Hoi, Veel succes! Ik zou eerlijk gezegd niet meteen beginnen met ovulatietesten hoor, dan leg je er al aardig druk op. hier duurde het 10 maanden bij de tweede (8 rondes) bij de eerste duurde het 8 maanden (6 rondes) dus zolang je nog niet zwanger bent lekker sparen! Is een heerlijk gevoel om alles goed op orde te hebben als je zwanger bent want dan gaan de hormonen opspelen Hoop voor je op snel een goede zwangerschap!
dankjewel! Ik ben benieuwd. We hopen er wel op natuurlijk.. maar we gaan zien. Ik voel me wel al anders als normaal en niet omdat ik er mee bezog ben. Dat heb ik al eerder gehad en dat was totaal anders. . We gaan t zien. Ik probeer niet te veel te hopen!
Wat fijn meid! Veel succes hoop dat het snel raak mag zijn voor je. Stiekem hoop ik dat mijn vriend ook snel van gedachten veranderd Hij heeft een beetje dezelfde instelling als jouw vriend. Hij wilt eerst alles op orde in het huis etc. Wachten is zó moeilijk met een sterke kinderwens
Wat leuk dat je vriend om is. Dat ging hier ook van de ene op de andere dag. En voor een tweede wilde hoi absoluut niet, maar toen opeens wel. Tijd om te twijfelen had hij bij nummer 2 niet want ik was direct zwanger. Nummer 1 liet wat langer op zich wachten maar dat was ook wel een leuke spannende periode van 8 maanden voorpret en oefenen. Succes! Ik hoop dat het gauw raak mag zijn.
Wat fijn dat je vriend eindelijk om is! Hier een soortgelijk verhaal. Mijn man en ik woonden eerst in een appartement met 1 slaapkamer toen we over kinderen begonnen te praten. Besloten om een huis te kopen, na bijna 3 jaar gewoond te hebben, was mijn man ineens om! Alle 'financiële zorgen' waren ineens weg! Ik denk stiekem dat het er ook mee te maken heeft dat zijn beste vriend ook vader is geworden. Plus dat inmiddels iedereen om ons heen minimaal 1 kind heeft. (Ik heb 2 neefjes en een nichtje. Beste vriend van mijn man heeft een zoontje, in onze vriendengroep zijn ineens 6 kindjes geboren...) Het kan zo ineens omslaan