Lastig.. Dat er iets niet goed zit in jullie relatie moge duidelijk zijn. Maar gaat het hier over een eenmalige fout, of over een (langdurige) affaire? Wil je in ieder geval veel stertke/succes wensen!
Ik heb het meegemaakt in vorige relatie. We zijn na goed praten niet uit elkaar gegaan, maar ik kon hem niet meer volledig vertrouwen. Mijn gevoel had gelijk want hij flikte het weer. Toen onmiddelijk gekapt. Had ik dus al veel eerder moeten doen. Bij mij werkte het dus niet, vertrouwen was teveel beschadigd.
Hier ook meegemaakt en vergeven. Vind wel een groot verschil in een keer vreemdgaan of een relatie erop na houden. We hebben het er zeldzaam over en ook in ruzies wordt het niet omhoog gehaald. Las ergens eerder hier dat de persoon "besloten"had om haar vriend weer te vertrouwen. Ik ervaar dat precies hetzelfde. Het zegt meer over hem dan over mij als hij weer vreemd zou gaan.
Ben bedrogen in vorige relatie, de hele wereld wist het en ik als laatste... We wilden elkaar niet kwijt en hebben nog van alles geprobeerd om het leuk te houden maar te vergeefs. Ik kon hem niet vergeven, mijn vertrouwen in hem was weg en werd er paranoia van. Tenslotte heb ik zelf de handdoek in de ring gegooid....
Ook meegemaakt en soort van vergeven ( want vergeten doe je het niet) nog bijna 2 jaar samen geweest , bleek later dat hij het toch niet kon laten om buiten de deur te pissen en toen een einde eraan gemaakt.
ja ik vind als het gebeurd en je laat het toe dat je dan de volgende keer aan jezelf te danken hebt, dus dan niet zeuren, als iemand 1 keer vreemdgaat waarom zou het dan niet nog een keer gebeuren, blijkbaar was de eerste keer de grens er ook al niet. Ik zou iemand dus echt niet meer kunnen vertrouwen, je relatie zit gewoon niet goed dan en dan komt er ook nog een kindje in de wereld, ik denk dat je deze aankomende tijd dan moet gebruiken voor veel therapie en dan hopen datje eruit komt en dat je kindje er niet teveel onder zal lijden, een zwangerschap hoort een geweldige periode te zijn en om dat te draaien, ik vind het erg voor je dat je dat niet gegund is..
Is dit jou ervaring of heb je het nog nooit meegemaakt? Ik vind het een hele "ik weet niet waar ik over praat" opmerking in ieder geval...
ik kan me er wel in vinden ik wat triskele zegt. ik heb het wel mee gemaakt en ook gevochten en alles gedaan. maar ik kon het niet we hebben toen na een jaar toch afscheid genomen. hard want hij was helemaal over de zijk maar ik niet. ik kon niet met iemand leven die mij had bedrogen.
Dat is een heel ander verhaal. Jij hebt het over je gevoelens waar je niet mee om kon gaan. Prima, dat is jou keus! Niet iedereen kan het opbrengen om er weer voor te gaan. Ik vind dit echt kant nog wal raken..
Het kost in ieder geval heel veel tijd, en dan nog kan het je na jaren gaan opbreken. Het is en blijft een heel zwak punt in je relatie. Wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen En hopelijk komen jullie er samen uit! Nessy, je man gaat op dit moment al vreemd hoor Wel met dezelfde dame, ze is alleen een heel stuk sexier dan ervoor Denk niet dat hij jou ooit zou bedriegen
Nou hier vreemd gaan nooit meer erin..idd als het een keer fout gaat zullen ze opzeker in herhaling treden makkelijk toch als de vriendin/ vrouw thuis het toch wel vergeeft..nee ik zal er nooit mee kunnen leven..sterkte ts pijnlijke situatie!!
