Vriend is vreemdgegaan

Discussie in 'De lounge' gestart door annemarietje, 14 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben het hier helemaal mee eens! Buiten dat, samenblijven voor alleen de kleine is niet goed. Als je beiden niet gelukkig bent in je relatie, dan voelt de kleine dit ook. Lekker blijven negeren. Eerst aan jezelf denken en je rust nemen om deze klap te verwerken. Hij kan de pot op met zijn opdringerige gedrag! Ik zou pas contact opnemen met hem als alles bezonken is en je je weer wat beter voelt.

2. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Owww wat vreselijk zeg :( Vooral je nu zwanger bent! begrijp dan niet als hij al geen (weinig) gevoelens voor je heeft dat hij dan toch een kindje samen met je wil. Zou hem even negeren nu en even bijkomen. Eerst zelf alles op een rijtje zetten wat je zelf wil en hoe je verder wil gaan, samen of zonder hem. Zou niet alleen voor de kleine bij elkaar blijven. Als het maar moet maar je houd niet van elkaar dat schiet niet op. Zo een kleintje merkt dat toch wel!
    Veel sterkte ermee!

3. misa

misa Niet meer actief

Dit.
    Hij is natuurlijk een enorme kl**tzak voor wat ie gedaan heeft. Ik zou voor nu ook even afstand nemen en alles rondom hem negeren. Even rust voor jezelf om na te denken en boos en verdrietig te zijn. Dan kun je wel weer verder kijken.

En nee, je blijft niet voor een kind bij elkaar, maar je vecht harder voor je relatie als je kinderen hebt. Dat is iets heel anders.

4. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Och meis, wat erg voor je! Poeh ik weet wel wat ik zou doen, maar elke situatie is anders. Ik zou mij echt verraden voelen... dat hij ook gewoon is doorgegaan met een kindje maken met je terwijl hij zegt dat hij niks meer voor je voelde... en nu wil hij samen blijven voor het kindje?

Je hoeft nu echt nog even helemaal niks!! Gaat het goed bij je ouders? Dan zou ik daar lekker blijven eerst, misschien wel tot na de bevalling etc. Het lijkt mij echt heel lastig om een keus te maken, als je niet zwanger bent. Als je zwanger bent lijkt het me helemaal verschrikkelijk!!

Rust eerst lekker uit, laat het over je heen komen en laat de boel gewoon even lekker de boel.

5. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Wat verschrikkelijk voor je meid! Ik vind het ook wel 'makkelijk' gezegd bij elkaar blijven voor de kleine. Jij verdient een man die net zoveel voor jou gaat als jij voor hem! En niet half en zeker niet alleen omdat jij zwanger bent. Dat is toch geen reden om bij elkaar te blijven? Een kind ziet ook het liefst twee ouders die van elkaar houden en het goed hebben samen en merkt echt wel de spanning die er kan hangen als jullie weer bij elkaar komen. Het echte vertrouwen is nu wel een beetje weg en mijn mening: eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger…

6. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Hij kon van mij 1 berichtje terug krijgen. Dat ik wil nadenken over hoe IK verder moet en dat ik hem daar even niet bij kan gebruiken. Vooral jij moet bepalen hoe je verder wilt. Met of zonder hem die keus is aan jou. Zou nooit voor de kinderen bij elkaar blijven, maar dat zou wel een reden zijn om net even iets meer mn best te doen.

7. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Ik snap wat je bedoelt en in sommige situaties zou ik het hier wel mee eens zijn.

Maar haar vriend heeft aangegeven geen gevoelens meer voor haar te hebben. In hoeverre kun je dan nog praten over liefde, houden van en een relatie? En moedig om het haar te vertellen? Ik denk eerder dat dat voor hemzelf was, vanwege schuldgevoel of angst dat het uit zou komen.

8. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Ach meid, wat een drama :( Vreselijk! Neem even rustig de tijd om na te denken over een beslissing. Praat erover met vrienden of je ouders (waar je je prettig bij voelt), dat helpt vaak wel.

Enneuh... bij elkaar blijven voor de baby...? Niet echt een oplossing, wel? Uit ervaring kan ik zeggen dat een geboorte veel spanning op een relatie kan zetten en als die al niet goed is dan zou dat funest kunnen zijn. Mijn tip: kies voor jezelf en de kleine. Hij heeft zijn keuze al gemaakt.

9. Moli

Moli Niet meer actief

veel sterkte!

ik zou niet bij elkaar blijven. Zoals sommige zeggen het is maar seks enz, 1 keer misschien oke maar kom op hij heeft 2 keer met iemand het bed gedeeld en toen pas bedacht van heey dat moet ik jouw vertellen.
    ik zou never nooit niet bij iemand blijven die bij mij vreemd gaat in welke situatie ook, ik (en alle vrouwen/mannen) ben meer waard dan een 2de keus want dat ben je op zo'n moment!

10. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ik lees berichten hij houd van je want hij voelde zich schuldig en heeft het eerlijk verteld.
    Wat een kolder en dan nog sturen dat je samen moet blijven voor jullie kind,daar moet hij aan denken voor hij besluit met een ander het bed in te duiken.

11. annemarietje

annemarietje Niet meer actief

Heey dames, voel me al iets beter. Werkdagje was wel even goede afleiding. Wel blijft hij helaas berichtjes sturen. Eigenlijk wil ik ook helemaal niet bij hem blijven..maar toch ben ik ergens bang dat ik te snel een beslissing maak..voorlopig blijf ik daarom ook nog bij m'n ouders

12. 2jees

2jees Niet meer actief

Dat vind ik ook wel erg kort door de bocht.
    Als hij het niet gezegd had was het dan beter geweest? Eerlijkheid is heel belangrijk in een relatie, al moet dit heeel pijnlijk zijn.

Sterkte TS, laat het inderdaad bezinken. Zeg niet te snel nee tegen een nieuw begin.

13. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Wel vreemd dat hij zoveel berichtjes blijft sturen....dat strookt niet met het verhaal dat hij al een tijdje niks meer voelde. Dan zou je denken dat hij afstand houdt.
    Wat zegt hij dan zoal?

14. Drieka

Drieka Niet meer actief

Fijn dat je je ietsje beter voelt en ik denk dat het heel erg goed is dat je een tijdje bij je ouders blijft om alles rustig op een rijtje te zetten,
    Zou niet op zijn berichtjes reageren, laat hem maar in zijn sop gaarkoken, dit heeft hij zelf veroorzaakt zonder aan jou of jullie kindje te denken!
    Blijkbaar heeft hij gisterenavond onzin gepraat door te zeggen dat hij al lang niks meer voor je voelt want dan zou hij nu niet bezig blijven met berichtjes sturen of hij ziet ineens in wat hij op het spel heeft gezet met zijn vreemdgaan maar ja, eigen schuld, dikke bult.

Je hebt nu ook nog eens last van je hormonen en dat maakt het er niet gemakkelijker op helaas, laat alles rustig bezinken en laat je niet opjagen door hem!
    Neem je tijd en neem dan pas een beslissing.

15. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Eerlijkheid is belangrijk maar omdat hij het heeft verteld is dat goed van hem? Hij had beter eerlijk over zijm gevoelens kunnen zijn ipv met een ander het bed im te duiken en dan zeggen dat hij geen gevoelens meer heeft.

16. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik wil je even een digi-knuf geven. Je hoeft nu helemaal niet te beslissen. IK zou pas een beslissing nemen waneer je daar aan toe bent, en lekker voor de baby gaan.

17. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Jeetje wat een heftige situatie!
    Neem even lekker de tijd voor jezelf om alles op een rijtje te zetten.

Jullie krijgen samen een kindje, of jullie nu samen blijven of niet, jullie zullen moeten communiceren.

Ik begrijp wel dat het lastig is, zoveel verschillende emoties.
    Misschien dat alles gezakt is jullie kunnen praten.

Ik ga je niet vertellen hoe slecht hij is of dat je uit elkaar moet gaan.
    Ik zou vooral geen overhaaste beslissingen nemen of je op laten naaien door forummers.

Succes en sterkte!

18. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Ligt er denk ik een beetje aan waarom hij het vertelt. Schuldgevoel heb ik namelijk mijn vraagtekens bij, waarom zou je dan namelijk voor de 2e keer seks hebben.

Weet je wat pas echt eerlijk is? Opbiechten dat je niet verder wil in een relatie omdat je geen gevoelens meer voor de ander hebt, en daarna doen en laten wat je wilt. Hij koos er echter voor om zijn zwangere vriendin tot twee keer toe te bedonderen en dat maakt hem een regelrechte kl**tzak. Dan kun je bij elkaar blijven vanwege het kindje dat op komst is, maar dan? Hij geeft aan geen gevoelens voor ts te hebben, dus dan is het gewoon wachten op het volgende incident. En zou ts hem nog ooit kunnen vertrouwen?

19. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Helemaal mee eens.

Heel veel sterkte TS. Wat een idioot dat hij je dit flikt.
    Ik hoop dat je ouders er voor je zijn en je kunnen helpen met alles op een rijtje te zetten.

20. puissant

puissant Niet meer actief

Annemarie: Wel redelijk geslapen, alleen toen ik wakker werd allemaal ongelezen berichtjes van hem waarin hij zegt dat we bij elkaar moeten blijven voor de kleine enz. Ik reageer er niet op, weet verder ook niet wat ik er mee moet:(

Even helemaal niets. Zoals hierboven geschreven, een paar dagen tot een week niets laten horen. Helemaal niets!! Bij elkaar blijven terwijl hij zegt niets meer voor je te voelen. Lijkt me niet zo een fijn gevoel... Sterkte.

Deel Deze Pagina