jah ben ook wel benieuwd of iemand weet of de quinny stip stop er staat?? Dat zo z'n tent waar je kinderwagen weer kan laten opknappen voor niks al 2 jaar waren ze er maar vorige jaar nergens te bekennen!
Ja, dat zou wel weer geinig zijn, "baby geboren op de 9 maandenbeurs"! Mijn vrouw wil er nog geen stagiaire bij, dus zou wel een stunt zijn, midden in die volle hal
Ja en tis wel op de juiste soort beurs toch! praktijk voorbeeld hihi Maar wel slim om dat risico niet te nemen
Wij zijn net terug, echt een super leuke dag gehad...afgezien van de file (3 km voor de rai) van ongeveer 1,5 uur, en de 2 cola en 2 kaasbroodjes van 12 euro..... Heerlijk geslenterd en alles bekeken...ben blij dat ik nog een dag ga
Wij zijn ook geweest vandaag (met de auto) En sorry, maar vond er helemaal niks aan! Heel veel stands met geboortekaartjes (en ideeen voor geboortekaartjes) en verder veel kleertjes en positiekleding. Het is misschien ook leuker om te gaan als je nog niet zo lang zwanger bent, dan heb je nog een hoop aan te schaffen. 9 maanden beurs was niet eens overdreven druk, tja en op de huishoudbeurs kon je natuurlijk over de hoofden lopen!
Oh ja wil iedereen als tip meegeven, neem zelf wat broodjes mee en een flesje drinken...de prijzen zijn daar echt ongelofelijk hoog! Wij zijn vandaag 35 euro kwijt gweest met 2 man aan 2 flesjes drinken, 2 kaasbroodjes en een taartpuntje en een swirl..... Ook als het druk is en ze proberen je naar een verdere parkeergarage te loodsen zeg dat je zwanger bent dan mag je dichterbij parkeren.
Wij gaan ook met de trein, iemand enig idee of de RAI ook zo dicht bij t station Amsterdam RAI is als dat t klinkt? En hebben ze een beetje leuke aanbiedingen? daar ga ik voor heen zon beetje.. whahaha
Het is wel dichtbij ja me zus en ik hebben het zitten bekijken op google earth en het is maar een paar minuutjes lopen van het station af Ik weet wel dat je er met 7,5 kilo aan proefmonstertjes weg kan komen Gelezen op teletekst zat al van zoooooo Maar er zullen vast wel leuke aanbiedingen zijn .
Oef.. gratis.. Das net wat voor mij! WHAHAHAH ik = echte hollander.. als t gratis is moet t mee, ook al houd je er niet van! whihihih Nou dat wordt sjouwen morgen!
Gheheh.. perfecte timing dus in mijn geval Handje contantje trouwens bij de stands? of kun je overal ook pinnen??? en de beurstas? Zit er wat leuks in?? En kun je die ook op de beurs zelf halen, of moet je persee gereserveerd hebben?
als het goed is gaan wij vrijdag maarre ik wild eigenlijk weten of als je overdag aankomt en rondhobbelt..je dan gewoon kan blijven tot sávonds...zeg maar ik kom pas om 4 uur kan ik dan tot 7 of 8 uur blijven of worden we er dan weer uitgegooid en moet ik nieuwe kaartjes aanschaffen (gratis kruidvat dus niet nodig) voor de avond??...rare vraag miss maar manlief moet sóchtends eerst nog werken...vandaar mijn vraag ow ja en de beurstas...kun je zeggen dat je een elmo wil ipv een bert en ernietas??
Wij zijn ook vandaag geweest inderdaad veel standjes met geboortekaartjes en positiekleding. Ik ben nu zwanger van de tweede dus voor mij was er weinig nieuws. De drukte viel mij heel erg mee. Bij de HHB was het wel enorm druk en vooral de hal met eten enz. Wat ik erg leuk vond was de stand van de kruidvat. Daar kan je een gratis foto laten maken met een groene achtergrond. Dan kan je nadat de foto gemaakt is kiezen uit een achtergrond en daar wordt je dan ingezet. Volgens mij wisten niet veel mensen dat dit er was, want het was er helemaal niet druk! En het is echt een aanrader om met de trein te gaan. Het station zit vlak naast de rai, denk 5 min. lopen.