is het nu mis??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door angel74, 3 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi dames,

ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen.
    5 juli heb ik mijn normale menstruatie gehad op 31 juli had ik getest met die predictor en ja hoor gelijk een streep wel licht maar je kon het wel zien .. 3 aug begon ik iets te vloeien niet veel maandag op dinsdag nacht wel de hele tampon vol verder die 2 dagen erna niks alleen zo nu en dan in de avond licht bij afvegen .. toen heb ik 13 aug weer getest met de vroege test van predictor en ja posi .. 17 aug nog een keer getest en die was gelijk zichtbaar eerder dan de controle streep .. ha gebeld en ja meid je bent zwanger hij ging dus uit van 5 juli de laatste dag menstuatie... afspraak moeten maken voor de echo en nu kon ik al terecht op 20aug (omdat ik een vmk heb gehad ) was niet veel te zien alleen verdikt baarmoederslijm en wat vocht en ze dacht een heel iniminnie vruchtzakje te zien zitten dus moest terug komen voor een echo ... (7-9)
    nu heb ik afgelopen zaterdag toch nog maar eens een test gedaan ook van predictor en ja hoor posi ... heb sins net roze spotting met afvegen dus maak me nu wel erg bang en onzeker gaat het nu weer mis of ??? kan dit zou dus nu 6 of 7 week moeten zijn of kan het ook zo zijn als ik 3aug een vmk heb gehad ( na die posi test) gelijk daarna weer zwanger ben geraakt en die test van afgelopen zaterdag nieuw is en die van 17aug van de vmk ??? dan zou dit een innesteling zijn?? of kan je ook met 6 -7 wk zwangerschap licht roze hebben???

hoop echt dat het dit keer goed zit want dan zou dit al de 4 keer achtereen zijn dat het vroeg mis gaat en ben ook bang dat het door mijn baarmoederhals operatie komt en dat het nog steeds niet goed is zeg maar haal me nu vanalles in mijn hoofd

liefs nic

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nou ik denk echt dat het goed mis is ... vanmiddag is het echt helder rood geworden en meer en net zaten er iets donkerrode slierten bij en heb nu ook last van mijn onderbuik ...
    snap er echt geen bal van 3 posi testen in de maand aug en teste in juli ook al posi eingelijk al vanaf 7 juni en had toen ook verdikt baarmoederslijmvlies dus denk dat er echt iets niet klopt van binnen .. ben echt heel bang dat er iets niet goed is heb vorig jaar een cin3 gehad en ook aan geholpen en ben heel bang dat het toch niet goed is weggehaald en ik daarom verdikt baarmoederslijmvlies hou kan dit???

liefsn ic

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Nic,

ik ben er ook bang voor dat het mis is gegaan. Hoe is het nu met je? Het is wel een idee eens naar de gyn te gaan om de ingreep aan je baarmoedermond te bespreken en de mogleijkheid voor hulp bij het zwanger blijven. Want zwanger worden kun je in ieder geval. Dit is echt iets waar je zelf niets tegen kunt doen, dus ik zou gewoon (op korte termijn) eens overleggen met een gyn. Sterkte.

Groetjes Brigitte

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi ,

bedankt voor de reactie
    nou de uitslag van de echo was weer niet goed het zag er nog hetzelfde uit als de 20e aug... moet nu aanst vrijdag na de gyn voor verder onderzoek na mijn baarmoederslijmvlies en eierstokken enz.
    hoop dat er niks raars uitkomt al heb ik er zelf geen goed gevoel bij maar hoop dat ik er echt naast zit . heb echt al 3 maand een posi test maar niks te zien op de echo echt heel vreemd ...

liefs nic

Deel Deze Pagina