Heeeel veel sterkte toegewenst, wat een super nare situatie, ik zal maar niet gaan vloeken, het is wel duidelijk hoe ''we'' er over denken. Echt heel veel sterkte, zorg goed voor jezelf!
Jeetje ts en dat in wat een van de mooiste perioden moet zijn in je leven.... wat een l.ul zeg. Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen.
Wat ontzettend triest voor jou! Is ie niet gewoon ontzettend bang voor wat er komen gaat? Al een tijdje niks meer voor je voelen is natuurlijk makkelijk gezegd maar je bent natuurlijk bijna halverwege de zwangerschap en misschien krijgt ie toch een beetje angst. Wat overigens niet goed praat wat ie heeft gedaan!! Hopelijk kan je een tijd bij je ouders blijven. Heb je toch steun om je heen. Heel veel sterkte! Denk om jezelf en om de kleine. Jullie redden het samen ook wel.
Wat ongelofelijk naar voor je. Probeer te bedenken wat je wilt, ook al is dat nu het allermoeilijkste. Als je hem terug wilt, laat hem jou maar gaan missen. Dat zal veel moeite kosten, maar echt minimaal een week niks van je laten horen. Als jij beschikbaar blijft, contact zoekt, is het te makkelijk voor hem om lelijk te doen. Laat hem maar op zichzelf teruggeworpen zijn en met zijn eigen gedachten en gevoelens gaan worstelen. Als hij in die tijd dat als een vrijbrief ziet om te doen en laten wat ie niet kan laten, heb je ook duidelijkheid. Dit is het laatste wat je op dit moment wilt, maar je kunt erdoor komen. Bij mij gebeurde het aan het eind van de zwangerschap, rond bevalling en erna, ben veel te lief geweest, dat is het enige waar ik spijt van heb gehad. Ik heb er heel veel energie in gestopt, t/m in een helse kraamweek aan toe aandacht voor hem gehad, dit is enorm ten koste van mezelf en mijn kleintje gegaan, terwijl dat de enigen zijn die er toe doen.
Wat ongelooflijk vervelend voor je, ik hoop dat je wel een beetje heb kunnen slapen... Weet eigenlijk voor de rest niet echt wat ik er op moet zeggen, maar ik wou je graag even veel sterkte toewensen, en maak geen overhaaste beslissingen.. Dikke knuffel.
Wat een hond. Ik vind vreemdgaan sowieso onrespectvol, maar als je vreemdgaat terwijl je vrouw/vriendin JOUW kind draagt...lager wordt het niet.
Wel redelijk geslapen, alleen toen ik wakker werd allemaal ongelezen berichtjes van hem waarin hij zegt dat we bij elkaar moeten blijven voor de kleine enz. Ik reageer er niet op, weet verder ook niet wat ik er mee moet
Wat vreselijk voor je! Ik kan me goed vinden in alle reacties die dit losmaakt. Maar direct weggaan... Ik weet niet of dat je gelukkiger zou maken. Als jullie een goede relatie hebben zou ik toch proberen, hoe vreselijk moeilijk het is, er samen uit proberen te komen. Seks is seks, jouw relatie met hem is zoveel meer dan dat. Dat hoeft niet meteen maar ook bij elkaar blijven is een optie. Het pleit echt voor je man dat hij het zelf tegen je heeft verteld vind ik. Dat praat het zeker niet goed, maar hij heeft een groot risico genomen om je dit te zeggen. Omdat hij het heel erg vindt wat hij heeft gedaan, omdat hij houdt van maar 1 persoon en dat ben jij! Sorry, ik weet dat deze reactie misschien echt ongepast is. Ik ken jou en je relatie immers niet. Maar wilde je graag deze kant laten zien omdat veel mensen direct tegen je zullen zeggen dat je moet gaan. Maar dat is jouw keuze. Neem rust en afstand om je woede, verdriet en teleurstelling een plekje te geven en vertel wat je daarbij verwacht van je partner. Hier moet hij begrip voor hebben. Wellicht is er bij jou over een poosje ook wat ruimte om te begrijpen waarom hij dit heeft gedaan. Iets dat overigens nooit jouw schuld is. Het is moeilijk uit te leggen wat ik precies bedoel, maar ik bedoel t goed. Veel sterkte meissie.
Je móet niets hè meid. Hij móet vooral met zijn tengels van een ander afblijven. Veel sterkte en wijsheid toegewenst. Ik kan me voorstellen dat je het nu allemaal even niet weet. Als de eerste shock voorbij is dan kan je hopelijk weer wat helderder nadenken.
Fijn dat je nog een beetje redelijk geslapen hebt, en hoe moeilijk het ook is, ik denk wel dat het een beetje goed is dat je hem nu negeert. Hij had er namelijk aan moeten denken, wat hij verliest, voordat hij zijn pielemans in een ander stopte. Achteraf is lekker makkelijk praten voor hem. Heel veel sterkte.
Er niet op reageren is het beste wat je kan doen momenteel, waarschijnlijk heeft hij het zwanger zijn ook als een soort vrijbrief gezien om te doen wat hij deed want hij dacht toch dat jij niet van hem af zou gaan omdat je zijn kind draagt! Dat idee kreeg ik er direct bij en momenteel helemaal omdat hij bij jou aangeeft dat jullie maar samen moeten blijven voor jullie kindje terwijl hij gisterenavond aangaf al lange tijd niks voor je te voelen? Nou dan bleef ik ook zeker niet bij hem!! Ik zou gewoon eens een paar dagen niet reageren op zijn berichtjes of telefoontjes, laat hem maar in zijn sop gaarkoken en dat hij maar eens ziet wat hij aangericht heeft! :x
Daar had hij aan moeten denken voor hij zijn slurf bij een ander naarbinnen toeterde. Jou nog een beetje een schuldgevoel aanpraten ook. :x Ik zeg overigens niet dat je bij hem weg moet gaan, maar jij beslist hoe dit verder gaat, niet hij.
Nou dan word je wel van je roze wolk af gedonderd zeg. Ik zou eerst minimaal een dag of 10 compleet afstand nemen. Zijn telefoon tijdelijk laten blokkeren ed. Laat eerst bezinken, wat er is gebeurd. Hij heeft nu niks te willen en jij moet niks wat jij nu niet wil. Makkelijk van hem om te zeggen we moeten bij elkaar blijven voor de baby, daar had hij aan moeten denken voor hij zijn l*l in een anders stopte. Hij heeft even niks te willen.