 13 ongesteld wordt. Nu is het dag 13 en nog niks..... maar ik durf ook niet te hopen of te testen uit angst voor teleurstelling.(plus dat man dit weekend weg is dus dan wacht ik ook liever tot hij terug is) Dus ik zit de hele tijd te googlen en dit forum uit te pluizen of ik daar iets wijzer van wordt.

Normaal heb ik ook altijd al een paar dagen (wisselend van 3 tot 7 dagen van te voren) bruin verlies voor mijn menstruatie. Ook dat heb ik nog helemaal niet gehad dit keer. Alleen gisteren een inimini klein beetje lichtbruin bij het afvegen.

Je zou denken dat dit heel positief klinkt, maar na een jaar durf ik er niet zo goed op te hopen, omdat ik elke maand wel iets dacht te voelen of merken en het dan bleek het ook niks te zijn.

Ik weet niet zo goed wat ik met dit bericht wil bereiken behalve het even kwijt kunnen. ;) Iemand misschien nog wijze woorden over? :)

2. MrsMG

MrsMG Niet meer actief

Oh en als aanvulling... mijn temp was vanmorgen ook nog hoog. Normaal is hij dus op dag 13 gedaald en wordt ik in die uren daarna dus ongesteld.

3. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Spannend! Helaas is de enigste manier om uit de spanning te komen een test te doen!
    Dus op na de kruitvat ;)

4. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Spannend meid! zolang je temp hoog blijft is dat een goed teken, zeker omdat je weet dat hij normaal op je NOD daalt. Ik vind het knap dat je niet test. Ik zou acuut een testje wagen haha. Ben benieuwd f je zwanger bent, zal voor je duimen,.

5. blabla85

blabla85 Lid

9 okt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap dat je nog niet wil testen.. als het dan negatief is dan ben je teleurgesteld, maar ergens heb je toch nog hoop.. en als je menstruatie vandaag of morgen wel uitbreekt, ben je weer teleurgesteld !!

Hopelijk heb je een positieve test na het weekend !! :)

6. MrsMG

MrsMG Niet meer actief

Als mijn temperatuur morgenochtend nog steeds hoog is en ik voor die tijd nog niet ongesteld ben geworden dan test ik denk ik morgenochtend. Dan heb ik of leuk nieuws voor mijn man als hij thuis komt of ik ben teleurgesteld maar dan wordt de hoop misschien iets minder en maak ik mezelf dan hopelijk iets minder gek haha.

7. MrsMG

MrsMG Niet meer actief

Nog steeds niet ongesteld, geen bruin, temperatuur was nog steeds hoog vanmorgen maar test is witter dan wit :( Ik wordt er dus nog niet veel wijzer van.

Heeft iemand hetzelfde al eens meegemaakt? Normaal wel bruinverlies en ineens niet? En was je toen zwanger of niet?

8. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg!!

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Je cyclus kan best een keer afwijken, al hoop ik dat er een andere oorzaak is ! Succes :)

10. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hoe is het nu?

11. Miraculum novum

Miraculum novum Niet meer actief

Heb je ondertussen al meer duidelijkheid? Je cyclus kan wel eens veranderen, lastig he dat het niet altijd gewoon hetzelfde is?
    Ik had het mijn vorige zwangerschap trouwens wel. Toen had ik normaal 4dgn bruin en dan zette de menstruatie door. Maand dat ik zwanger was geen bruinverlies gehad.

12. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Mijn lichaam houdt me ook voor de gek denk ik hoor. Vandaag nod en een paar gekke symptomen gehad, maar witte test en vandaag nod. Ik voel nog geen menstruatie aankomen.

13. MrsMG

MrsMG Niet meer actief

Helaas. Vanmorgen is mijn temperatuur gezakt en ben inderdaad een paar uur later ongesteld geworden. (wel nog meer bruin dan rood vandaag, maar dat is wel vaker geweest.)

Toch blijf ik het gek vinden dat ik niet eerst een aantal dagen bruin had, maar ach. Ik heb in elk geval nu wel zekerheid :) Dat is wel weer fijn.

Net ook een afspraak gemaakt bij fertiliteitsarts aangezien we nu ruim een jaar bezig zijn en het blijkbaar nog niet wil lukken.
    Ik baal er best wel van omdat ik het liever gewoon op zijn beloop laat, maar aan de andere kant is de stress van het niet weten of alles wel goed zit ook niet echt bevorderend.

Ladyw, wat heb je voor gekke symptomen? Zo lastig he, als je een negatieve test hebt, maar ook geen menstruatie en dan ook nog dat lijf wat allemaal gekke dingen doet. Hopelijk ben je gewoon hartstikke zwanger en heb je gewoon nog iets meer HCG nodig voor een positieve test.
    Ik duim voor je!

14. Roodwang83

Roodwang83 Actief lid

12 okt 2015
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend! Weet je zeker dat je niet wil testen?
    Ik ben benieuwd!

15. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Jammer dat het deze ronde weer niet gelukt is. Hopelijk biedt het ziekenhuis hetzelfde resultaat als bij ons!

Succes :)

16. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Hier nu 4 dagen overtijd hiji en nog altijd geen ongue. Morgen maar weer eens testen ;)

Deel Deze Pagina