Ik ben best trots op mezelf..!! Ik ben 8 jaar lang een trouwe roker geweest ( bijna 3 pakjes per dag : ) Ik heb ze gister avond zo de deur uit gebonjourd..!! En heb dus ook al vanaf gister avond geen sigaret meer gerookt.. En... Eigenlijk gaat t prima.. Had dit totaal niet verwacht ik heb er gewoon geen behoefte aan en dit terwijl mijn mannetje wel rookt..En eigenlijk iedereen om me heen..!! Kortom ben dus best trots op mezelf en wilde dit ff met jullie delen Fijn weekend..!!
Goed zo meid! Nu volhouden! De eerste 3 weken zijn de zwaarste, als je daar doorheen bent wordt het een stuk makkelijker! Ik was ook erg goed in roken maar gelukkig al bijna 5 jaar zonder!
WTF 3 pakjes OMG da's veel... Wat goed dat je nu gestopt bent!!! Mijn moeder en oma zijn ook ineens pats boem gestopt na JAAAREN gerookt te hebben. Het is dus mogelijk, en als je wilt, gaat het jou ook lukken!
Goed zo. Volhouden maar! Het zal je ook enorm in de kosten gaan schelen. Is dat niet rond de 15 euro per dag? Dat tikt aardig aan.... En het is zo slecht voor je. Knap van je hoor.
Wat lief al die reacties..!!! Thanks Ja 3 pakjes en dit terwijl ik werk en alleen in mn pauze's mag roken haha... Als het blijft gaan zoals t nu gaat snap ik niet waarom ik hget nooit eerder gedaan heb haha..!! nouja 3x 6 euro dus 18 euro per dag
Knap echt supergoed! Ik vond de eerste 3 weken het makkelijkst, ik zou wel aanje mannetje vragen of hij naar buiten gaat om het vor jou wat makkelijker te maken...zet m op meid je kan het!
Nee hij mag binnen roken van mij heb er geen last van namelijk ( nog niet ) hij heeft wel gezegd mocht ik er last van krijgen dat ie netjes buiten of onder de afzuig kap gaat staan hihihi
ben na 7 jaar ook in eens gestopt (rookte wel minder, 1 pakje pd) en ik heb verder nooit meer een sigaret aangeraakt. net als jij ging ik het totaal niet uit de weg. sterker nog op het werk ging ik zelfs tussen de rokers zitten omdat dat mijn vrienden clubje was. even later zijn ook mijn vriend en vader in een klap gestopt en hebben ook nooit meer gerookt 2 zusjes van mijn waren ook ineens gestopt maar kregen ieder een terugval. gelukkig weer opgepakt niet te roken en zijn nu dus ook geheel rookvrij al ruim 2 jaar je mag trots zijn hoor. de verlangen zullen nog wel even blijven en zeker op moeilijke momenten maar blijf sterk in je schoenen staan en zeg nee tegen die sigaret. op den duur is de geur echt zo vies dat je er niet eens meer naar smacht succes
wat je nu gaat verdienen kun je in de toekomst aan je kindje besteden. zou zeggen duw het geld in een potje en kijk er elke dag naar. een aanmoediging om geen sigareten te kopen als je ineens trek krijgt. je bespaart zoveel uit en kan daarvan eventueel is lekker uit eten of wat leuks kopen voor jezelf als beloning
ik vind het nu al stinken hahaha... Had t alleen vanmorgen ff moeilijk met een bakkie koffie op de bank... ( Tijdens t wakker worden ) Maar nu niet... En idd ik ga het niet uit de weg maar god wat stinkt die zooi...!! Net met een collega mee gereden en die rookt wel maar bah die auto iewl vieze lucht
Super zeg! Kan mezelf totaal niet voorstellen hoe 't is om te stoppen met roken (ik ben zelf gelukkig nooit begonnen), maar kan me wel voorstellen dat 't een hele omschakeling is, van 3 pakjes per dag (ik schrok echt ) naar helemaal niet meer roken!
Dat was voor mij ook de reden om te stoppen.. En zeker nu we bezig zijn met zwanger raken... Beter nu die stress als straks als ik zwanger ben
Jeem Super! Ik kreeg 2 weken terug spontaan migraine, sindsdien geen sigaret meer aangeraakt. Vind het ook vies en werd er duizelig van. Nu denkt iedereen dat ik zwanger ben
goed zo, heel knap dat je de stap hebt gezet! en nu volhouden he? want dat is 1000x moeilijker dan stoppen
Volhouden meid, echt goed van je! Hopelijk heeft het een positief effect en kun je snel de eurootjes besteden aan een mooie babykamer