Wat een idioot :x! En dan nog wel terwijl je zwanger bent. Héél veel sterkte en hopelijk vind je wel wat steun bij je ouders. Hier is het tussen ons wel duidelijk. De dag dat één van ons het nodig vindt om op een ander te gaan, is de dag dat we uit elkaar zijn. Of dat nu ik ben, of hij dat is. Dit is héél duidelijk besproken in begin van onze relatie en we waren het er allebei over eens. Ik zou hem - mijn partner - overigens na zo'n stoot nooit van mijn leven nog betrouwen. Zou elke keer als hij alleen weg is doodsbang zijn dat hij bij een ander zit. Zou bij elke minuut dat hij later van zijn werk thuis is dan anders denken van "zie je wel ...". Kortom: Het zou sowieso geen leven meer zijn.
Jemig, meis ik wens je heel veel kracht en moed! Heb geen woorden voor deze laffe man! Dikke knuffel van mij...
Jeetje meid wat vreselijk voor je zeg! Niets meer voor je voelen maar je wel zwanger maken. En dat ondertussen vreemd gaan. kies voor jezelf en de kleine. heel veell sterkte!
Hier ook VL is toen vreemd gegaan uit elkaar gegaan zo gekwetst maar toch weer bij elkaar heel lang moeite gehad om hem te vertrouwen sinds we verhuisd zijn gaat het weer beter nieuwe start en dat wijf ziet hij en hoort hij niet meer weet ik 100% zeker hij heeft moeten knocken om mijn vertrouwen te winnen maar kies voor je zelf en je ongeboren wondertje veel sterkte ts
Wat een lafaard! Ik zou normaal gesproken ook zeggen, probeer eruit te komen. Maar als hij het lef heeft om je wel zwanger te maken terwijl hij eigenlijk niks mee voor je voelde.. Nou ik zou hem dus ff flink de waarheid vertellen en hem met zijn neus op de feiten drukken. Want straks is er ook een kleintje flink de dupe van zijn 'achter-lijke' actie! Verder Ts heel veel sterkte, probeer er zoveel mogelijk met vertrouwde mensen over te praten. En hem te vergeten! (weet dat het heel moeilijk is, maar spreek uit ervaring) Want hoe eerder je hem vergeet, hoe sneller je kan genieten van je zwangerschap!
Wat een slappe zak zeg bah.. zou hem idd even erin wrijven Hoe ie dan in zijn hoofd haalde jou zwanger te maken want dat zal ie al langer in zijn hoofd hebben. Heb het zelf 7 jaar alleen gedaan met mijn zoontje meid, wat dat betreft komt alles wel goed. Hoe dan ook, het is een hele lage streek van hem Ik zeg altijd karma is a bitch. Hij leert het nog wel
Bah wat naar, en ook nog tijdens je zwangerschap... Kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen En wat een nare opmerking dat hij al een tijdje niks meer voor je voelt. En dan wel een kind met je willen/de schijn ophouden. Heel veel sterkte, gelukkig kun je voor nu bij je ouders terecht.
Dank dames voor jullie lieve reacties Ik ga zo maar proberen te slapen, zie morgen wel verder Gaat allemaal beetje langs me heen..