Vriend is vreemdgegaan

Discussion in 'De lounge' started by annemarietje, Dec 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chipje

chipje Bekend lid

Mar 11, 2013
    655
    10
    18
    Vreselijk meis bah!!!! Wat een ......
    Wat wilt hij? Voor jullie vechten of verder met ze collega?
    Hoelang is het geleden?

2. misa

misa Niet meer actief

Dit. Nog geen keuze maken, maar veel praten met hem en anderen en zelf goed nadenken. Eerst dit verwerken.
    Hoe erg ook (ik praat hem absoluut niet goed!) maar vreemdgaan hoeft niet perse het einde te zijn, helemaal niet als jullie een kindje krijgen. Voor een kindje kun je dan misschiern wat harder en langer vechten.

En ja, wat wil hij en hoe denkt hij erover?

Sterkte!

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    He bah, 1 advies maak nog geen keuze. Laat dit even bezinken.
    Ook zonder hem kan je je kindje prima opvoeden dus dat moet geen obstakel zijn. Wel ben je nu ook nog hormonaal helemaal van slag. Dus neem afstand en praat erover, dikke knuffel!

4. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Vreselijk zeg! Ook nog eens terwijl je zwanger bent..

Laat dit eerst even rustig bezinken en kijk daarna hoe verder..
    Heel veel kracht toegewenst!

5. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

Sep 9, 2012
    441
    0
    16
    Zwanger en dan vreemdgaan, als je iets nodig hebt in deze tijd is het steun en liefde. Ik zou hem per direct de deur uit zetten zodat hij na kan denken over zijn zonden en dan zou ik op termijn kijken hoe mijn gevoel zich ontwikkeld. Maar ik heb makkelijk lu*len. Heb gelukkig nog nooit in die positie gezeten.

Hoe dan ook, veel sterkte!

6. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

Dec 10, 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje wat vreselijk voor je! Dat wat een mooie tijd had moeten zijn en gericht op mooie toekomst als gezin krijgt een flinke klap nu. Neem de tijd voor jezelf en de rust om goed na te denken wat je wilt en hoe je dat wilt. Maar ik hoop zo dat je ook nog heerlijk kan genieten over een tijdje van dat mooie wondertje in je buik.

7. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Vreselijk. Veel sterkte en kracht gewenst.

8. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

Jul 19, 2008
    243
    5
    18
    Female
    Ik weet heel goed hoe je je nu moet voelen mijn vriend is ook vreemdgegaan toen het tussen ons niet goed ging ik weet dat het geen excuus is maar na veel praten zijn wij er wel sterker uitgekomen. Dus neem je tijd en praat met hem en neem dan pas een beslissing. Ik hoop voor jou dat het goedkomt:)

9. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,112
    0
    36
    gelderland
    hoi meid

2 jaar geleden was ik 15 weken zwanger. Na een ruzie ben ik de deur uit gegaan de volgende dag kwam ik thuis en was vl niet thuis ik ben doorgereden en trof hem bij een ander aan.

Bij ons lag de situatie iets anders vriend zat aan de antidepressiva en ik had al een paar keer bij de dokter aangegeven dat het niet goed ging, we zijn in therapie gegaan en er sterker uit gekomen. Inmiddels zijn we bezig voor een 2e kindje en het plannen van onze bruiloft.

Het ligt er erg aan wat de reden is van het vreemd gaan zat er gevoel bij of alleen lust. Staat hij 100% achter je zwangerschap? ( dat was hier namelijk niet). Willen jullie hier samen nog aan werken?
    Het vertrouwen zal nooit helemaal terug komen maar dat ligt er ook aan op hij spijt heeft.
    Het is belangrijk dat je alles even rustig na gaat en desnoods met iemand (ervaren) die niet nauw betrokken is bij de situatie

dit is heel kort mijn verhaal, je mag me altijd een pb sturen voor meer info/ steun een een lezend oog (luisterend oor ) :)

10. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

Jun 25, 2014
    5,359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Wat een kl##*** en wat een verschrikkelijke situatie, idd zoals al zo mooi werd gezegd, wat je nu juist nodig hebt is liefde. Dit hoort een prachtige tijd te zijn, en dan fli.kt hij zo iets!!? Ik hoop dat je bij een vriendin of familie lid terecht kunt. Mijn advies zou zijn, laat het heel goed bezinken, probeer toch echt om je een beetje rustig te houden zodat je bloeddruk niet te veel stijgt! en ga het gesprek aan als jij er klaar voor bent, bedenk goed wat je wil, en wat hij wilt. Hij mag je niet zo kwetsen verdorie, vind het echt heel erg.

11. annemarietje

annemarietje Niet meer actief

Ik kon het niet laten en heb hem gebeld met de vraag waarom? Hij zei dat hij niks meer voor mij voelde en dat dat al een tijdje speelde..
    Ik ben zo boos en verdrietig, hij heeft dus hele tijd een spelletje met me gespeeld..:( Ik heb namelijk niks door gehad, alles leek zo goed te gaan:( Ik snap er niks meer van...

12. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook weggaan bij mijn man als hij vreemd zou gaan. Ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen.
    Veel sterkte de komende tijd. Je zou eens rond kunnen vragen bij de single moeders hoek van het forum. Daar zijn vast veel lotgenoten die je kunnen helpen met het aanpakken van alle problemen de komende tijd.

13. Clivia

Clivia Bekend lid

Jul 12, 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Al een tijdje?! Terwijl je 17 weken zwanger bent :( wat verschrikkelijk voor je....

En nu? Het huis...is dat van jou?

14. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

Jun 25, 2014
    5,359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Mag ik vragen of jullie 'gepland' zwanger zijn geworden?

15. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,112
    0
    36
    gelderland

hij meid ik kan jullie situatie niet inschatten maar de mijne zei ook dat hij niets meer voor me voelde.

ik denk dat je dit soort dingen ook beter niet telefonische moet doen het is dan ook makkelijker kwetsende dingen te zeggen. Zou je hem zo ver kunnen krijgen dat jullie samen bij een neutraal persoon gaan praten? Hij staat hij tegen de komst van de kleine aan nu?

16. shiirley

shiirley Bekend lid

Jul 7, 2014
    525
    0
    16
    Female
    NULL
    jeetje meid wat verschrikkelijk voor je:( en wat een eikel dat hij je zo aan het lijntje heeft gehouden:x ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd het zal niet makelijk worden maar je komt er wel met je kleine wondertje !

dikke knuf

17. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Jeetje meis... sterkte!!

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Jeetje, wat verschrikkelijk dit zeg.....:( Normaal zou ik zeggen: Neem geen beslissing, kijk hoe het nu verder gaat, misschien met relatietherapie dat het weer goed kan komen. Maar als ik dan lees dat hij nu zegt dat hij al een tijdje niets meer voor je voelt....:( vind het dan echt een kl***streek, dat hij je wel zwanger maakt, terwijl hij zegt niks voor je te voelen....

Echt heel veel sterkte toegewenst, dit is niet niks.

19. amber23

amber23 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,239
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel sterkte toegewenst

20. annemarietje

annemarietje Niet meer actief

Ja gepland, daarom doet het juist zo'n pijn:( ik dacht dat alles goed zat..maar blijkbaar niet..:(

Share This Page