Okee..ik weet het ff niet meer Vandaag te horen gekregen dat mijn vriend is vreemdgegaan met een collega van hem. Hij heeft me dit verteld omdat hij het schuldgevoel niet meer bij zich kon dragen. Ze hebben een aantal keer afgesproken en uiteindelijk 2 keer seks gehad.. Het doet zo'n pijn maar ik kan gewoon niet verder met hem, tegelijkertijd maak ik me druk hoe het straks moet met de kleine, ik weet het gewoon niet meer.. Ik weet niet echt wat ik met dit topic wil..wilde het gewoon even kwijt Liefs
Heel veel sterkte. Ik kan goed begrijpen dat het heel zwaar is.. De pijn, woede, verdriet zijn nu heel erg hoog bij jou. Ik zou tijdelijk een pauze tussen jullie inlassen, kijken of je nog verder wilt of niet. Natuurlijk wil je op dit moment niet verder, de shock is nog te groot.
Het is helemaal normaal dat je het allemaal niet meer weet. Neem de tijd om er goed over na te denken, en misschien moet je er nu wel helemaal niet aan denken, maar praat met je vriend. Hoe ziet hij jullie relatie nu verder, als jullie wel uit elkaar gaan, hoe doen jullie dat dan met de kleine etc. Verder wil ik je heel veel sterkte en wijsheid toe wensen!
Wat zul je geschrokken zijn van zijn bekentenis... Ergens goed dat je het nu weet, dan heb je in ieder geval wat te kiezen, maar qua timing is het misselijk. Ik begrijp heel goed je reactie, zou ook echt wild worden als m'n vriend met dit verhaal kwam. Kun je anders tijdelijk naar familie of een goede vriendin? Zodat je je verhaal kunt doen, je hart kunt luchten en wat afstand hebt van hem? Probeer geen overhaaste beslissing te nemen in de emotie van het 'verse nieuws' Ik wil je heel veel sterkte wensen!!
Nee!!! Wat een asshole! Lekkere vent! Sorry hoor! Hier heb je niks aan! Kan me goed voorstellen dat je het niet meer weet! Kan je alleen maar veel sterkte wensen. Heb je goede vrienden/familie om je heen waar je (tijdelijk) terecht kan en zo proberen alles op een rijtje te zetten. Probeer geen overhaaste beslissingen te nemen.
Ik weet hoe je jezelf voelt meid. Zoek even de rust en eventueel een maatschappelijk werk en denk goed na wat je wilt. Ik heb ervoor gekozen om te stoppen met de relatie, ik kon niet leven met de gedachte dat hij zo makkelijk vreemd ging. Echter biechte mijn ex het niet zelf op maar moest ik er achterkomen door wat speurwerk. Heel veel sterkte en wijsheid voor nu en de toekomst.
Wat vreselijk, wat zegt hij er zelf van behalve dat hij het niet langer voor zich kon houden. Waarom heeft hij überhaupt afgesproken met die collega? Zit het al langer niet lekker tussen jullie of is hij gewoon zwak geweest?
Oh meid! Ik weet hoe je je voelt. Ik ben er 2 weken geleden achtergekomen dat mijn vriend 3x is vreemdgegaan, 3 verschillende vrouwen dus. Wij zijn uit elkaar, makkelijk wordt het niet. Jij weet zelf wat het beste is voor jou.
Wat ontzettend lullig!!! Ik zou ook eventjes een pauze inlassen zodat je rustig kan nadenken of je hem nog een kans wilt geven of dat je het niet kan. Succes en sterkte!
Meis wat verschrikkelijk. Tijdens je zwangerschap nog wel. Neem even geen overhaaste beslissingen. Praat met een goede vriendin en wees heel boos. Heel veel sterkte.
Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Ik ben momenteel bij m'n ouders, even weg van alles..wil hem voorlopig niet zien. Hij heeft verder niet echt uitleg gegeven..of het is langs me heen gegaan, zoveel emoties dat ik de helft van het gesprek niet meer heb opgepikt. Denk dat ik voorlopig maar bij m'n ouders blijf, weet het anders ook niet meer
Sterkte. Ik denk dat het goed is dat je even afstand neemt. Een beslissing voor de rest van je leven kan je beter maken als je weer iets rustiger bent geworden. Denk aan je zelf aan aan je kleintje.
Jeetje meid sterkte! Neem eerst de tijd om het te verwerken. Ga over een tijdje een goed gesprek met hem aan om te kijken hoe jullie verder gaan.
Als je hem nog een kans wil geven, zou ik in relatietherapie gaan. Om boven water te krijgen wat hem bezielde om dit te doen. Zolang je dat niet weet, kun je ook niet voorkomen dat het nog een keer gebeurt. Zo denk ik er in elk geval over...