Ik heb het ook meegemaakt, mijn man had iets met de dochter van de overburen, in eerste instantie wou ik scheiden, en hij ook, dat was ook wat ik altijd riep, maar omdat we toen 2 kinderen hadden en een koophuis hebben we het even laten bezinken, en het goed uitgepraat. Het vertrouwen heeft echt moeten groeien, en eerlijk is eerlijk 1 p of 2 keer per jaar moet ik ineens even zijn telefoon checken Mijn man heeft de afgelopen jaren laten zien dat hij echt van mij houdt en mij echt niet kwijt wilt. De dochter van de buren is vlak na het hele gebeuren op haar eigen gaan wonen, dus haar zie ik niet meer. Inmiddels zijn we bijna 5 jaar verder en hebben we er nog een kindje bij, en zijn we alleen maar sterker geworden.
Been there and done that , heb 1 keer iemand vergeven en gebeurde daarna gewoon weer maar dat was mijn eigen schuld, ik had het toegelaten want er was immers geen consequentie voor het vreemdgaan, ik was veel meer waard dan dat en heb ervan geleerd. Maar zie dat ook om mij heen vriendin bleef ook maar bij haar man en hij ging keer op keer vreemd en maar klagen. En waarom zou je niet vreemdgaan? Het is bewezen dat er geen consequenties zijn.. mensen die het voor hun man opnemen doen de pijn uiteindelijk zichzelf dan aan... Maar mijn mening.
Hier ook mee gemaakt met mn ex(en) En nu ben ik daar simpel in vreemd gaan prima dan weet je ook het gat van de deur te vinden. Kortom ik zou het mijn man never nooit niet kunnen vergeven als hij dat zou doen en het zou ook echt einde relatie betekenen of het nou een malig was of een lange relatie.
Ik vind de opmerkingen soms heel kortzichtig. Ts is wel zwanger, en dan is het niet zo simpel. Mijn man en ik zijn ook nog bij elkaar. Ook al hebben we een rottijd gehad, en hard moeten vechten.
Na pagina 3 ben ik gestopt met meelezen en kwam ik met het volgende. Ik denk dat er een wereld van verschil licht in de situatie.. Hoe jij er achter bent gekomen, als hij het je zelf verteld heeft bijv. Of toen jij er achter bent gekomen op korte termijn en hij er open kaart mee heeft gespeeld en dus eerlijk is geweest en dus niet KAN liegen. Dat enorm anders is dan wanneer jij er achter komt hij het nog even subtiel probeerd te ontkennen en ook enorm heilig overtuigd is in zijn eigen waarheid.. Maar dat lijkt me in jou situatie niet het geval. Het is uiteindelijk aan jezelf hoe je er mee omgaat en of je bij hem zult blijven iemand's ervaring kan jou gevoelens niet veranderen. Time will tell what will happen, maar volg je hart en doe waar jij je goed bij voelt en wanneer het niet meer goed voelt sta even stil en denk goed na hoe je dat kan veranderen.. Je hebt je eigen leven in de hand. En fouten maken zijn menselijk, laat iemand anders zijn fout niet jou fout worden! Succes en ik wens je een gelukkig en gezond 2013 toe! xx
Maar dat komt puur door jou eigen ervaring erin. Hier zijn we er wel sterker uitgekomen en ik weet dat t zich niet herhaald heeft. Gebeurd t wel nog een keer, dan is t klaar. En ik vind het klets om te zeggen, dat als een vrouw toch de man nog een kans geeft, het dan zomaar zonder consequentie is. Ik heb toen echt wel laten merken dat ik twijfelde of ik bij hem wil blijven en hij weet ook dat ik aan het rondkijken was voor andere woonruimte. T ligt ook wel een beetje aan hoe de man is. Jou ex die t gedaan heeft, zal zijn volgende vrouw net zo makkelijk weer bedriegen. Ook al heeft hij wel de gevolgen moeten doorstaan de 2e x. Bij sommige zit het er gewoon in om alleen maar aan zichzelf te denken.